7 مرحله براي دريافت بازخورد موثر چيست ؟
شفاف و ويژه باشيد
مسلما مهم ترين پيشنهادي که ما مي توانيم به شما بدهيم خاص بودن در طراحي سايت است .
استفاده از توضيحات مبهم مثل " مي توانيد آن را لبه دار تر کنيد " يا " به اندازه کافي صاف نيست " :
اکثر اوقات باعث برداشت هاي اشتباه از طراحي سايت مي شود .
در حقيقت ، بازخورد مشتري از طراحي سايت حتي در قطعات هنري خنده دار نيز مورد استفاده قرار گرفته است .
اين پوستر ها که توسط Mark Shanley و Paddy Tracey طراحي شده است :
يک مجموعه طنز از نقل قول ها را معرفي مي کند که توسط خودشان جمع آوري شده است .
همين طور همکاران آن ها در اين صنعت نيز در اين کار شريک بوده اند .
اين مجموعه به " بد ترين بازخورد هاي مورد علاقه آن ها از زبان مشتري " معروف است .
اکثر اوقات هر مشکلي که در طراحي سايت داشته باشيد به راحتي حل مي شود .
اما زماني که مي گيرد تا به درستي احساسات و سوال هايتان را بيان کنيد مي تواند در زمان شما صرفه جويي کند .
هر چه استدلال و زمينه بيشتري در طراحي سايت داشته باشيد ، چيز هاي بيشتري مي توانيد ارائه کنيد .
سازنده ظاهر شويد و از عبارات مرده و جمله هاي منفي مثل " من دوستش ندارم " دوري کنيد .
و اين را در نظر بگيريد که چه چيزي از طراحي سايت را دقيقا دوست نداريد ؟
سپس جزئيات بيشتري در مورد جايي که دوست داريد متفاوت باشد ارائه دهيد .
همين طور بگوييد که دوست داريد به چه شکلي تغيير کند .
آيا متن طراحي سايت بسيار ريز است ؟
آيا عکس هاي استفاده شده به سمت نسل جوان تر هدف گرفته شده است ؟
نظرات واضح و مختصر ارائه دهيد .
زيرا به طراح شما اطمينان مي بخشد که او سازنده است .
در مورد هدف خود واضح باشيد
وقتي که داريد طراحي سايت هاي خود را ارزيابي مي کنيد ، مخاطبان هميشه بايد در ذهن شما اولويت داشته باشند .
شايد جنبه هايي از طراحي سايت وجود داشته باشد که شما زياد به آن اهميت نمي دهيد .
در قسمت بعدي بيشتر در مورد اين موضوع در طراحي سايت صحبت خواهيم کرد .
منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/312/
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0