گوگل براي يکي کردن(قاطي کردن) rel=next/prev عذرخواهي کرد
نوشته شده توسط : گرگ سفید

گوگل حدس ميزنه وب مسترها،توسعه دهندگان،و ناشران به استفاده از rel=prev/next براي دلايلي ديگر خارج از اهداف فهرست کردن سئو ي گوگل استفاده ميکنند.

 

گوگل ديروز تائيد کرد که سالها است از rel=next/prev حمايت نکرده است.گوگل اقرار کرده بود که يکي کردن يک اشتباه در سئو بود.آنها از حمايت دست برداشتند اما ارتباط برقرار نکردند تا وقتي که کسي در تيم گرايشات وب مسترهاي گوگل متوجه شده باشد به هيج وجه اين مورد استفاده جستجوي گوگل نبوده است.

اين يک اشتباه بود:ما براي هر اغتشاشي عذرخواهي ميکنيم.سخنگوي گوگل به Search Engine Landدرجمعه گفته:اين يک اشتباه بود و چيزي بود که ما مجبور بوديم به طور فعالانه قبل از اينکه مستندات را برداريم ارتباط برقرار کنيم.شرکت همچنان ميگفت کار را به طور بهتري انجام دادن در ارتباط دادن ايننوع از تغييرات در آينده هدفي براي سئو خواهد بود.

"همانگونه که سيستم هاي سئو ي ما بارها و بارها پيشرفت ميکند،ممکن است نمونه هايي وجود داشته باشه جايي که انواع خاص از بالا رفتن به عنوان بحران همانگونه که يک بار بود نيست،و ما متعهديم وقتي که تغييرات ساخته ميشوند راهنمايي را فراهم کنيم."

آيا شما مجورين بالا رفتن قيمت ها را رفع کنيد؟

احتمالا نه،گوگل امروز صبح در پاتوق يک ويدئويي هنگامي که ممکنه از rel=next/prev براي جستجو استفاده نکند ارتباط برقرار کرده،اين ميتونه هنوزتوسط ديگر موتورهاي جستجو و مرورگرها ميان ديگر دلايل استفاده بشه.بنابراين وقتي که گوگل ممکنه براي فهرست جستجو استفاده نکنه ،rel=prev/next هنوزم ميتونه براي کاربران و سئو مفيد باشه.مخصوصا بعضي مرورگرها ممکنه از آن حاشيه نويسي ها براي چيزهايي مثل پيش فرض کردن داده ها يا اهداف قابل دسترس استفاده کنند.

Bing به طور نسبي از rel=prev/nextحمايت ميکند

Frédéric Dubutاز Bing ديروز گفته وقتي که Bing براي يکي کردن صفحات از اين استفاده نميکنه،ما براي قابل کشف بودن و فهميدن قواعد کلي سئو ي سايت ها از اين استفاده ميکنيم.

ما در حال استفاده rel prev/next(شبيه بيشتر بالا رفت ها)همانگونه که نکات براي کشف صفحه و فهميدن قواعد سايت هستيم.در اين لحظه ما صفحات را باهمديگر در فهرست سئو براساس اينها يکي نمي کنيم و ما در مدل رتبه بندي ها از prev/nex استفاده نمي کنيم.

گوگل ابدا از اين استفاده نميکنه

اما به طور صادقانه،گوگل اصلا از اين استفاده نميکنه.

گوگل گفته:"اما آن به اين معني نيست که شما بايد تک صفحه اي هاي بسيار بزرگي را وقتي که اين بهترين راه حل براي کاربران شما نيست بسازيد."

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/75/





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: