صنعت سئو " یک میدان مین از حرفه ای های خطرناک "
نوشته شده توسط : گرگ سفید

مقامات استراليايي اقداماتي را براي طرفداري کوچکي از کسب و کار خواستار شدند و خواستار قانون جديد هستند.

 

دفتر کسب و کار استراليا و مسوولان شرکت خانواده کلاهبرداران سئو را مورد هدف قرار مي دهند.مسئول کيت کارنل گفته بود که صنعت با خبرهاي ترسناک در کسب و کارهاي کوچک زياد شده که توسط مشاوران سئو نفوذ کرده است .

دفاع براي قانون سئو

اون(کيت کارنل)کسب و کارهاي کوچک استراليايي را صدا زده بود تا جلو بيايند که به آنها درباره ي خبرها و قصدهاي آنها بگويد تا يافته هاي خود را به رقابت استراليايي ها و کميسيون مصرف کننده در تلاش براي اعلان قانون هاي جديد ارائه دهد.بر اساس گزارش اي لس لس اس در حال حاضر در جريان گسترده با سيستم عامل هاي گسترده ديجيتالي پرسشي هست،اما نه به طور خاص که بر روي عملکرد هاي صنعتسئو تمرکز کرده باشد.

اي اس بي اف اي او اقتدار قانوني خود را ندارد.اين ميتواند بررسي و دفاع شود اما نمي تواند به طور مستقيم قوانين خود را بسازد يا آن را اجرا کند.

بيشتر مشکلات گزارش نشده اند

تقريبا 100 سئو مربوطه در سال قبل در استراليا شکايت رسمي شده بودند ،يک عدد نسبتا کوچک.گرچه اداره ي اي اس بي اف اي او باور دارد بيشتر تعهدات سئو جعلي يا سواستفاده آميزگزارش نشده اند. در مصاحبه اي با مجله کمپاني اسمارت،کارنل گفته که نبود قانون و رشد کلاهبردارها پذيرفته شده " يک ميدان مين از حرفه اي خطرناک ".

در آمريکا،گوگل به طور دوره اي اقدامي را عليه سئو ي تقلبي و تخلفي انجام داده.اخيرا گوگل از گروه هاي عالي بازاريابي شکايت کرد و آنها را از کسب و کار منع کرد.راه حل هاي کسب و کارهاي کوچک،مثل بيشتر کلاهبردارهاي دروغين که به کسب و کارهاي محلي مي گويند که اين به گوگل وابسته است.در انگليس،در سال 2017 سامانگرها شرکت مووته را تعطيل کردند که براي فنون جعلي براي ليستهاي خدمات مديريتي کسب و کار گوگل من را مي فروختند.

هچنين گوگل يک مرکز شکايت برپا کرد،جايي که مردم ميتوانند سومين دسته از تخلفات قوانين گوگل را گزارش دهند.شامل درست کردن روبوکال ها،يا گول زدن درباره سهامدار بودن با گوگل يا ساختن ادعاهايي درباره رده بندي گارانتي ها.

اس ام بي اس ها ميتوانند بهره برداري شوند:با اينکه اين قاعده نيست،شيوه اشاره کردن يا دروغ گفتن درباره بودن نماينده يا سهامدار گوگل ميان سئو رايج نيست و شرکت هاي ديجيتالي بازاريابي فورا اس ام بي اس ها را طعمه خود قرار مي دهند.بررسي داده هاي اضهار شده که اس ام بي اس هاي آمريکا آن ها را دريافت کرده اند بيش از 20 فروش در ماه با تماس از کمپاني هايي که سعي در بدست آوردن کسب و کار بازاريابي خود داشته اند،داشته اند.

بيشتر اين ها جعلي نيستند گرچه تعداد کاملا زيادي از روبوکال ها وجود دارد که راهنمايي ميکند با ليست شما در گوگل که تائيد نشده اند و اداره ميکند در حوزه بسيار کهنه که اساسا فريبنده است.

چرا شما بايد مراقب باشيد؟

تعداد بسيار زيادي ازاستعدادها و مهارت هاي شرکت سئو و مشاوران وجود دارند،و ادعاهاي ساختگي و روش هاي سوءاستفاده گرانه توسط حاميان بد به اين صنعت ضربه ميزند و اين شهرت و اين آوازه اي سراسري است. سئو تقلبي يا هدف حيله گرانه در کسب و کارهاي کوچک مشکل قابل توجهي در آمريکا است.گرچه تلاش هاي موفقيت آميزي براي تعطيل کردن شرکت هاي شخصي وجود داشته،مشکل از چندي از نهادها جدا نشده.

گرچه گوگل پرونده هاي حقوقي را تقبل کرده و شکايت کردن را به طور مستقيم ممکن ساخته،بيشتر از چيزي که ميتونه انجام داده بشود وجود دارد براي آموزش کسب و کارهاي کوچک درباره اينکه چگونه حاميان بد را شناسايي کنيد يا در صورت وجود دستکاري در قراردادها چه کار کنيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/58/





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: