گوگل AMP، ابزار تلفن همراه، از ويرايش کد پشتيباني مي کند
نوشته شده توسط : گرگ سفید

(AMP يا Accelerated Mobile Page به معني افزايش سرعت لود شدن صفحات در موبايل مي باشد. پروژه AMP در سئو يک فريم ورک جديد و متن باز است که به طور کامل از فناوري هاي موجود در وب ساخته شده است. اين پروژه که به وسيله گوگل و توييتر انجام شده است، به برنامه نويسان سئو کمک مي کند صفحات HTML با حجم کم ايجاد کنند. اين کد ها به راحتي در صفحات موبايل لود مي شوند، تا با لود سريع محتواي صفحات وب به راحتي براي کاربران قابل مشاهده باشد.)

 

صرفه جويي در وقت و کاهش خطرات موجود، با ويژگي جديد ويرايش کد در اي ام پي و ابزارهاي تست سئو از طريق تلفن همراه در گوگل امکان پذير است.

شرکت گوگل اعلام کرد که ابزار تست سئو ي اي ام پي موبايل خود را هم اکنون به توانايي ويرايش کد و تست مجدد مجهز کرده است. بنابراين اگر قصد داريد تغييري در ويرايش گر کد خود انجام دهيد تا ببينيد که اين کدها چگونه اي ام پي را تحت تاثير قرار مي دهند، هم اکنون مي توانيد اين کار را انجام دهيد.

تست ها در چه مکاني قرار دارند؟

شما مي توانيد اين تست هاي سئو را به صورت آنلاين انجام دهيد. تست اي ام پي و تست موبايل دوستانه به ترتيب در لينک هاي زير

قرار دارند:
https://search.google.com/test/amp
https://search.google.com/test/mobile-friendly

دليل اهميت اين تست ها

اين ويژگي جديد به وب مسترها و توسعه دهندگان سئو اجازه مي دهد تا اي ام پي مورد نظر خود را به سرعت در اين ابزار تغيير دهند يا بررسي کنند، تا ببينند آيا نتايج به دست آمده مفيد و مثبت خواهد بود يا خير. ديگر نياز نيست تا تغييرات را به طور مستقيم بر روي لايو وب سايت خود اعمال کنيد و سپس پس از اعمال اين تغييرات بتوانيد کد هاي خود را تست کنيد تا ببينيد نتايج دلخواه خود را به دست آورده ايد يا خير.

شرکت گوگل اين خبر را در قالب توييتي منتشر کرد و به کاربران خود اطلاع داد که مي توانند از طريق لينک اعلام شده اين ويژگي جديد سئو را امتحان کنند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/55/





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: