فاکتور هاي بينگ و گوگل در سئو
نوشته شده توسط : گرگ سفید

بينگ در ماه اکتبر اعلام کرد که از بيش از 1000 سيگنال سئو مورد استفاده براي تعيين رتبه بندي صفحات استفاده مي کند. گوگل معمولا با استفاده از بيش از 200 فاکتور سئو اين کار را کرده است. بازي در پيش داريم . پيش بيني من اين بود که گوگل به سرعت راهي براي برابري رقم بينگ پيدا کند. ديروز، آن را انجام داد.

 

200 فاکتور گوگل

گوگل طي چند سال اخير گفته است که بيش از 200 سيگنال سئو براي رتبه بندي صفحات استفاده مي کند. اين رقم براي توضيح پيچيدگي تصميم گيري درمورد صفحات اول نشان داده شده است، اما هرگز به عنوان نوعي از "لاف زدن" درباره ي حقوق الگوريتم پيچيده تر نبوده. اشميت: فهرستي از عوامل رتبه بندي Google 200 نشان مي دهد که اسرار تجاري بيشتر در مورد برخي از سيگنال هاي مورد استفاده توضيح مي دهد.

1000 فاکتور بيينگ

در ماه اکتبر، بينگ به عنوان بخشي از اعلاميه خود براي استفاده از داده هاي فيس بوک براي ايجاد نتايج "دوست داشتني" به 1،000 سيگنال رتبه بندي سئو خود اشاره کرد.

در Bing ما به بيش از 1000 سيگنال نگاه مي کنيم تا بهترين نتيجه را بدست آوريم.

رها کردن جنگ هاي سيگنال رتبه بندي!

هيچ اشتباهي نکن. بينگ اين رقم را 5 برابر بيشتر از رقمي که گوگل به طور تصادفي به آن اشاره کرده است، نمي دهد. ناگهان، تعداد سيگنال هاي رتبه بندي سئو تبديل به يک مسئله رقابتي شد.

من فکر نميکردم که گوگل برايي پاسخ دادن مدت زيادي را طول دهد !

گوگل مدتها ادعا کرد که بيش از 200 عامل سئو براي رتبه بندي نتايج جستجوي خود استفاده مي شود. امروز، بينگ مي گويد که از 1000 سيگنال استفاده مي کند. انتظار مي رود ادعاي گوگل در مدت کوتاهي افزايش يابد.

1،000 سيگنال رتبه بندي گوگل

کمتر از يک ماه طول کشيد تا گوگل به طور رسمي به بيينگ برسد. Matt Cutts، مدير بخش مبارزه با اسپم گوگل در سخنراني روز گذشته در Pubcon، گفت که گوگل داراي بيش از 200 سيگنال سئو است و بسياري از آنها بيش از 50 متغيير در يک عامل واحد دارند.

باز هم، هيچ حادثه اي در اينجا وجود ندارد. 200 عدد سيگنال را در 50 عدد ضرب کنيد و ادعا کنيد که 10،000 عدد سيگنال سئو داريد و راهي براي گفتن آن اين است که بگوييد هميشه عدد 10000 وجود داشته و به طور ناگهاني افزايش نيافته !
در بيطرفي، Cutts در پاسخ به سوال که ويرايشگر اخبار خود، بري شوارتز، سوال کرد، بيانيه اي مطرح کرد. به همين ترتيب، او يک سخنراني بزرگ در مورد اينکه چگونه رتبه بندي گوگل از بينگ پيشي گرفت نداشت. و او گفت که نميخواهد وارد مسئله بازي با ارقام شود ! اما دوباره او ارقام را از بين برد !

اين واقعا مهم نيست

همه چيز خنده دار تر از هر چيز ديگري است. من شکي ندارم که گوگل تغييراتي داشته باشد. من شکي ندارم که بينگ داراي 1000 عامل سئو خودش است. اما خير، اينگونه نيست که هرکس سيگنال هايسئو بيشتري نسبت به رقيب خود داشته باشد ، به نحوي که يک موتور جستجوي بهتر را ايجاد مي کند. اين يک سيگنال وحشتناک براي استفاده است!

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/30/





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: