E.A.T چيست ؟
هدف گوگل اين است که به صفحاتي در سئو رتبه دهد که :
نويسنده آن ها تخصص قابل اعتماد در تجربه زمينه اي داشته باشند که دارند در مورد آن مي نويسند .
اين رتبه بندي هاي کيفيت ( انجام شده توسط ارزيابي انساني ) بر اساس سه حرف E.A.T يا E-A-T يا EAT مشخص مي شود .
اين سه حرف مربوط به سه کلمه " Authoritativeness " ، " Expertise " و " Trustworthiness " است .
معني اين کلمات به ترتيب : " تخصص " ، " اعتبار " و " اعتماد و امانت داري " است .
اين سه ويژگي سئو بايد در محتواي اصلي صفحه وجود داشته باشد .
راهنماي گوگل در مورد ارزيابي کننده کيفيت در سال 2017 را براي شما آورده ايم :
تخصص ، اعتبار و اعتماد هسته هاي مهم کيفيت در سئو است .
مهم : کمبود شاخص هاي EAT مي تواند باعث دريافت کيفيت پايين از جانب گوگل براي سئو شود .
همچنين داريم :
مقدار تخصص ، اعتبار و اعتماد که يک سايت در سئو دارد ، بسيار مهم است .
کيفيت و مقدار محتواي اصلي ، اطلاعات يک سايت و محبوبيت آن مي تواند اين شاخص ها را در سئو تحت تاثير قرار دهد .
در مورد موضوع صفحه فکر کنيد .
چه تخصص هايي ضروري است که يک صفحه به هدف خود برسد ؟
استاندارد يک تخصص بستگي به موضوع صفحه دارد .
کساني که به شما لينک مي دهند ، مي توانند روي اين شاخص هاي سئو تاثير بگذارند .
اين سخنان Marie Haynes در سال 2018 را نيز در نظر داشته باشيد :
من از Gary در مورد شاخص هاي EAT سوال کردم .
او گفت به طور گسترده به لينک هايي بستگي دارد که شما از سايت هاي معتبر دريافت مي کنيد .
براي مثال ، اگر واشنگتن پست به شما لينک دهد ، خيلي خوب است .
گوگل به طور مخفيانه همچنان يک موتور جست و جو بر اساس لينک دهي در سئو است .
در سال 2019 زمان و تلاش بيشتري نياز است که سايت خود را به بالاي ليست سئو ي گوگل برسانيد .
در قبل اين کار به مراتب راحت تر بود .
در قسمت بعدي در مورد محتواي اصلي صفحه صحبت خواهيم کرد .
منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/293/
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0