شفاف سازي John Meuller در مورد صفحاتي که بر اساس موقعيت مکاني است قابل توجه است :
براي اکثر موارد در سئو بايد خوب باشد .
من فکر مي کنم بخش شگفت انگيز صفحات واسط در سئو که شما بايد برايتان مهم باشد اين است که :
اگر تمامي اين صفحات مربوط به يک کسب و کار باشد ، به عنوان يک صفحه واسط به نظر مي رسد .
اما مثل تمرکز روي بخش محتواي تکراري سئو ، به نظر مي رسد در اکثر مواقع مشکلي وجود نداشته باشد .
گوگل تمامي اين صفحات را جداگانه ايندکس مي کند .
زيرا از نظر جامع اين صفحات سئو منحصر به فرد هستند .
آن ها محتواي منحصر به فرد نيز براي سئو دارند .
البته شايد يک سري متن هاي تکراري داشته باشد ولي به طور کلي اين صفحات براي خودشان منحصر به فرد هستند .
بنابراين ما آن ها را جداگانه ايندکس مي کنيم .
در نتايج جست و جوي سئو نيز وقتي کسي براي چيزي عمومي جست و جو مي کند و ما نمي دانيم کدام يک از اين صفحات بهترين انتخاب است ما يکي از اين آن ها را انتخاب مي کنيم .
و پس از آن ، به کاربر نشان مي دهيم .
همچنين ساير صفحات مختلف از آن را فيلتر مي کنيم .
بنابراين براي مثال اگر کسي در ايرلند است و در نتايج سئو به دنبال پل هاي دنداني است و شما صفحات محتلفي براي کلينيک هاي مختلف داريد و اين سرويس را ارائه مي کنيد :
ما يکي از اين صفحات را به عنوان نتيجه سئو انتخاب مي کنيم و به او نشان مي دهيم .
همچنين بقيه صفحات شما نيز طبق روال ، فيلتر شده و به وي نشان داده نخواهد شد .
اما به طور اساسي ايده اي که در اين مورد وجود دارد اين است که :
اين يک نماينده خوب از محتواي سئو يي است که در سايت شما وجود دارد .
و اين تمام چيزي است که ما تمايل داريم به کاربر نشان دهيم .
از طرف ديگر اگر کسي به طور خاص به دنبال پل هاي دندان در Dublin باشد ، ما مي توانيم کلينيک مختص آن را که در سايت شما موجود است به او نشان دهيم .
اين نتيجه سئو قطعا تناسب بيشتري با عبارت جست و جو شده خواهد داشت .
پس ما متوجه مي شويم که پل هاي دنداني که شما در سايتتان چيز هاي زيادي در مورد آن داريد و Dublin چيزي است که براي اين صفحه سئو منحصر به فرد است .
بنابراين ما مي توانيم متوجه منظور کاربر شويم و نتيجه سئو ي دلخواه را به او نشان دهيم .
پس محتواي تکراري چيزي نيست که من بخواهم زيادي نگران آن باشم .