گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟
گوگل انواع مختلفي از صفحات را در سئو به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد .
صفحات واسط مي تواند به عنوان صفحات زيادي در يک وبسايت شناخته شود که :
براي رتبه گيري سئو در کلمات کليدي به خصوصي با استفاده از محتواي اصلي بسيار کم طراحي شده است .
براي مثال ، صفحات مکان يا location اکثرا در نهايت به عنوان صفحه واسط به نظر مي رسد .
اين در خقيقت يک جنبه بسيار جالب از سئو ي مدرن است که دائما نيز در حال تغيير است .
در گذشته ي نزديک ، نتايج سئو يي که بر اساس موقعيت يا مکان بود ، از کيفيت کم تري برخوردار بود .
و بنابراين گوگل صفحات وسط را بر اساس تاريخچه در بسياري از مثال ها ، رتبه بندي مي کرد .
سردرگمي بيشتري براي کسب و کار هاي واقعي وجود دارد که فکر مي کنند بايد براي مکان هاي به خصوصي در سئو رتبه بگيرند .
اما در حقيقت اين کسب و کار ها از نظر جغرافيايي مربوط به آن مکان ها نيستند .
اين کسب و کار ها از صفحات واسط براي رتبه گيري سئو در اين مکان ها استفاده مي کنند .
گوگل در مورد اين صفحات واسط چه مي گويد ؟
چند سال قبل گوگل گفته بود :
براي مثال ، جست و جو کنندگان شايد ليستي از نتايج دريافت مي کردند که همه به يک سايت سئو شده مي رسيد .
پس اگر کاربري روي يک نتيجه کليک مي کرد ، آن را دوست نداشت و بعد روي نتيجه ي بعدي کليک مي کرد و باز هم به همان سايت مي رسيد و آن را دوست نداشت پس :
اين يک تجربه واقعا خسته کننده و اذيت کننده بود .
يک سوال در مورد انتشار محتوا در چندين صفحه و هدف قرار دادن موقعيت هاي جغرافيايي متفاوت در يک سايت پرسيده شد .
در ذهن داشته باشيد در حاليکه اين استفاده درستي از صفحات سئو نيست :
گوگل سايتي را به خاطر محتواي تکراري در صفحات داخلي سئو پنالتي نمي کند .
منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/279/
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0