نقض و مجازات هرزنامه موتور جستجوگر ( قسمت دوم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

Piracy / DMCA

به روزرساني "Pirate" سايتهايي را هدف قرار داد که قوانين حق تکثير سئو را نقض ميکنند. گوگل تحت فشار اتحاديه صنايع ضبط صنعتي آمريکا (RIAA)، افراد قدرتمند و دستگاه هاي دولتي هاليوود، سايت هايي را که تعداد زيادي از درخواست هاي "حذف" ديجيتال هزاره (DMCA) را دريافت کرده اند، مجازات مي کند.

بعيد است که بيشتر سايتها بايد با اين مسائل سئو مقابله کنند، اما شما بايد هر گونه اعلانهاي حذف DMCA را که در حساب کنسول Google Search شما نشان داده ميشوند، مديريت کنيد.

 

در مورد به روز رسانيPirates سئو در مقوله هاي زير بيشتر بدانيد:

  • گوگل: به روز رساني Pirate
  • حقوقي: حق نسخه برداري

آگهي / طرح بالا سنگين

آيا شما تا به حال در يک سايت بوده ايد و پيدا کردن محتواي واقعي سئو در ميان تعداد زيادي از تبليغات برايتان سخت بوده است؟ گوشت گاو کجاست؟

 

اين چيزي است که الگوريتم طرح بندي صفحه بايد به آن اشاره کند. اغلب به عنوان Top Heavy اشاره مي شود، اين مجازات براي سايت هايي است که تجربه کسب کردن کاربر را با قرار دادن بيش از حد تبليغات قبل از محتواي سئو، محروم مي کنند. بنابراين کاربران خود را براي محتواي تبليغاتي جستجو نکنيد.

تظاهرات نفوذي نيز موضوعي است که گوگل عليه آن هشدار داده و اقداماتي را انجام داده است:

جريمه تبليغات غول پيکر گوگل در حال حاضرفعال است

گوگل مجازات هاي بينظيري را براي سرقت از طريق تلفن همراه فراهم کرده است.

لينک هاي پرداخت شده

گوگل خود را ممنوع اعلام کرد، همچنين گوگل ژاپن زماني که اين بخش به خريد لينک رسيد براي 11 ماه ممنوع اعلام کرد.

اين مدت طولاني تر از J.C.penny در سال 2011 (سه ماه) مجازات شد. اما J.C.Penny پس از اينکه خريد پيوند پرداختش در سراسر يک مقاله غول پيکر نيويورک تايمز پراکنده شد، مجروح شد. چند فلوسايت بزرگ آنلاين هم انجام داد. و Overstock از طريق يک مقاله وال استريت ژورنال چکش کرد.

بحث در مورد اين است که آيا گوگل بايد به شدت عليه کساني که پيوندها را به مدت چندين سال خريداري و فروش مي کنند ادامه دهد!  خط پايين اين است که براي رتبه بندي در گوگل، شما بايد از قوانين گوگل پيروي کنيد - و يکي از قاعده هاي آن مي گويد خريد و فروش لينک ها به گونه اي نيست که به اعتبار رتبه بندي موتورهاي جستجو برسد.

 

اگر تصميم گرفتيد قوانين گوگل را ناديده بگيريد، اگر به دام افتاديد ، بهتر است به فکر رحم باشيد . و اعتقاد ندارم به برنامه هايي که به شما مي گويند که لينک هاي پرداخت شده شما غير قابل کشف است. اينگونه نيستند، مخصوصا وقتي که بسياري از آنهايي که بي سر و صدا قرار دارند، آنها توسط احمقانه ها اجرا مي شوند.

در مورد Bing، رسما، براي لينکهاي پرداختي جريمه نميشود، اما در تمرينات خنثي است.

 

رده زير داراي پست هايي با اطلاعات بيشتر در مورد لينک هاي پرداخت شده است:

 

پيوند ساختمان: پيوند پرداخت شده

VL: اسپم پيوند

به نظر شما با کمک نرم افزارهاي خودکار، وسوسه اي براي اجرا و حذف لينک در انجمن ها و وبلاگ ها، همه با متن بسيار بهينه سازي شده (مانند "Louis Vuitton Handbags 2013")ايجاد ميشود؟

شما اشتباه ميکنيد

شما همچنين سئو را انجام نمي دهيد، اما متاسفانه، همه افرادي که از اسپم متنفر هستند، اين احساس را مي کنند که سئو چيست؟ بنابراين سئو ها با اشتياق از شما متنفر هستند

 

اگر با آن پيش برويد، بيشتر لينک ها آن اعتباري که شما درباره آن فکر مي کرديد، به شما نمي دهد. در نهايت، شما ممکن است خود را بسيار نزديک به يک مجازات پيدا کنيد.

 

اين مجازات در اين نسخه از جدول با توجه به تلاش هاي گوگل در خنثي سازي و مجازات اسپم لينک و به ويژه پرتاب به روز رساني "penguin" ساخته شده است.

اگر شما از طرف سختي گرفتار شده ايد يا اگر يک شرکت سئو "پرواز" شبانه سايت شما را در به راحتي و با گول زدن از شما گرفت ، مي توانيد اين لينک ها را در هر دو Google و Bing به اميد رستگاري و شروع تميز رد کنيد.

اطلاعات بيشتر و رستگاري

براي کسب اطلاعات بيشتر در مورد اسپم ها، شما ممکن است اين دسته را بررسي کنيد: اگر به دنبال رستگاري هستيد، اينجا در مورد نحوه اعمال يا حذف جريمه ها و نحوه درخواست بازپس گرفتن از گوگل راهنمايي مي شوديد:

جستجوگرها: هرزنامه

گوگل: مجازات

گوگل: پيوند Disavow

گوگل: به روز رساني پنگوئن

فرم درخواست مجدد بينگ

يک کپي مرجع از جدول تناوبي دريافت کنيد

تبريک مي گويم! اگر شما از ابتدا از طريق خواندن اين راهنما کار ها را انجام داده باشيد،به خوبي انجام شده است! ما همچنين براي شما پاداشي داريم.

 

در ادامه مي توانيد به صفحه دانلود برويد و شما مي توانيد يک نسخه PDF از جدول دوره اي از عوامل موفقيت جستجوگرها مناسب براي چاپ، فريم و يا فقط مرجع آينده پيدا کنيد. شما همچنين مي توانيد تصاويري را که مي توانيد در سايت خود جاسازي کنيد پيدا کنيد.

 

بهترين شانس با تلاش هاي شما در مورد سئو !!

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/25/





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: