رسانه هاي اجتماعي و رتبه بندي در نتايج جستجو
نوشته شده توسط : گرگ سفید

استفاده از لينک ها به عنوان يک عامل سئو ي offpage، يک جهش بزرگ براي موتورهاي جستجو بود. اما در طول زمان، به دلايل مختلف، لينک برخي از ارزش خود را از دست داده است. بعضي از سايت ها در مورد پيوند دادن خساست به خرج دادند. ديگران لينک ها را براي کمک به مبارزه با هرزنامه ها مسدود کردند و پيوندهاي خريداري و فروخته ميشوند، آنها را کمتر قابل اعتماد مي سازد.

 

رسانه هاي اجتماعي را وارد کنيد اگر پيوندها راهي براي "راي دادن" به نفع سايت ها بودند، به اشتراک گذاري رسانه هاي اجتماعي نشان دهنده يک راه براي ادامه رفتار رأي گيري است. سيگنال هاي اجتماعي به عنوان عوامل رتبه بندي سئو بالقوه ظاهر مي شوند، به عنوان موتورهاي جستجو، چگونگي استفاده از تعامل و رفتار اجتماعي ما را تعيين مي کنند.

گوگل بارها اعلام کرده است که از طريق شبکه هاي بزرگ اجتماعي فيس بوک و توييتر به عنوان وسيله اي براي رتبه بندي سئو ي صفحات استفاده نمي کند. با اين حال، عقل متعارف در بين بسياري از سئو ها - و ديدگاه ما - اين است که اجتماع به عنوان يک عامل غيرمستقيم مهم است.

محتوا که به طور اجتماعي به اشتراک گذاشته مي شود، به نوبه خود، مي تواند لينک ها و يا تعامل را به دست آورد که عوامل رتبه بندي مستقيم است. در نتيجه، توجه به رسانه هاي اجتماعي براي موفقيتسئو اهميت دارد.

شهرت اجتماعي

همانطور که موتورهاي جستجو تمام پيوندها را به طور يکسان نمي شمرند، تمام حساب هاي اجتماعي را هم به صورت يکسان مشاهده نمي کنند. اين امر منطقي است، زيرا هر کسي مي تواند يک حساب کاربري جديد در يک شبکه اجتماعي ايجاد کند. براي جلوگيري از ايجاد 100 حساب مختلف براي ساختن buzz جعلي چه کاري ميتوان انجام داد؟

هيچ چيز، واقعا، غير از اين واقعيت است که حسابهاي تقلبي مانند اين اغلب مي توانند به راحتي قابل تشخيص باشند. آنها ممکن است فقط تعداد انگشت شماري از دوستان با کيفيت را در شبکه خود داشته باشند، و تعداد کمي از آنها ممکن است در کنار مواردي که به اشتراک مي گذارند عبور کنند.

در حالت ايده آل، شما مي خواهيد از حساب هاي اجتماعي با شهرت خوب منابع به دست آوريد. داشتن حضور اجتماعي خود که به خوبي در نظر گرفته شده است، بسيار مهم است. بنابراين در سيستم هاي اجتماعي مربوطه در راه واقعي و معتبر شرکت کنيد، درست همانطور که با وب سايت خود يا مشتريان خود در يک محيط آفلاين قرار مي گيريد.

سهام اجتماعي

همانند لينک ها، کسب سهام اجتماعي با کيفيت خوب ايده آل است، اما به طور گسترده اي در شبکه هاي اجتماعي به اشتراک گذاشته مي شود. چيزهاي خوب زماني اتفاق مي افتد که مردم بيشتر سايت يا برند شما را ببينند.

باز هم مشارکت در سايت هاي اشتراک گذاري اجتماعي بسيار مهم است. اگر شما يک حساب توييتر نداريد، يک صفحه فيس بوک يا يک صفحه Google+ خيلي چيز ها را از دست داده ايد . شما در حال ايجاد يک شبکه که مي تواند به گسترش مطالب (سايت) و برند شما کمک کند نيستيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/22/





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: