همان طور که گوگل از موتور جست و جو به پورتال تبديل مي شود ، بايد به سئو متمايل شويم
چگونه مجموعه ي خود را براي تغييرات جديد جست و جوي گوگل آماده کنيم .
بخش SERP در سئو ي گوگل قايل تشخيص نيست که در چند سال گذشته بخواهد با خودش مقايسه شود .
تغييرات فقط سطحي نيستند .
از طرفي :
گوگل امروزه کم تر شبيه به موتور جست و جو است .
اين حرف را Jessica Bowman مديريت سئو ي خانگي و ويرايشگر سايت Search Engine Land بيان کرد .
او اين مورد را در سخنان کليدي خود در SMX Advanced اين ماه بيان کرد .
اين تحول اساسا جست و جوي مشتريان را تغيير مي دهد .
گوگل روندي را پيش گرفته است که کاربران بايد با کليک هاي فرعي روي وب سايت ها اطلاعات خود را به دست آورند .
همچنين خريد خود را نيز با اين روش انجام دهند .
اين کار پيامد هايي براي هر محموعه خواهد داشت .
Bowman چندين برنامه سئو را براي رو به رو شدن با اين تغييرات پيشنهاد داد .
او همچنين گفت سرمايه گذاري در سئو از قبل نيز بيشتر اهميت خواهد داشت .
ارتش سئو ي خود را بسازيد و تمرين دهيد
BowMan مي گويد :
وقتي من يک سازمان را ارزشيابي مي کنم ، من براي هر نقش فعاليت هايي را مي يابم که اگر آن را انجام دهند روي سئو تاثير مي گذارد .
سئو نيز نياز دارد که با اتحاد اين فعاليت ها يکي شود .
تيم سئو بايد بداند اين فعاليت ها چيست و چگونه بايد مردم را براي انجام آن ها تمرين دهد .
همچنين او تاکيد کرد که مجموعه هاي بزرگ تر بايد سئو را جزئي از کار هاي روزمره خود قرار دهند .
با اين کار شما مي توانيد ده ها نفر ( حالا نه صد ها نفر ) را به عنوان کاربر در ارتش سئو ي خود داشته باشيد .
آن ها را مجبور مي کنيد که از آن طرفداري کنند .
بهترين روش ها را بيان کنند و يک تيم اختصاصي سئو داشته باشيد .
هر روز نياز هاي روزمره خود را که از غافل شديد را به شما بازگو کنند .
با اين حال کساني که سئو کار نيستند توانايي خاصي ندارند .
اما بيست درصد از تلاش آن ها هشتاد درصد از سئو ي شما را تحت تاثير قرار مي دهد .
پس تيم سئو ي شما بايد از اين افراد بهترين استفاده را ببرد .
منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/231/
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0