چرا جست و جوي سئو نياز دارد با آگاهي براي بيشترين تاثير ترکيب شود ؟
عبارت هاي شامل برند تاثير ساير رسانه ها را بازتاب مي کنند
سايت Digiday گزارش مي دهد برند هايي که مردم را مستقيما به مشتري تديل مي کنند :
به طور زيادي در حال يافتن ترافيک سئو براي بهبود عملکرد کمپين هاي تبليغاتي در تلويزيون هستند .
با اين که کار جديدي نيست ، اما بسيار هوشمندانه است اين روش ها را با هم ترکيب کنيم :
افزايش هوشمندي در تلويزيون و عبارت هاي شامل برند براي هزينه کم تر و يافتن ترافيک سئو ي مفيد
چه چيزي پشت ترافيک مستقيم سئو است ؟
با توجه به اطلاعيه جديد Episerver با توجه به 1.3 ميليارد عمليات خريد از 159 سايت متفاوت 48% از بازديد يک سايت از ترافيک مستقيم سئو تامين مي شود .
ترافيک مستقيم در سئو يکي از مهم ترين و بالا ترين راه هاي دريافت ترافيک است .
اما چه چيزي پشت آن است ؟
ترافيک مستقيم در سئو اگر بزرگ نمايي نکنيم شايد اکثر اوقات عملکردي از محرک هاي ديگر يا مکانيزم آگاهي است .
بنابراين Episerver ادعا مي کند که ترافيک مستقيم " نقطه ي اوج تلاش ها براي سئو ي برند " است .
به همان اندازه که يک راه براي کمپين هاي ديگر نتيجه بخش باشد .
جست و جو ، چه سئو و چه پولي در مرحله بعدي قرار دارد .
اين روش 37 درصد از ترافيک سئو را بنا بر اعلام Episerver در بر مي گيرد .
اين گزارش عبارت هاي شامل برند را از بقيه جدا نمي کند .
البته شک داريم .
با اين حال ، ترافيک سئو که از جست و جو حاصل مي شود و در اين گزارش آورده شده است مربوط به برند است .
Episerver به طور کلي مي گويد :
ترافيک جست و جو چه از طريق سئو و چه از راه پولي بهترين عملکرد را در بين ترافيک ها دارد .
البته ما تمامي جوانب را در نظر گرفتيم .
Episerver پيشنهاد مي دهد که برند ها بايد مطمئن شوند که هم در سئو و هم در تبليغات به درستي ديده شوند .
اگر در يکي ضعف دارند بايد در صدد بهبود آن عمل کنند .
به جز اين دو روش شايد نياز باشد که از راه هاي ديگر نيز براي دريافت ترافيک سئو استفاده کنيد .
منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/229/
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0