ليست 200 عامل رتبه بندي گوگل ( قسمت دوم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

اين کافي نيست؟

SEOmoz يک نظرسنجي منظم براي جمع آوري عوامل انجام مي دهد. اعضاي انجمن WebmasterWorld يک ليست در سال گذشته ايجاد کردند. ترکيب ديگري از سيگنال هاي بالقوه در اينجا آمده است. گوگل از طريق سايت خود به شما توصيه هايي مي کند. اين مسئله با صدايي که جهان در اوايل سال جاري به آن اشاره کرد، هيچ مشکلي نداشت، زيرا سرعت سايت به عنوان عامل جديدي در نظر گرفته شد.

ارائه يک ليست از تمام مواد تشکيل دهنده ممکن است عجيب به نظربرسد، به ويژه اگر به بهتر نشان دادن پيچيدگي سئو و مشکل به کارگيري آن به نحوي که به نفع چيزخاصي باشد ، کمک کند .

به هر حال، جستجو Blekko نه تنها ليست برخي از عوامل رتبه بندي خود را، بلکه نمرات يک صفحه خاص بر اساس هر يک از آنها را نيز به دست مي آورد. Blekko: موتور جستجو جديد به شما اجازه "چرخش" مي دهد .سايت بيشتر در مورد اين توضيح مي دهد.

بيايد فرض کنيم که Blekko به اندازه Google محبوب شود ، نشان دادن بيش از حد در مورد سيستم رتبه بندي خود به رقبا و صاحبان سايت ها ممکن است راه را براي کساني که  سعي در غلبه بر ليست داشته باشند باز کند . اما اين حس ديگري است که چگونه عوامل ذکر شده به طور حداقل مي توانند ذکر شوند.

اما فيس بوک بايد باز شود؟

پاسخ "مخفي کسب و کار" به ويژه در مقايسه با يکي ديگر از آيتم هاي بزرگ که از آن جلسه خارج شد، گوگل از فيس بوک مي خواهد اطلاعات اجتماعي خود را نشان دهد. Schmidt در مورد اين موضوع گفت (و شما مي توانيد ويديو را در زير ببينيد):

ما مي خواهيم محصولات اصلي ما به خاطر اطلاعات اجتماعي بهتر شود. بهترين چيزي که مي تواند اتفاق بيفتد اين است که فيس بوک شبکه خود را باز کند و ما فقط از اين اطلاعات براي تبليغ تبليغات و جستجو استفاده کنيم. با اين کار، راه هاي ديگري وجود دارد که مي توانيم آن اطلاعات را به دست آوريم،و دقيقاً همان چيزي است که ما در حال کار بر روي آن هستيم.

در برخي موارد، داده هاي اتصال اجتماعي فيس بوک را مي توان به عنوان سس خاص خود شناخت. اين شرکت ديگر نميخواهد با Schmidt رقابت داشته باشد. پس چرا استاندارد دوبرابر؟

پس دوباره، مردم بايد بتوانند داده هاي خود را - اجتماعي يا غيره - هر کجا که بخواهند بگيرند. گروه داده براي جلوگيري از اتفاق بيشتراين مسئله داده هاي گوگل را جابجا مي کند، و شرکت سزاوار ستايش براي اين تلاش است. به طور مشابه، اگر مردم مي خواهند اطلاعات تماس فيس بوک خود را در جاهاي ديگر و يا حتي "دوستداران" خودشان بگيرند، بايد بتوانند اين کار را انجام دهند.

Schmidt: شرايط سرويس فيس بوک را مطالعه کنيد

اين چيزي است که Schmidt واقعا در مورد فيس بوک در اين هفته بدست آورده است. بعد از اعلاميه خود در فيس بوک بالا، من از او پرسيدم چرا او قبلا نمي توانست بسياري از اين اطلاعات را که فيس بوک از طريق مواردي مانند API Open Graph باز کرده بود، استفاده کند. پاسخ او (که در پايان کليپ ويديويي دوم در زير آمده است):

 

شرايط خدمات را بخوانيد ... به من اعتماد کنيد، شرايط خدمات را بخوانيد.

احتمالا، او مي گويد که شرايط فيس بوک به نحوي جلوگيري از ارتباط گوگل با آن را بيشتر مي کند.

 

من از طريق اين شرايط مي توانم اين بخش را ببينم:

 

شما مستقيما يا غيرمستقيم هيچگونه داده اي را از طريق ما دريافت نمي کنيد (يا از چنين اطلاعاتي در ارتباط با ما) که شما را به هر شبکه تبليغاتي، تبادل آگهي، کارگزار داده يا ساير ابزارهاي مرتبط با تبليغات، انتقال دهد، حتي اگر کاربر با آن انتقال يا استفاده موافقت کند.

بديهي است که به نظر مي رسد که گوگل از ورود به داده ها جلوگيري کند تا تبليغات خود را بهبود بخشد، که يکي از دو چيز است که Schmidt براي داده هاي اجتماعي مورد نظر خود ذکر کرده است. همانطور که براي جستجو، که قبلا نيز ذکر کرده بود، که  مشکل از دست او در رفته بوده است . اميدوارم که فقط آن را توضيح دهد.

در نهايت، ارتباطات اجتماعي فيس بوک بيشتر از سس مخصوص خود از عوامل سئو نيست. هر دو مواد تشکيل دهنده هستند، نه يک دستور العمل دقيق براي موفقيت. فقط دانستن تمام دوستان من يا آنچه که من دوست دارم، به معناي دادن يک الگوريتم خوب نيست که به تصميم گيري در مورد من در خوراک خبري اجتماعي من کمک کند. فقط دانستن 200 عامل رتبه بندي به اين معنا نيست که شما هم اکنون مي توانيد به درون وب و بهترين گوگل را بخزيد.

بنابراين يک ليست از عوامل رتبه بندي منتشر مي شود؟ من در رابطه با اين موضوع، به ويژه در هنگام صحبت کردن در مورد باز بودن بيشتر، از مزاياي PR بيشتر براي گوگل ديدن مي کنم، نه از گفتن "بهانه" براي "راز کسب و کار".

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/20/





:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: