9 . بازخورد منظمي بگيريد
بعد از اين که کار طراحي سايت شما تمام شد و آن را به صورت آنلاين به نمايش گذاشتيد يا کار فروشگاه شما به اتمام رسيد ، از تمامي کاربران خود نظرخواهي کنيد و مطمئن شويد تمامي بخش ها به درستي کار مي کنند و UX و UI شما مشکلي ندارد .
نظرسنجي برگزار کنيد و از کاربران خود بخواهيد به شما بگويند چه چيزي را دوست دارند و چه چيزي را دوست ندارند .
اگر نياز به تغييري در طراحي سايت هست ، آن را اعمال کنيد .
به تک تک نظراتي که مشتريان در مورد قابليت استفاده طراحي سايت يا فروشگاهتان مي دهند توجه کنيد .
اگر کسي وارد فروشگاه شما شد و گفت که براي دسترسي به صندوق دچار سردرگرمي شده است ، فکر کنيد که چگونه اين مشکل را بر طرف نماييد .
به هر چيزي که مشتريانتان مي گويند توجه کنيد . اين راهي است که شما مي توانيد کسب و کارتان را طوري طراحي کنيد که مورد علاقه آن ها باشد .
آزمايش و تصحيح کردن طراحي سايت ، کاري نيست که با يکبار انجام دادن پس از آنلاين شدن آن تمام شود .
اين کار بايد جزو کار هاي روزانه شما شود .
کنترل قدرت UX
تمرکز کردن روي UX طراحي سايت يک روش قوي براي جذب مشتريان و تحت تاثير قرار دادن آن ها است .
مخاطبان شما مي خواهند پس از ورود به طراحي سايت يا فروشگاه شما تجربه بي نظيري داشته باشند .
آن ها بايد متوجه شوند که به کدام قسمت ها مراجعه کنند و چگونه خريد خود را بدون به وجود آمدن کوچک ترين مشکلي به پايان برسانند .
هميشه طراحي سايت خود را از ديدگاه ساير کاربران در نظر بگيريد و سعي کنيد آن را طوري طراحي کنيد که مورد پسند همگان واقع شود .
منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/192/
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0