بهترين منابع براي طراحي سايت الهام بخش ( قسمت سوم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

CSSnectar

فوايد

اگر شما تخصص زيادي در طراحي سايت نداريد ، اين سايت مي تواند با در اختيار گذاشتن نظر سايرين در مورد هر يک از موارد طراحي سايت مطرح شده ، به شما کمک شاياني کند .

همچنين CSSnectar يک بخش جست و جوي دستي در طراحي سايت دارد که به شما اجازه مي دهد فيلتر ها را بر اساس رنگ ، دسته بندي ، ويژگي ها يا کشور تنظيم کنيد .

مضرات

اگر شما به دنبال نمونه هاي طراحي سايت ساده يا مينيماليست هستيد يا مي خواهيد يک طراحي سايت بر بستر يک سيستم مثل وردپرس انجام دهيد ، نمي توانيد طراحي سايت هاي الهام بخشي براي خود در اين سايت پيدا کنيد .

BWG

BWG يا Best Website Gallery يک کالکشن از طراحي سايت هايي است که الهام بخش طراحان و توسعه دهندگان است .

شايد به نظر جذاب نباشد اما چون اين سايت حدود 10 سال است که راه اندازي شده است ( در سال 2008 با نام MakeBetterWebsites ) ، يک کالکشن فوق العاده قوي در زمينه طراحي سايت است .

در ادامه طراحي سايت هاي الهام بخش ، اين سايت شامل يک بخش مفيد است که در آن مقالات طراحي سايت و توسعه وب قرار گرفته است .

فوايد

اين سايت يکي از منحصر به فرد ترين بخش هاي جست و جو را در بين طراحي سايت ها دارد و از ويژگي مهم آن است که به شما اجازه مي دهد سيستم مديريت محتواي خود را اعم از وردپرس ، جوملا ، دروپال و ...  يا فريم ورک خود را مثل جي کوئري ، بوت استرپ و ... انتخاب کنيد . اگر شما مي دانيد که کجا و چگونه مي خواهيد طراحي سايت خود را انجام دهيد ، بررسي ساير طراحي سايت هاي مشابه مي تواند بسيار مفيد باشد .

مضرات

BWG يک وبسايت براي طراحي سايت هاي الهام بخش است ، اما از نظر طراحي سايت خود ، الهام بخش نيست . طراحي سايت بر اساس گريد باعث مي شود شما به راحتي سايت را بررسي کنيد اما هيچ جنبه مثبتي را به طراحي سايت شما اضافه نمي کند .

مشکلي ندارد ، چيزي که مهم است ، دريافت طراحي سايت هاي الهام بخش است که اين سايت در اختيار شما مي گذارد .

اگر به دنبال يک شرکت طراحي سايت هستيد که خلاقانه کار شما را انجام دهد ، گرگ سفيد را از دست ندهيد .

 

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/173/





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: