8 نوع متفاوت از وب سايت ها و نحوه ي طراحي آن ها ( قسمت چهارم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

يکي از طراحي سايت هاي مربوط به اين زمينه، وب سايت کارهاي طراح معروف، Gautier Maillard است که ترکيب بي نقصي از خلاقيت و بهترين پروژه هاي خود در اين طراحي سايت ايجاد کرده است. با کليک بر روي هر تصوير، مي توانيد کمپين تبليغاتي مربوط به پروژه مورد نظر را مشاهده کنيد. اگر قصد داريد اطلاعات بيشتري از اين طراح بدانيد، بر روي دکمه مربوط به نويگيشن در گوشه سمت راست بالاي صفحه کليک کنيد و اطلاعاتي در رابطه با پروژه هاي طراحي، مکان زندگي او در پاريس، تحصيلات و کارهاي متفاوت او مشاهده کنيد. در اين طراحي سايت ، قالب و استراتژي بکار رفته به خوبي با ساير اجزاي وب سايت همخواني دارد، زيرا تمرکز اين طراح بر روي کار حقيقي خود است و نوشته هاي خود را محدود کرده است. کاربراني که از اين طراحي سايت بازديد مي‌کنند، تصاوير مشاهده شده را بهتر از مقالات و نوشته هاي قرار گرفته به خاطر مي سپارند.

6. صفحات لندينگ

اين نوع صفحات، جزو طراحي سايت هاي خاص است که براي کمپين هاي بازاريابي تشکيل شده است که باعث مي شود کاربران، اقدام خاصي در اين صفحات انجام دهند.

محتواي قرار گرفته بر روي لندينگ پيج بايد محدود باشد و منجر به کال تو اکشني شود که علاقه داريد کاربران به انجام آن اقدام کنند. در اين نوع طراحي سايت ها، بهتر است از مقدار زيادي فضاي سفيد در اطراف CTA خود بهره بگيريد و عناصري که به هدف کمپين هاي بازاريابي مرتبط نيستند را براي صفحات ديگر ذخيره کنيد.

صفحه لندينگ وب سايت شاپيفاي

لندينگ پيج آزمايش رايگان طراحي سايت شاپيفاي، از تيتر و کال تو اکشن ساده بهره مي گيرد، مانند" شروع آزمايش رايگان". تمامي عناصر قرار گرفته بر روي صفحه باعث مي شود بازديد کنندگان و خريداران محصولات اين طراحي سايت ، سفري کوتاه درون اين وب سايت آغاز کنند و به خريد محصولات و استفاده از امکانات اين طراحي سايت اشتياق بيشتري نشان دهند. در اين وب سايت، از تصاوير مرتبط و بروز استفاده شده است و به برخي تصاوير اثر سه بعدي کمي اضافه شده است که در عين حال نشان دهنده قالب طراحي سايت آن ها است.

7. وب سايت هاي رسانه هاي اجتماعي

در دنياي امروز، تقريباً 2.77 ميليارد نفر در رسانه‌هاي اجتماعي عضو هستند و با هزاران سيستم عامل متفاوت از آن استفاده مي کنند. اهميتي ندارد که مخاطبان هدف شما چه کساني هستند. مي توانيد آن ها را به احتمال زياد در فيس بوک، توييتر، اينستاگرام، اسنپ چت با لينکد اين پيدا کنيد. گرچه نمي‌توانيد پلتفرم‌هاي اين شبکه‌هاي اجتماعي را به طور مجدد طراحي کنيد، اما مي‌توانيد ظاهر صفحه خود را تحت کنترل داشته باشيد و محتوايي را ايجاد کنيد که باعث افزايش بازديد در شبکه هاي اجتماعي مي شود.

بهتر است در تمامي صفحات شبکه‌هاي اجتماعي خود ظاهري يکسان به کار بگيريد تا کاربران بتوانند برند شما را شناسايي کنند. از لوگو و پالت رنگ يکسان بهره بگيريد. صوتي خاص انتخاب کنيد و شخصيتي را برگزينيد که در تمامي محتواي قرار گرفته رعايت مي شود.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/168/





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: