برخی از سئو های محلی، با ایده دریافت هزینه اشتراک برای دریافت خدمات GMB مخالفت می‌کنند
نوشته شده توسط : گرگ سفید

برخي از سئو ها، منطق و دلايل شرکت گوگل را به طور کامل پذيرفته اند، اما بسياري از آن ها نيز انتقادات شديدي به شرکت گوگل وارد کرده اند.

در طول آخر هفته، شرکت گوگل بررسي سئو را در رابطه با مالکين کسب و کارهاي کوچک انجام داد که در اين بررسي، اشتياق آن ها به پرداخت هزينه اشتراک ماهانه براي تعدادي از ويژگي هاي سئو و خدمات پيشرفته Google My Business مورد سوال قرار گرفته است. برخي از پيشنهادات سئو شامل درخواست نقل قول از کاربران، پاسخ خودکار به پيام ها، دکمه رزرو، حذف تبليغات گوگل، قرار دادن نتايج جستجوي گوگل، گوگل گارانتي و چندين ويژگي ديگر است.

شرکت گوگل اعلام کرده است:

"هنگام ارائه پيشنهادات پرداختي سئو همواره رويکرد متفکرانه اي را در پيش خواهيم گرفت و اين بررسي تنها يکي از تلاش هاي شرکت ما براي اين است که کاربران بتوانند به ما کمک کنند تا درک کنيم چگونه مي توانيم ارزش بيشتري به سئو ي تجارت هاي آن ها وارد کنيم."

اما واکنش هاي صورت گرفته از سوي متخصصان محلي سئو در رابطه با خدمات و ويژگي هاي پيشنهادي و همچنين واکنش مشتريان آن ها بسيار متفاوت عرضه شده است، زيرا برخي پيشنهادات انجام يافتهسئو از سوي شرکت گوگل با استقبال روبرو شده است )مانند پشتيباني از مشتري( و برخي ديگر اين گونه نبوده است )مانند نتايج جستجوي گوگل).

بسياري از سئو هايي هايي که پاسخ هاي آن ها را مورد بررسي قرار داده ايم باور دارند که معرفي سرويسGMB ، با توجه به موقعيت گوگل در بازار فعلي سئو و مشکلات اقتصادي کنوني منطقي است. همان طور که مشتريان و کاربران شرکت گوگل سعي در درک انگيزه هاي سئو ي شرکت گوگل دارند، به اين امر نيز فکر مي کنند که آيا خدمات ارائه شده توسط شرکت گل قابل اعتماد است و اين که آيا مشتريان مايل به پرداخت 30 دلار در ماه براي بسته‌هاي جي ام بي هستند يا خير. براي درک بهتر واکنش کاربران بهتر است پاسخ هاي زير را مشاهده کنيد، که به دليل طولاني بودن برخي پاسخ ها، به صورت خلاصه ارائه شده است.

مايک بلومنتال، GatherUp

" يکي از فرضيه هاي انجام گرفته در اين زمينه سئو اين است که شرکت گوگل در جستجوي ايده هاي بيشتري براي سرويس هاي اشتراک خود است. شرکت اپل و آمازون نيز اين کار را انجام مي‌دهند و همين طور شرکت Slack و GatherUp نيز از اين ويژگي بهره مي‌برند، بنابراين چرا شرکت گوگل نبايد آن را در ليست خدمات سئو ي خود بگنجاند؟ اگر با اين ديدگاه به اين مسئله نگاه کنيم، منطقي است که شرکت گوگل بخواهد پيشنهادات متفاوتي را براي سئو ي تجارت هاي متفاوت و براي افزايش سودآوري خود از اين مسئله ارائه دهد.

اما يکي از انتقادات وارد شده به اين نظر سنجي اين است که، پرسش هاي مطرح شده در اين بررسي مانند پرسش هايي ابتدايي سئو به نظر مي رسد که توسط کارآموزان طراحي شده است. اما مي توانم به وضوح مشاهده کنم که اس ام بي ها 25 تا 30 دلار بابت اين حق اشتراک پرداخت خواهند کرد. اين احتمال وجود دارد که شرکت گوگل به دنبال ايده حق اشتراک به جهت رشد کسب و کار خوب نباشد و GMB تنها يک هدف واضح است."

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/167/





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: