8 نوع متفاوت از وب سايت ها و نحوه ي طراحي آن ها
نوشته شده توسط : گرگ سفید

توجه به طراحي سايت ها، امروزي ضروري در رونق کسب و کار است. هم اکنون نزديک به 1.7 ميليارد وب سايت آنلاين وجود دارد، که انواع بسيار زيادي از طراحي سايت هاي متفاوت را به وجود مي آورند، اما اين تنوع زياد باعث ايجاد سردرگمي در نوع و بهترين طراحي موجود براي وب سايت ها مي شود.

به عنوان طراح يا صاحب طراحي سايت ، نياز است با انواع طراحي هاي متفاوت وب پيج ها آشنايي داشته باشيد، تا بتوانيد درک کنيد که کدام مدل مي تواند خواسته هاي شما را برآورده کند. مطالعه ي مدل هاي استفاده شده توسط رقبا و آزمايش آن ها، به شما اجازه مي دهد تا بهترين فرمت موجود را براي خود و مشتريان ايجاد کنيد.

در ادامه، با 8 نوع متفاوت از طراحي سايت ها آشنا مي شويم:

1. HomePage

اين قسمت، مهم ترين بخش طراحي سايت است و مانند چهره و قسمت اصلي برند شما است.

هوم پيج، به بازديدکنندگان طراحي سايت کمک مي کند به قسمت هاي مختلف وب سايت سر بزنند و همچنين به عنوان عاملي اصلي براي تعيين نرخ تبديل شناخته مي شود. از آن جايي که اکثر مردم از طريق هوم پيج به وب سايت شما وارد مي شوند، طراحي آن حائز اهميت بالايي است.

صفحه اصلي مي تواند در قالب اشکال مختلفي ظاهر شود و در حالي که طراحي آن اهميت بالايي دارد، همواره به ياد داشته باشيد که که هدف اصلي از ايجاد اين صفحه، نويگيشن اصلي و اصلي ترين نقطه براي بازديدکنندگان طراحي سايت است. کسب و کار خود را مشخص کنيد و UVP منحصر به فرد خود را ارائه دهيد. سلسله مراتب طراحي سايت را به صورت صحيح و ساختار نويگيشن را در صفحه ي اصلي ايجاد کنيد. سعي کنيد از پالت رنگ مرتبط با برند، لوگو و تصاوير مرتبط با کسب و کارتان استفاده کنيد. قسمت هوم پيج و تصاوير به کار رفته در آن، ارتباط تنگاتنگي با يکديگر دارند، بنابراين اين تصاوير بايد گوياي شخصيت شما و ويژگي برندتان از طريق تصاوير و کلمات باشد.

Matcha Kari، مثالي عالي از اين نوع طراحي سايت است. به قسمت نويگيشن در بالاي صفحه دقت کنيد که به خوبي مواردي که مي توانيد در اين وب سايت پيدا کنيد را توضيح و نمايش مي دهد. در اين قسمت از طراحي سايت ، بازديد کنندگان مي توانند کوپون دريافت کنند، در قسمت اشتراک ايميل عضويت دريافت کنند يا ويديوهاي متفاوت در رابطه با محصولات مختلف اين وب سايت مشاهده کنند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/160/





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: