شرکت گوگل ویدیو های جدیدی را با عنوان SEO Mythbusting منتشر می‌کند
نوشته شده توسط : گرگ سفید

مجموعه ويديو هاي جديد سئو که از طرف تيم تجزيه و تحليل شرکت گوگل منتشر مي شود، در رابطه با تصورات غلط رايج و پرسش‌هاي مطرح شده در زمينه سئو صحبت مي‌کند و به بسياري از ابهامات و پرسش‌ها پاسخ مي‌دهد.

شرکت گوگل سري ويديو هاي جديدي از سئو را در کانال وب سايت خود با عنوان SEO Mythbusting منتشر کرده است. اين ويديوها که توسط مارتين اسپيلت، از که از وب مسترهاي گوگل است تهيه شده است، با کمک توسعه دهندگان سئو و جستجوگران اينترنتي در رابطه با تصورات غلط رايج سئو صحبت خواهد کرد. در اين ويديو ها پرسش ها و مسائل متفاوت بررسي خواهند شد و پرسش هاي رايج و مفاهيم غلط سئوبراي کاربران به صورت کامل توضيح داده خواهد شد و همچنين راه‌حل‌ها و پاسخ هاي زيادي توسط اين افراد براي سئو ارائه خواهد شد.

در ادامه، ويديو تريلري که شامل تعدادي از جستجوگرها و توسعه دهندگان سئو است را مشاهده مي کنيد که مارتين اسپيليت نيز در اين ويديو معرفي حضور دارد.

منبع اين ويدئو ها

براي استفاده از اين ويديوهاي سئو و تمامي ويديو هاي ديگر منتشر شده توسط گوگل، مي توانيد به کانال گوگل وب مستر در يوتيوب مراجعه کنيد و ويديو هاي درخواستي خود را مشاهده کنيد.

همان طور که شرکت گوگل در توضيحات ويديو خود عنوان کرده است: سئو ها مي توانند تا حدي خطراتي براي کاربران به همراه داشته باشند و استفاده از سئو ها براي توسعه دهندگان همواره راه آساني نبوده است. اين ويديوها بسياري از غلط هاي رايج و حقايق مرتبط با سئو را بررسي خواهد کرد و مي تواند به عنوان داده هاي پشتيبان براي مشتريان و همکاران مورد استفاده قرار گيرد و قادر است نکاتي را ارائه دهد که ممکن است به صورت اشتباهات رايج در ميان توسعه‌دهندگان مورد استفاده قرار بگيرد و همچنين مي‌تواند پيشنهاداتي براي بهبود سئو و استفاده از آن به کاربران ارائه دهد.

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/158/





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: