باکس های جستجوی Sitelink، پیشرفت های لوگو و گزارش داده های ساختاری، به GSC اضافه شده است
نوشته شده توسط : گرگ سفید

ابزارهاي جديد سئو ، به بخش کنسول جستجوي گوگل اضافه شده است.

شرکت گوگل گزارشات جديدي در کنسول جستجوي جديد سئو ي خود معرفي کرده است: گزارش جديد براي داده هاي ساختاري غير قابل تجزيه و دو گزارش در رابطه با پيشرفت هاي جديد.

گزارش داده هاي ساختاري غير قابل تجزيه

داده هاي ساختاري غير قابل تجزيه، گزارش جديد سئو در کنسول جستجوي گوگل است که خطاهاي رخ داده در داده هاي سازمان يافته را رفع مي کند. اين ابزار تمامي مسائل مربوط به ساختار هاي غير قابل تکثير را شامل مي شود؛ از جمله خطا هاي ساختار داده سئو که به طور خاص مانع شناسايي آن توسط گوگل مي‌شود. اين گزارش ها به جاي گزارش ويژگي هاي خاص مورد توجه قرار گرفته اند. شرکت گوگل اضافه کرد که مي توانيد از اين ويژگي سئو استفاده کنيد تا ببينيد که آيا شرکت گوگل قادر به تجزيه و تحليل داده هاي ساختاري يا افزودن آن ها به وب سايت است يا خير.

گزارش پيشرفت جستجو در سايت لينک ها

افرادي که از بخش جستجوي سايت استفاده مي‌کنند، ممکن است گزارش سئو ي جديدي را در بخش گزارشات پيشرفت خود مشاهده کنند تا جزئيات بيشتري در رابطه با پيشرفت ها و خطاهاي سئو ي مرتبط با بخش جستجوي سايت مشاهده کنند. اين گزارش به شما روند هاي رايج، خطاها، اخطار ها و موارد مجاز سئو را نشان مي‌دهد. در اين بخش همچنين مي توانيد وضعيت هر کدام از گزارشات سئو ي خود را به صورت جداگانه توسط کليک کردن بر روي جعبه هاي رنگي بالايي نمودار مشاهده کنيد. همچنين مي توانيد هشدارها و خطاهاي مربوط به هر صفحه را با کليک بر روي رديف خاص در زير نمودار سئو بررسي کنيد.

گزارش پيشرفت لوگو

اگر از لوگو استفاده مي کنيد، شرکت گوگل ممکن است گزارش پيشرفت سئو ي جديدي را براي آن اضافه کرده باشد تا جزئيات بيشتري را در رابطه با عملکرد و خطاهاي سئو ي لوگو مشاهده کنيد. در اين گزارش، خطاها و موارد ديگر به شما نمايش داده مي شود. شما حتي مي توانيد وضعيت سئو ي هر کدام از گزارشات خود را به صورت جداگانه با کليک کردن بر روي جعبه هاي رنگي بالايي نمودار مشاهده کنيد. همچنين مي توانيد هشدارها و خطا هاي سئو ي مرتبط با هر صفحه را با کليک کردن بر روي يک رديفي خاص در زير نمودار بررسي کنيد.

کنسول جستجوي گوگل به مديران وب، سئو ها، توسعه دهندگان و صاحبان وب سايت کمک مي‌کند تا مسائل و موضوعات مربوط به وب سايت هاي خود را کشف کنند. گزارش‌هاي جديد شرکت گوگل داده‌هايسئو و اطلاعات بيشتري در اختيار کاربران خود گذاشته است و به اين افراد کمک مي کند تا گزارش ها و مسائل مربوط به وب سايت خود را شناسايي کنند و از عملکرد بهتري در بخش جستجوي خود بهره مند شوند. شما مي توانيد از اين گزارش سئو براي به دست آوردن بازديدهاي پيشتر در درون سايت و پيشرفت وب سايت در بخش کنسول جستجو گوگل استفاده کنيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/156/





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: