شرکت گوگل، در نتايج جستجوي خود تصاوير بيشتري را نمايش مي دهد
نوشته شده توسط : گرگ سفید

هم اکنون زمان آن رسيده است که تمرکز خود را بيش از پيش بر روي تصاوير سئو قرار دهيد

بسياري از ابزارهايي که نتايج جستجوي سئو ي گوگل را رديابي مي کنند، نشان مي دهند که درصد اطلاعاتي که شرکت گوگل تصاوير را در نتايج جستجوي سئو ي خود نشان مي‌دهد افزايش داشته است. جعبه جستجوي تصاوير که گاهي اوقات در بخش اصلي نتايج جستجوي سئو نمايش داده مي شود، هم اکنون در بيش از يک سوم جستجو ها نمايش داده مي شود. SEOclarity داده هايي از گزارشات سئو ي خود منتشر کرده است که نشان مي‌دهد ميزان نمايش تصاوير از 24 درصد به 34 درصد افزايش داشته است. اين افزايش از تاريخ 13 آوريل شروع شده است.

جعبه تصاوير گوگل چيست؟

شما مي توانيد جعبه تصاوير گوگل را براي بسياري از انواع جستجو هاي سئو که ممکن است علاقمند به ديدن نتايج جستجوي تصاويري آن نيز باشيد مشاهده کنيد. در ادامه، يک مثال براي جستجوي سئو در "گل هاي قرمز" مشاهده مي کنيد .

ارائه دهندگان داده

همان طور که در قسمت بالا ذکر شد، SEOclarity داده هاي خود را در رابطه با نتايج جستجوي سئو ي تصويري گوگل به نمايش گذاشته است. در اينجا نمودار آن ها در رابطه با اين نتايج را مشاهده مي‌کنيد:

داده هاي مربوط به MozCast نيز يک روند مشابه را در سئو نشان مي دهند.

مي‌توانيد اين افزايش را در داده هاي سئو ي RankRanger نيز مشاهده کنيد.

شرکت گوگل اشاره کرده است که جستجوگرها بايد بيش از پيش بر روي جستجوي سئو ي تصويري خود تمرکز کنند. در حال حاضر شرکت گوگل تصاوير بيشتري را در نتايج جستجوي اصلي سئو ي خود در بخش باکس جستجوي خود نشان مي دهد. تصاوير گوگل ممکن است يکي ديگر از منابع ترافيک و افزايش رتبه بندي سئو ي وب سايت شما باشد که نمي خواهيد آن ها را از دست بدهيد. اطمينان حاصل کنيد که تصاوير خود را براي جستجوي تصاوير گوگل بهينه سازي کنيد و بيش از پيش بر روي آن تمرکز کنيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/143/





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: