روند هاي رايج طراحي وب براي صفحات Start Here ( قسمت دوم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

براي درک بهتر و ساده طرح اين عنوان، بهتر است صفحه Modest Man را مشاهده کنيد. اين طراحي سايت شامل تصويري بزرگ از مدير وب سايت، براک مک گاف است. اغلب عناوين و محتواي صفحه حول محور موضوع اصلي مي گردد و علي رغم استفاده از تصوير مدير وب سايت، اين طراحي سايت در رابطه با شخصيت برا ک و زندگي شخصي او نيست.

شما مي توانيد طراحي سايت خود را هر طور که مايل هستيد به بازديدکنندگان خود معرفي کنيد. اگر ترجيح مي دهيد از تصاوير و اطلاعات شخصي خود استفاده نکنيد، باز هم چيز مهمي را از دست نداده ايد. تنها چيزي که بايد درک کنيد اين است که هدف شما آموزش و تشويق بازديدکنندگان به کليک کردن بر روي قسمت هاي مختلف طراحي سايت شما و مشاهده بيشتر محتواي قرار گرفته درون طراحي سايتاست. صفحه شروع بايد بتواند به سوال هاي رايج بازديدکنندگان جديد پاسخ دهد و آن ها را راهنمايي کند تا بتوانند با قسمت هاي مختلف طراحي سايت شما آشنايي پيدا کنند.

ايجاد ارتباط شخصي

پيش از اين نيز به طور خلاصه در رابطه با اين مبحث صحبت کرده ايم، اما پيشنهاد مي کنيم که از صفحه شروع در طراحي سايت هاي شخصي خود استفاده کنيد. اين ايده براي طراحي سايت هايي با ترافيک بالا بهتر عمل مي کند، زيرا هنگام بازديد افراد جديد از وب سايت، آن ها هيچ گونه اطلاعاتي در رابطه با شما و کاري که انجام مي دهيد ندارند. اما هدف صفحات شخصي، معرفي خودتان، تاريخ، کاري که انجام مي دهيد و دليلي که مشغول به انجام اين کار هستيد است. برخي افراد مشکلي با به اشتراک گذاشتن سرگرمي ها و اطلاعات خانوادگي خود با ديگران ندارند، در حاليکه برخي افراد ترجيح مي دهند اطلاعات شخصي و حريم خصوصي خود را حفظ کنند.

بنابراين نوع استفاده از طراحي سايت شخصي، بستگي به عادات اخلاقي و شخصيت شما دارد.

در اين نوع طراحي سايت ها، هدف مورد نظر ايجاد ارتباط شخصي با بازديدکنندگان، يا ايجاد ارتباط نيمه شخصي است و از آن جا که اين ارتباط از طريق صفحه کامپيوتر رخ مي دهد، ممکن است برخي افراد با به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصي يا خانوادگي خود راحت نباشند.

يکي از بازاريابان معروف در اين زمينه، گري واينرچاک است که توانست صفحه شخصي خود را به طراحي سايتي باور نکردني و خارق العاده تبديل کند.

از آن جايي که او مشارکت فعالي در صفحات اجتماعي دارد و سخنراني هاي بسيار زيادي برگزار مي کند، بنابراين اغلب افراد با او آشنايي دارند، اما بهتر است به اين نکته نيز اشاره کنيم که تمامي افراد جهان اين شخص را نمي شناسند. بنابراين صفحه شروع طراحي سايت او افرادي را مورد هدف قرار مي دهند که تنها قصد دارند اطلاعات بيشتري در رابطه با سبک زندگي او به دست آورند. او اطلاعاتي را در رابطه با گذشته خود و سبک زندگي تجارتي خود با بازديدکنندگان به اشتراک مي گذارند. نکتهاي که از همه مهم تر است اين است که به لينک هايي را به تمامي کانال هاي شبکه‌هاي اجتماعي خود در طراحي سايتقرار داده است و همچنين لينک هاي مربوط به بهترين مقالات خود را در طراحي سايت خود با کاربران به اشتراک گذاشته است.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/139/





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: