روند هاي رايج طراحي وب براي صفحات Start Here
نوشته شده توسط : گرگ سفید

هنگام يکه بازديد کنندگان به طراحي سايت جديد سر مي زنند، معمولا هيچ ايده اي ندارند که از کدام قسمت وب سايت بايد بازديد خود را شروع کنند. آن ها اغلب به دنبال لينک هاي نويگيشن هستند که ممکن است اطلاعات مورد نياز آن ها را تامين کند، اما جديدترين روندي که با عنوان Start Here شناخته مي شود، تجربه اي بسيار بهتر براي کاربران به ارمغان مي آورد.

کاربران جديد که طراحي سايت شما را مورد بازديد خود قرار مي دهند، بايد مشتاق باشند تا تمامي قسمت هاي طراحي سايت را مشاهده کنند و به دنبال اطلاعات بيشتري باشند. بهترين روش براي دستيابي به اين هدف، صفحه ابتدايي است که شامل لينک ها، راهنماي کوچک طراحي سايت و حتي پس زمينه هايي در رابطه با خودتان و تاريخچه طراحي سايت تان است. در اين پست با يک ديگر نگاهي به روند رايج صفحات Start Here مي‌اندازيم تا مزاياي آن را با يکديگر بررسي کنيم و ببينيم که چگونه مي‌توانيم از اين روند به نفع پروژه‌هاي مربوط به وب سايت استفاده کنيم.

وب سايت تان را معرفي کنيد

بزرگ ترين و مهم ترين دليل استفاده از صفحه Start Here، معرفي کردن طراحي سايت تان به بازديدکنندگان جديد است. از آن جايي که هر طراحي سايت مقالات و اطلاعات متفاوتي براي ارائه به بازديدکنندگان خود دارد، بنابراين صفحات Start Here اهداف مختلف را بر اساس محتواي قرار گرفته درون طراحي سايت دسته بندي مي کند.

صفحه شما بايد قادر باشد تا اطلاعات حياتي را با بازديدکنندگان به اشتراک بگذارد و هدف آن، آموزش به بازديدکنندگان و آشنا کردن آن ها با طراحي سايت باشد. اين صفحات همچنين بايد قادر باشند با اشتراک گذاشتن بهترين منابع و لينک ها، بازديدکنندگان بيشتري را به سايت هدايت کنند.

وبلاگ شخصي که توسط يک نفر اجرا مي شود، مي‌تواند صفحه شروع خود را با اطلاعات شخصي و تاريخچه وب سايت معرفي کند. اين مورد را مي توانيد در طراحي سايت Problogger به خوبي مشاهده کنيد.

اين طراحي سايت ، در واقع يکي از نمونه‌هايي است که به خوبي طراحي شده است و سال ها تجربه در زمينه نوشتن، طراحي و تبديل کاربر در کارنامه خود دارد.

صاحب طراحي سايت ، مجموعه اي از لينک ها و پيوندها را به پست هاي مربوطه ارجاع مي‌دهد. او همچنين ويديوي مقدماتي براي وب سايت خود تعبيه کرده است که اين ويديو براي بازديدکنندگان جديد ساخته شده است و آن ها را به اطلاعات بيشتر در رابطه با سايت سوق مي دهد. همچنين در قسمت پايين طراحي سايت ، مي توانيد تاريخچه مربوط به ساخت وب سايت را مشاهده کنيد و درک کنيد اين وب سايت چگونه به جايگاه امروزي خود رسيده است.

با شروع بازديد از اين سايت و محتواي آن، مي توانيد از مرور صفحات بيشتر وب سايت لذت ببريد. صفحه اي مملو از سي تي اي هاي متفاوت براي خبرنامه و کتاب هاي الکترونيکي رايگان که بازديدکنندگان را تشويق مي کند تا بر روي لينک هاي بيشتري بر روي اين وب سايت کليک کنند و محتواي آن را مشاهده کنند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/137/





:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: