آینده وبلاگ هایی که به سبک مجلات ساخته شده اند: روش ها و ایده های طراحی ( قسمت پنجم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

اگر جزو طراحي سايت هايي هستيد که روزانه مقدار کمي پست به روز رساني مي کنيد مي توانيد از طراحي سايت ساده اي که بر روي طراحي سايت Ad Age قرار گرفته است استفاده کنيد که پست هاي خود را در قالبي خطي مانند بر روي هوم پيج قرار مي‌دهد.

 

اين طراحي سايت از روش منحصر به فرد خود براي قرار دادن اطلاعات استفاده مي‌کند و اين روش را مانند ويجت مربوط به استوري به کار مي گيرد. مطمئناً استفاده از اين روش در طراحي سايت بدون نقص نيست، اما استفاده از آن بسيار جذاب تر از طراحي سايت هاي ساده وبلاگ به نظر مي رسد.

اگر به دنبال تکنيک هايي براي قرار دادن مقالات مختلف در طراحي سايت هاي اي ساده با جزئيات کمتر هستيد، حتما نگاهي به اين طراحي سايت بيندازيد تا بتوانيد روش هاي مورد نظر خود را در آن پيدا کنيد.

بهتذ است نگاهي به طراحي سايت هاي مورد علاقه خود که با قالب مجله مانند طراحي سايت شده‌اند بياندازيد و طراحي‌هاي قسمت home page آن ها را مورد مطالعه و تجزيه و تحليل قرار دهيد. چه چيزي در رابطه با طراحي سايت مورد نظر است که توجه شما را جلب مي کند؟ چه چيزي استفاده از آن طراحي سايت را آسان يا سخت مي کند؟

هيچ گونه پاسخ صحيحي براي طراحي سايت هاي مجله مانند مدرن وجود ندارد. تمامي آن ها داراي ويژگي هاي مشابه هستند، اما در عين حال خصوصيات و ويژگي هايي دارند که آن ها را از يکديگر در طراحي سايت متمايز مي کنند.

بهتر است روشي را پيدا کنيد که بيشترين همخواني را با طراحي سايت شما دارد و با استفاده از روند هاي رايج، وبلاگ خود را به دنياي طراحي سايت هاي آينده وبلاگ هاي مجله مانند وارد کنيم.

طراحي سايت هاي وبلاگ آينده

مي توان آينده اي را تصور کرد که در آن وبلاگ نويسان همچنان وبلاگ هاي خود را با استفاده از طراحي سايت هاي ساده اداره مي کنند، در حالي که برخي طراحي سايت‌ ها نيز هر روزه جزئيات بيشتري را بهطراحي سايت خود اضافه مي کند.

مديريت وبلاگ شخصي کاري اشتباه نيست، در حقيقت به اغلب افراد پيشنهاد مي‌شود تا از طراحي سايت هاي قديمي وبلاگ براي وبلاگ هاي شخصي و برندهاي کوچک تر استفاده کنند.

اما براي برندهاي برتر و طراحي سايت هاي مشهوري که از قالب هاي مجله مانند استفاده مي‌کنند، پيشنهاد مي‌شود تا روش‌هاي قديمي را فراموش کنند و همواره به سمت طراحي سايت هاي جديدتر حرکت کنند. با استفاده از روندها و روش هاي گفته شده، طراحي سايت و ايجاد قالب مجله مانند بدون نقص کاري مشکل نيست و استفاده از روش هاي طراحي جديد براي برندهاي معتبر، باعث مي شود تا توجه کاربران و بازديدکنندگان را به صورت تصاعدي جلب کنند و تعامل را با طرفداران و کاربران طراحي سايت خود تا حد زيادي افزايش دهند و طراحي سايت خود را از ساير وب سايت هاي مشابه متمايز کند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/123/





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: