نوشته شده توسط : گرگ سفید

پنج نکته اي که بايد در مورد چگونگي طراحي سايت براي صفحات آرايشي و بهداشتي بدانيد

در گذشته ، صنعت بهداشت سعي کرده است تا با کالا هاي جامعه مدرن برخورد داشته باشد .

مخصوصا از وقتي که وارد نسل ديجيتال شديم ، اين اتفاق همچنان ادامه داشت .

با اين حال ، در سال هاي اخير ، تمرکز روي سلامت و توسعه دستگاه هاي جديد مربوط به تناسب اندام اين مورد را شفاف تر کرده است که :

تمامي سازمان ها بايد براي حفظ اعتبار خود ، با موارد ذکر شده همراه شود .

معني آن ، اين است که بيشتر سازمان هاي مراقبت بهداشتي به سمت طراحي سايت روي آورده اند .

آن ها اين کار را به منظور به دست آوردن اعتبار خود در عصر ديجيتال انجام مي دهند .

ايده ي اين طراحي سايت ها ، زيرکانه و شگفت انگيز است .

آن ها يک منبع اصلي اطلاعات فراهم مي کنند و باعث ارتباط با سازمان بدون استفاده از تلفن مي شود .

هر دوي اين موارد نشان از جامعه مدرن دارد .

با اين حال ، متاسفانه ، بسياري از اين طراحي سايت ها عملکرد ضعيفي دارد .

هر چيزي که بخواهيد را به سختي مي توانيد به دست آوريد .

با اين حال ، هنگامي که درست انجام شود ، به سازمان هاي مراقبت بهداشتي راه ديگري مي دهد تا اجناس خود را به مشتريان هدف بفروشند .

همچنين راه فوق العاده اي براي جذب مشتري است .

وقتي شما در نظر مي گيريد که هشتاد و يک درصد از مشتريان در حال حاضر از تجربه مراقبت هاي بهداشتي خود خوشحال نيستند :

قرار دادن سازمان خود در يک راه مناسب مي تواند بسيار عالي باشد که هر مشکلي را حل کنيد .

آسان نيست که به درستي اين کار را انجام دهيد .

اما پنج نکته اي که در طراحي سايت بهداشتي به شما پيشنهاد مي کنيم به شما اطمينان مي دهد که :

طراحي سايت بهداشتي شما روندي را پيش بگيرد که هر چه براي موفقيت نياز دارد را به دست آورد .

در قسمت بعدي اين پنج مورد را براي شما ليست مي کنيم و توضيح مي دهيم که چگونه هر کدام را اجرا کنيد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/276/



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

سايت هايي که فقط به فکر کسب درآمد هستند ، در گوگل اسپم شناخته مي شود

يک سايت نبايد فقط به هدف کسب درآمد راه اندازي شده باشد .

زيرا گوگل اين سايت ها را به عنوان اسپم شناسايي مي کند .

در نتيجه سئو ي اين سايت ها نا موفق خواهد بود .

جملات فوق در دستور العمل هاي رتبه دهندگان برجسته است .

پس وبمستراني که فکر مي کنند به راحتي مي توانند سايت هاي خود را سئو کنند بايد اين تفکر را از سر خود بيرون کنند .

سايت ها به اين راحتي در ليست سئو ي گوگل در سال 2019 قرار نمي گيرد .

اين مورد حداقل بايد به شما را وادار کند که در مورد انواع صفحاتي که مي خواهيد وقت با ارزش خود را روي آن قرار دهيد ، فکر کنيد .

بدون هيچ چيز اضافه ي مفيدي انتظار نداشته باشيد از گوگل در کلمات کليدي تبليغاتي رتبه بگيريد .

اگر شما به فکر ساخت يک صفحه با تنها هدف کسب درآمد هستيد و مي خواهيد ترافيک رايگان سئو از گوگل دريافت کنيد ، بهتر است اين فکر را فراموش کنيد .

شما هرگز به اين هدف نخواهيد رسيد .

نقل قول خوبي در اين مورد داريم که :

اگر سايتي رتبه بالايي در سئو گرفت ، بايد حتما از ديد کاربران بررسي شود و نظري در مورد آن داده شود .

پس از آن ، کيفيت سايت مورد نظر تاييد خواهد شد .

همچنين موارد با ارزش زير را به ياد داشته باشيد :

  • اگر هدف يک صفحه فقط کسب درآمد باشد ، آن صفحه اسپم شناخته خواهد شد .
  • اگر سايتي فقط براي کسب درآمد باشد ، آن سايت اسپم شناخته خواهد شد .

اين روشي است که چيزي که ساختيد قضاوت خواهد شد و در مورد سئو ي آن تصميم گيري خواهد شد .

چه اين تصميم عادلانه باشد چه نباشد ، اتفاقي است که رخ مي دهد .

اما صبر کنيد اخبار بد همين جا تمام نمي شود .

در قسمت بعدي به ادامه اين اخبار بد مي پردازيم و شما متوجه مي شويد که براي سئو در سال 2019 چه موانع سختي پيش رو داريد .

فراموش نکنيد که سئو ي سفيد تمامي اين موانع را کنار خواهد زد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/275/



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

طراحي سايت چيست ؟

زندگي ما در سراسر اينترنت در حال تغيير است .

طراحي سايت ها تبديل به يک مقصد نامحدود براي فروش محصولات ، خدمات و کسب و کار شده است .

منبعي از اطلاعات با يک کليک از موس آماده ارائه به شما است .

بنابراين ، طراحي سايت يک مهارت حياتي در جهان تحت تاثير اينترنت است .

طراحي سايت به بيان ساده ، مفهوم سازي ، ساخت و آپديت يک سايت است .

طراحي سايت شامل ترتيب بندي صفحات وب ، توليد محتوا و طراحي گرافيک است .

چشم انداز طراحي شاهد تغييرات زيادي در مدت اخير بوده است .

دليل آن هم استفاده از گوشي هاي هوشمند در همه جا براي دسترسي به اينترنت بوده است .

طراحي سايت هاي امروزي ، بايد متناسب با هر دستگاهي ريسپانسيو شود .

چه اين دستگاه گوشي هوشمند باشد ، چه تبلت باشد ، چه لپ تاپ و چه دسکتاپ .

طراحي سايت ها به طور کلي به HTML و CSS وابسته است تا ظاهر هر صفحه را در مرورگر تعيين کند .

تگ هاي HTML محتوا و اطلاعات متاي هر صفحه را تعريف مي کند .

در همين هنگام فريم ورک CSS ، ترتيب بندي را ايجاد مي کند و ظاهر عناصر در صفحات را مي سازد .

عناصر طراحي سايت چيست ؟

طراحي سايت از عناصر بصري و کليدي مانند ترتيب بندي ، گرافيک و محتوا استفاده مي کند .

ترتيب بندي راهي است که در آن گرافيک و تبليغات و متن به کار گرفته شده است .

انتخاب تغييرات رنگ ، از سياه و سفيد ساده گرفته تا طراحي هاي چند رنگي ، به شخصيت صاحب سايت يا برند بستگي دارد .

همچنين يک طراحي سايت خوب شامل طرح هاي رنگي ، تايپوگرافي ، ترتيب بندي ، عکس ها و آيکون است که طراحي سايت را بالا مي برد .

اين عناصر به درستي و با يک رنگ ، محتوا و هدف طراحي سايت در يک خط قرار مي گيرد .

محتوا اولين ماده تشکيل دهنده طراحي سايت است که شامل عناصر بصري و متني مي شود .

متن نوشته شده بايد متناسب و مفيد براي کاربر باشد .

اين محتوا بايد براي موتور هاي جست و جو بهينه شده باشد .

همچنين باشد شامل کلمات کليدي متناسب نيز باشد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/274/



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

رتبه گيري سئو مي تواند به زمان بستگي داشته باشد

طبق آمار و گفته ها داريم :

ميانگين زمان رتبه گيري سئو در گوگل برابر است با :

فاصله زماني بين اولين بازديد يک کاربر از سايت از روي نتايج جست و جو تا زماني که همان کاربر دوباره به صفحه مشخص مراجعه کند ، است .

پس سعي کنيد تجربه کاربري خوبي در اختيار او قرار دهيد تا دوباره به سايت شما برگردد .

رتبه گيري سئو مي تواند به امتياز عملکرد بستگي داشته باشد

نمرات عملکرد زماني سئو مي تواند در امتياز دهي به منابع و سايت ها به موتور هاي جست و جو کمک کند .

اپراتور هاي جست و جو شايد شامل امتياز دهي به منابع براي نتايج سئو باشد .

اين کار را اولويت بندي براي ايندکس سايت ها انجام مي شود .

چه چيزي باعث توليد اسپم مي شود ؟

  • متن ها و لينک هاي مخفي
    • اين مورد را با انتخاب کلي سورس کد مي توانيد به دست آوريد .
  • ريدايزکت هاي مخفي
    • اين ريدايرکت ها مقصد کاربر را عوض مي کند که با جاوا اسکريپت انجام مي شود .
  • کلمات کليدي زياد
    • نبايد درصد کلمه کليدي شما در يک صفحه بيش از حد معمول باشد .
  • تبليغات کليکي
    • البته اين تبليغات منظور آن هايي است که فقط به فکر پول هستند و به کاربر کمکي نمي کنند .
  • مطالب و يا تبليغاتي کليکي تکراري
  • خوراکي که با تبليغاتي کليکي همراه است .
  • صفحات تکراري
    • صفحات لندينگ چند گانه که همه به يک مقصد مي رسد
  • قالب ها و ساير محصولاتي که محتواي کپي دارند
  • پيام هاي کپي و بي محتوا
  • استفاده از تبليغات کليلي براي تعداد جست و جوي تقلبي سئو
  • بلاگ هاي تقلبي با تبليغات کليکي
  • سايت هايي که فقط به فکر درآمد زايي هستند
  • صفحات کم محتوا براي تبليغات کليکي
  • دامنه هاي پارک شده

البته موارد زياد ديگري مرتبط با سئو وجود دارند که مي توانيد در اين لينک آن ها را مشاهده کنيد .

در قسمت بعدي در مورد اسپم صحبت هاي بيشتري خواهيم داشت .

همچنين متوجه مي شويد که اگر سايت شما فقط به فکر کسب درآمد باشد ، اسپم شناخته مي شود .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/273/



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

بهترين روش هاي طراحي سايت براي آژانس هاي بيمه کدام است ؟

ترتيب بندي شيک و جذاب

فقط داشتن يک طراحي سايت ريسپانسيو کافي نيست .

ريسپانسيو بودن به تنهايي نبايد باعث شود شما سايت خود را منتشر کنيد .

پس شما به يک ترتيب بندي ظريف و جذاب نيز نياز داريد تا توجه کاربران موتور هاي جست و جو را به دست آوريد .

اگر طراحي سايت آژانس بيمه شما ، اغوا کننده نباشد ، شما بازديدکنندگانتان را به رقيب اصلي خود خواهيد باخت .

سايت Burial Insurance Pro بهترين مثال براي يک ترتيب بندي شيک ، مدرن و جذاب است که با جلب توجه بازديدکنندگان باعث قوي ماندن آن ها از طريق طراحي سايت شده است .

استفاده از :

  • ترکيب رنگ خنثي مثل سفيد و خاکستري
  • منوي هاي آبشاري به جاي سايدبار
  • جنبه هاي تصويري قابل توجه

بهترين روش ها براي تبديل طراحي سايت آژانس بيمه شما به يک سايت جذاب است .

صفحات پايه را اضافه کنيد

به منظور تامين نياز هاي بازديدکنندگان طراحي سايت شما ، به ياد داشته باشيد که تمامي صفحات پايه و مورد نياز را اضافه کنيد .

صفحاتي مثل خدمات ، درباره ما ، نظرات مشتريان و تماس با ما بايد حتما روي سايت شما موجود باشد .

اين کار تمامي اطلاعات مورد نياز را در اختيار بازديدکنندگان طراحي سايت شما قرار مي دهد .

علاوه بر اين ، کاربر صفحات محصول يا خدمات شما را به راحتي پيدا مي کند .

همچنين مي توان گفت که باعث مي شود کاربر مراجعه کننده به سايت شما ، بهترين تصميم را بگيرد .

اين که چه محصولي يا چه خدماتي را انتخاب کند ، همه و همه بر اساس صفحات سايت شما پاسخ داده مي شود .

روي مهم ترين ويژگي ها تمرکز کنيد

يک طراحي سايت آژانس بيمه نبايد فقط براي کاربران مفيد باشد .

اين سايت بايد براي تيم فروش شما نيز کارآمد باشد .

براي اين هدف ، شما بايد روي مهم ترين وبژگي هاي سايت خود از جمله محصولات يا خدمات تمرکز کنيد .

از موارد ديگر مي توان به استفاده از عکس هاي جذاب و دکمه هاي شيک استفاده کرد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/272/



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

نکته : گوگل يک الگوريتم پنالتي مخصوص بخش هاي پاپ آپ و مزاحم دارد

توجه داشته باشيد گوگل از ژانويه 2017 الگوريتم پنالتي براي سئو دارد که :

بخش هاي پاپ آپ و مزاحم را تشخيص مي دهد .

اين الگوريتم استراتژي هاي مارکتينگي که بر اين اساس باشد را شناسايي مي کند و آن ها را کنار مي گذارد .

گوگل در اين مورد مي گويد :

در اين جا مثال هايي از اين تکنيک ها آورده ايم .

اين تکنيک ها دسترسي کاربر را براي محتوا کم تر مي کند .

1 . نمايش پاپ آپي که مانع نمايش محتواي کلي مي شود ،

يا وقتي که يک کاربر مستقيما از نتايج سئو وارد يک سايت مي شود .

2 . نمايش يک بخش مستقل که کاربر براي نمايش محتواي اصلي ابتدا بايد آن را کنار بزند .

3 . استفاده از نوعي ترتيب بندي که محتواي قسمت بالايي سايت را در زير چيزي پنهان کرده باشد .

خروج از پاپ آپ ها ، چيزي که ما در گرگ سفيد از آن استفاده نمي کنيم ، از قرار معلوم مورد علاقه چک کنندگان سئو نيست .

آن ها از بستن آن براي رسيدن به محتواي اصلي استفاده نمي کنند .

اما خوب در حال حاضر مثل اين که اين پاپ ها مشکلي ندارند و از آن براي دريافت مشترکان استفاده مي شود .

هدف صفحه سايت شما چيست ؟

آيا اين هدف ، فروش محصول يا ارائه خدمات است ؟

شايد هم سرگرمي مقصود آن باشد .

شايد هم فقط مي خواهد در مورد موضوعي صحبت کند .

فقط يک هدف براي يک صفحه از سايت براي سئو در نظر بگيريد .

اين هدف را آن قدر مشخص انتخاب کنيد که کيفيت زيادي براي راي دهندگان و الگوريتم هاي سئو داشته باشد .

بازي که در سال 2019 راه افتاده است ، نامش " جذب بازديدکننده " است .

البته به شرط اين که شما چيز تقلبي را به نمايش نگذاشته باشيد .

اگر يک بازديدکننده به صفحه سئو ي شما رسيد ، آيا جذب مي شود ؟

آيا آن ها مي توانند چيزي را که به خاطر آن ، آن جا هستند را به اتمام برسانند ؟

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/271/



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

نکته : گوگل در سال 2019 سايت ها را ابتدا در موبايل ايندکس مي کند

گوگل رتبه بندي سئو ي سايت ها را بر اساس تجربه کاربري آن ها در موبايل مي سنجد .

تمامي کسب و کار ها بايد تمرکز خود را بر روي بهترين تجربه کاربري در دسکتاپ و موبايل قرار دهند .

چون اگر شما اين کار را براي سئو انجام ندهيد ، در رقابت شکست مي خوريد .

همچنين گوگل سايت هاي با کيفيت تر را در بالاي سايت شما قرار خواهد داد .

صحبت هايي از گوگل در اين مورد را براي شما آورده ايم :

براي اين که نتايج سئو ي مفيدي داشته باشيم ، آزمايشات خود را براي ايندکس اوليه در موبايل شروع کرديم .

با اين که ايندکس جست و جوي سئو ي ما به همان روند ساده ي ايندکس کردن سايت ها و برنامه ها ادامه مي دهد ، الگوريتم هاي ما در نهايت در درجه اول ظاهر موبابل سايت ها را براي رتبه دهي در نظر مي گيرند .

اين کار به منظور دريافت داده هاي ساختاري و نمايش اين سايت ها در snippeتts انجام مي شود .

نکته : گوگل يک الگوريتم پنالتي خيلي سنگين دارد

محتواي مهم سئو ي خود را در بالاي صفحه قرار دهيد .

سعي کنيد در هر دستگاهي اين محتوا در بالايي ترين قسمت ممکن باشد .

گوگل همچنين يک الگوريتم قوي براي پنالتي دارد .

به طور خلاصه ، اگر تبليغات زيادي در صفحه ي خود داشته باشيد يا تبليغات پولي باعث گيج شدن کاربران گوگل شود :

گوگل به سايت شما در سئو رتبه نخواهد داد .

گوگل درباره محتواي سئو مي گويد :

اگر سايتي در بالايي ترين قسمت خود محتواي کافي نداشته باشد ، ممکن است تحت تاثير قرار گيرد .

به جايي که تبليغات خود را مي گذاريد نگاهي بيندازيد .

سعي کنيد از مطالب کپي استفاده نکنيد زيرا ترافيک سئو را از دست خواهيد داد .

در قسمت بعدي سعي مي کنيم در مورد پاپ ها صحبت کنيم .

همچنين توضيح مي دهيم که گوگل چرا از اين بخش ها نفرت دارد .

سايت شما نبايد شامل اين بخش ها باشد چرا که رتبه دهي در سئو به اين موارد نيز بستگي دارد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/269/



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

بهترين روش هاي طراحي سايت براي آژانس هاي بيمه کدام است ؟

يک طراحي سايت ، ظاهر ديجيتال يک کسب و کار ، برند ، کمپاني است .

شما بايد يک طراحي سايت جذاب براي آژانس بيمه خود داشته باشيد .

علاوه بر اين ، طراحي سايت يکي از راه هاي سبقت گيري است .

طراحي سايت براي يک آژانس بيمه ، به سادگي جايگزين کردن اطلاعات و داده ها در قالب هاي آماده نيست .

کاري که با ساير کسب و کار ها مي توان انجام داد .

اين کار نشان مي دهد که شما جرئت طراحي سايت براي يک آژانس بيمه را نداريد .

طراحي سايت يک آژانس بيمه بايد تاثير قابل توجهي روي مشتريان با پتانسيل بگذارد .

اين اتفاق در همان اولين بازديد آن ها از سايت بايد رخ دهد .

اين طراحي سايت بايد در ترتيب بندي جذاب باشد و گشت و گذار نيز در آن راحت باشد .

در کنار اين ها بايد ريسپانسيو نيز باشد تا تجريه کاربري خوبي در اختيار تمامي بازديدکنندگان قرار دهد .

اين که شما بخواهيد براي يک آژانس بيمه طراحي سايت کنيد يا يک طراحي سايت را دوباره از نو بازسازي کنيد به خودتان بستگي دارد .

ما در اين جا بهترين روش هاي طراحي سايت را براي آژانس هاي بيمه شرح داده ايم تا شما از تلاش هايتان در سايت چيز هاي زيادي بدست آوريد :

يک طراحي سايت ريسپانسيو و متناسب با دستگاه هاي متفاوت انجام دهيد

جست و جو براي محصولات و خدمات مورد نظر يکي از فعاليت هاي اينترنتي است که اين روز ها مردم با استفاده از دستگاه هاي موبايلشان انجام مي دهند .

همين مورد دليلي براي تهيه يک طراحي سايت ريسپانسيو است .

يک طراحي سايت ريسپانسيو و متناسب با دستگاه هاي متفاوت بايد يکي از نگراني هاي اصلي شما براي ساخت يک سايت موفق باشد .

اين سايت در آينده قرار است در نتايج جست و جو ظاهر شود .

زيرا اگر طراحي سايت آژانس بيمه شما متناسب با صفحات کوچک نباشد ، احتمالا موقعيت هاي زيادي را براي دريافت مشتري و ترافيک از دست خواهيد داد .

بازديدکنندگان امروزه نمي خواهند براي مشاهده جزئياتي که نياز دارند ، اسکرول يا زوم کنند .

آن ها به سادگي مي توانند براي تجربه کاربري بهتر ، به رقيب مستقيم شما رجوع کنند .

پس مطمئن شويد سايت شما با اندازه ي تمامي صفحات متناسب است و از سرعت بارگذاري بالايي در موبايل برخوردار است .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/270/



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

تجربه کاربري مهم است

تجربه کاربري نامناسب چيست ؟

گوگل براي امتيازدهي به تجربه کاربري ، سايت ها را به اين دلايل در رتبه پايين تري قرار مي دهد :

  • طراحي گمراه کننده و قريبنده
  • ريدايرکت هاي مخفي
  • دانلود هاي مخرب
  • محتواي اسپم در سئو
  • محتواي بي کيفيت سئو در صفحه اصلي
  • محتواي بي کيفيت سئو در صفحات تکميلي

به طور خلاصه ، هيچ کس به شما پيشنهاد نمي کند که يک تجربه کاربري ضعيف بسازيد .

قطعا هيچ کس اين کار را به صورت هدفمند با توجه به الگوريتم هاي سئو ي گوگل و انسان هايي که علاقه به امتيازدهي دارند ، انجام نمي دهد .

گوگل سايت هاي موبايل را براي سئو رتبه مي دهد .

اين رتبه دهي بر اساس خسته کننده بودن کلاس هاي يک سايت براي تجربه کاربري انجام مي شود .

البته گاهي اوقات اين کلاس ها در موبايل و کامپيوتر با يکديگر تفاوت مي کند .

گوگل از قرار معلوم هنوز علاقه زيادي به رتبه دهي سئو براي صفحات اصلي دارد .

همچنين محبوبيت دامنه نيز در اين مورد تاثير گذار است .

يک تجربه کاربري جذاب ، مي تواند به رتبه ي سئو ي شما کمک کند .

البته اين فاکتور يکي از عوامل مرتبه دوم براي سئو است که بايد در نظر گرفته شود .

حداقل يک تجربه کاربري ضعيف مي تواند در امتياز دهي کاربران به سايت شما به طور جدي تاثير داشته باشد .

الگوريتم هاي سئو ي گوگل که سايت ها را مجازات مي کند احتمالا صفحات را براي تجربه کاربري ضعيف کلاس بندي مي کند .

البته اين اتفاق زماني مي افتد که گوگل مشکلي را در سايت شما شناسايي کند .

اگر شما داريد تجربه کاربري سايت خود را در درجه اول با تمرکز روي محتواي سئو ي صفحه اصلي و حذف تکنيک هاي قديمي سئو تقويت مي کنيد :

اين کار مراحل مثبتي براي رسيدن به ترافيک سئو از گوگل مي باشد .

محتوايي که گوگل را جذب مي کند قطعا بايد داراي تجربه کاربري بالايي نيز باشد .

پس تا اين جا به دو مورد بسيار مهم اشاره کرديم :

  • محتواي سئو ي توليد شده بايد کيفيت بالايي داشته باشد
  • اين محتوا بايد داراي تجربه کاربري مناسبي نيز باشد

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/268/



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

3 مورد مهمي که بايد در مورد طراحي سايت بدانيد

در قسمت قبلي در مورد يکي از موارد يعني بهينه سازي طراحي سايت صحبت کرديم .

همچنين راه کار هايي براي آن بيان کرديم که از جمله آن ها مي توان به موارد زير اشاره کرد :

  • محدود کردن تعداد عکس ها
  • کم کردن حجم فايل ها

حال زمان آن رسيده تا دو مورد بعدي را براي شما توضيح دهيم .

سادگي را حفظ کنيد

يک طراحي سايت خوب هم بايد متناسب با کاربران باشد و هم بايد از لحاظ ظاهري زيبايي داشته باشد .

يک سايت ساده و شفاف بايد طوري طراحي شود که راحت تعامل کند .

اين مورد باعث افزايش کاربرد اين طراحي سايت خواهد شد .

از قرار دادن قابليت هاي زياد در يک صفحه خودداري کنيد تا از دور کردن کاربران از هدف اصلي طراحي سايت جلوگيري کنيد .

مطمئن شويد که هر صفحه هدف خاص خود را دنبال مي کند .

اطمينان حاصل کنيد هدف هر صفحه متناسب با هدف اصلي طراحي سايت باشد .

در اضافه ، شما مي توانيد در نهايت ظاهري جديد براي طراحي سايت خود آماده کنيد .

با اين حال ، در ابتدا مطمئن شويد دسترسي راحتي براي کاربران آماده کرده باشيد .

يک طراحي سايت منحصر به فرد انجام دهيد اما زياد پيچيده و سخت پياده سازي نکنيد .

سعي کنيد دو مورد مهم يعني " خلاقيت " و " سادگي " را با يکديگر تلفيق کنيد .

ناوبار

مهم ترين وبژگي حياتي يک طراحي سايت ، بخش ناوبار آن است .

بدون ناوبار ، کاربر در صفحه اصلي خواهد ماند تا بارگذاري شود .

وقتي داريد بخش ناوبار را طراحي مي کنيد ، چند مورد وجود دارد که نياز است در نظر بگيريد .

در ابتدا ، شما بايد زمان کافي براي برنامه ريزي طراحي ناوبار خود اختصاص دهيد .

اين ساختار شامل محل آن ، استايل ، تکنولوژي ، دسترسي و کاربرد است .

مطمئن شويد طراحي سايت شما بدون CSS در مرورگر هايي که بر پايه متن هستند نيز کار مي کند .

مورد بعدي که بايد توجه داشته باشيد اين است که کاربر بايد به سادگي محل ناوبار شما را تشخيص دهد .

کاربر بايد زود تر از بارگذاري صفحه ، محل اين بخش از طراحي سايت را تشخيص دهد .

و در نهايت ، اگر بر اساس يک سلسله مراتب سايت را سازماندهي مي کنيد ، اظمينان پيدا کنيد کاربر تفاوت صفحات اصلي و زير صفحات را بداند .

همچنين صفحات اصلي مثل صفحه خانه بايد از هر صفحه لينک داشته باشند تا کاربر بتواند وارد آن شود .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/267/



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مرداد 1398 | نظرات ()