نوشته شده توسط : گرگ سفید

هفت راز عالي در طراحي سايت که هيچ گاه نمي دانستيد

در دنياي آنلاين ، نکات مربوط به طراحي سايت تقريبا بي ارزش است .

بعضي از مردم فکر ها و نظراتي دارند که دقيقا چگونه يک طراحي سايت کامل به نظر برسد .

اين به خاطر اين است که تا حدودي طراحي سايت ، وابسته به طرز تفکر شخص است .

يک فرد شايد چيزهايي که بقيه دوست دارند را نفرت انگيز بداند .

شايد يک فرد ديگر آن ها زننده ببيند .

و اين چرخه به همين شکل ادامه پيدا مي کند .

بنابراين همان طور که گفتيم ما به بعضي آزمايش هاي امتحان شده و انجام شده نياز داريم .

از طرف ديگر ، طراحي سايت يک عنصر بسيار مهم براي دريافت نتايج سودمند از يک سايت است .

حقيقت اين است که ، نزديک نصف مردم مي گويند که طراحي سايت فاکتور اصلي آن ها براي ارزيابي اعتبار هر مجموعه است .

به عنوان يک نتيجه ، اين کار جهتي به نگه داشتن کاربر در طراحي سايت و تبديل آن به مشتري دارد .

به خواندن اين مقاله ادامه دهيد تا نکات عالي را که در مورد طراحي سايت نمي دانستيد به دست آوريد .

بعضي از اين ها را کارشناسان طراحي سايت نيز به شما نخواهند گفت .

خوب ، همين حالا توجه به احساسات را کنار بگذاريد .

شروع کنيد اين مطالب را بخوانيد .

اين نکات کاملا اثبات شده است .

از مزاياي Fold استفاده کنيد

اگر چيزي مثل Fold ( قسمت بالايي طراحي سايت که بدون اسکرول مشخص است ) وجود دارد که بحث همچنان پيرامون آن داغ باشد ، زياد مهم نيست .

چون بعضي طراحان مي گويند که ديگر اين بخش مهم نيست .

دليل آن هم وجود دستگاه هاي مختلف در سراسر جهان است .

پس قسمت بالايي هر طراحي سايت نيز نمي تواند تفاوت چنداني را رقم بزند .

بعضي از مردم نظر ديگري دارند .

در زير براي شما چند نکته آورديم که مي توانيد از آن ها براي طراحي سايت استفاده کنيد .

از تيتر بندي تشريحي و شفاف استفاده کنيد

دقيقا مشخص کنيد که طراحي سايت شما چه کاري مي تواند براي مردم انجام دهد .

مزاياي بزرگ آن را پر رنگ تر کنيد .

از قدرت کلمات کوتاه استفاده کنيد و آن را خلاصه کنيد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/286/



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟

در قسمت قبلي صحبت هاي John Meuller را براي شما در مورد صفحات واسط در سئو به پايان رسانديم .

خوب اگر شما چندين صفحه محلي داريد که :

همگي به يک کسب و کار در يک محل مشابه اشاره مي کند

پس قطعا آن ها نيز به نوعي صفحه واسط در سئو به حساب مي آيد .

و شايد تکنيک هاي قديمي سئو براي اين گونه صفحات ، آن ها را کم کيفيت تر يا حتي اسپم به نظر مي رساند .

گوگل هميشه به وبمستران در مورد استفاده از صفحات واسط سئو هشدار داده است .

اما خيلي از سايت ها هنوز آن ها را به کار مي گيرند زيرا :

  • مدل کسب و کار آن ها به اين شکل است و براي دريافت مشتري بايد اين کار را بکنند .
  • جايگزين کاري براي آن ها زياد است .
  • به اندازه کافي خلاق نيستند .
  • آن ها تجربه کافي را براي دوري از مشکلات داشتن صفحات واسط کم کيفيت در سئو ندارند .
  • آن ها به اندازه کافي تجربه دارند که متوجه شوند چه چيزي روي کيفيت سايت آن ها تاثير مي گذارد .

گوگل الگوريتم سئو يي براي صفحات واسط دارد که با توجه به حرف هاي گوگل در سال 2015 به طور دائم بروز مي شود :

بار ها ديده ايم که بعضي سايت ها سعي مي کنند که بدون اضافه کردن ارزش روشن و منحصر به فردي ، در سئو رتبه بگيرند .

اين کمپين هاي صفحات واسط خودش را مثل صفحات عادي در سايت ، دامنه يا ترکيبي از هر دو آشکار مي کند .

براي تقويت کيفيت نتايج سئو براي کاربرانمان ، ما به زودي اصلاح کننده رتبه اي را راه اندازي خواهيم کرد .

اين اصلاح کننده اين صفحات را به درستي در اختيار کاربر قرار مي دهد .

سايت هايي که کمپين هاي بزرگ صفحات واسط دارند احتمالا تحت تاثير به سزايي از اين تغييرات قرار مي گيرد .

اگر شما صفحات محلي براي سئو داريد که به کسب و کار ها يا محل هاي متفاوتي اشاره مي کند ، آن ها صفحات واسط به شمار نمي روند .

و به طور منحصر به فرد بايد تقويت شوند تا براي سئو رتبه بگيرند .

اين پيشنهادي است که John داده است .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/285/



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟

به ادامه صحبت هاي John Meuller در مورد اين مبحث از سئو مي پردازيم :

من فکر مي کنم منطقي است که تا جاي ممکن محتواي منحصر به فرد براي سئو ي اين صفحات داشته باشيم .

اما نياز نيست که کل سايت شامل اين مورد شود .

اگر شما آن کار را انجام ندهيد ما سايت را براي اين مطالب تکراري سئو ، پنالتي نخواهيم کرد .

اين چيزي است که من آن را در سئو در نظر مي گيرم .

تا مطمئن شوم شما آن را اجرا نمي کنيد .

به طور خاص ، اگر اين کار شما باعث مي شود در نهايت کاربران فقط به يک کلينيک برسند

يا شما اين صفحات سئو را ساختيد تا به طور اساسي باعث شويد مردم يه يک کلينيک مشابه برسند

در نهايت اين صفحات از نظر ما مثل يک صفحه ي واسط يا مجموعه اي از صفحات واسط به نظر مي رسد .

شايد اين اتفاق بيفتد که تيم وب اسپم به آن نگاه کند و بگويد که اين کار درست نيست .

شما داريد سعي مي کنيد براي تمامي اين صفحات مختلف در کلمات کليدي متفاوت رتبه ي سئو بگيريد .

اما در حقيقت اين صفحات اساسا يکي هستند .

پس از آن احتمالا آن ها به صورت دستي اين صفحات را از نتايج جست و جو ي سئو پاک مي کنند .

بنابراين ، اين يکي از چيز هايي است که بايد به طور منطقي مراقب آن بود .

که اگر تمامي اين صفحات سئو به يک کلينيک مشابه مي رسد پس احتمالا منطقي است که يک صفحه خلاصه درست کنيم .

اما اگر اين صفحات به کسب و کار هاي متفاوت اشاره مي کند ، مشکلي نيست و اين صفحات به عنوان صفحات واسط در سئو در نظر گرفته نمي شود .

صحبت هاي ايشان در همين جا به پايان مي رسد .

در قسمت بعدي سعي مي کنيم در مورد اين گونه صفحات بيشتر توضيح دهيم .

همچنين دلايلي که کسب و کار ها از اين صفحات در سئو استفاده مي کنند را براي شما شرح خواهيم داد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/283/



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

پنج نکته اي که بايد در مورد چگونگي طراحي سايت براي صفحات آرايشي و بهداشتي بدانيد

از تصاوير و ويدئو ها براي شرح اهدافتان توضيح دهيد

در قسمت قبلي در مورد تناسب طراحي سايت شما با انواع دستگاه ها صحبت کرديم .

پس از آن به سراغ عکس ها و فيلم ها رفتيم .

حال مي خواهيم به ادامه اين مطلب در طراحي سايت بپردازيم .

مورد ديگري که شما مي توانيد انجام دهيد ، ترکيب تکنيک هاي تجسم اطلاعات است .

اين کار از ادعايي که داريد انجام مي دهيد پشتيباني مي کند .

يا به مردم کمک مي کند ملاحظات بهداشتي در چند ثانيه به دست آورند .

ويدئو ها نيز در طراحي سايت يک منبع عالي براي سازمان هاي مراقبت بهداشتي است .

آن ها کمک مي کنند تا سازمان را با شرايط شفاف تر و قابل فهم تر توضيح دهيد .

اين مورد در طراحي سايت به مشتري کمک مي کند که احساس کند با شخصا با شرکت مراقبت هاي بهداشتي در ارتباط است .

همچنين شما مي توانيد اگر مناسب باشد فيلمي در مورد محل کار خود تهيه کنيد .

اين کار به مشتريان احتمالي ايده اي در مورد آن چه بايد انتظار داشته باشند ، مي دهد .

چرا وقت نگذاريد و طوفان فکري به پا نکنيد ؟

ايده هاي منحصر به فرد خود را پيدا کنيد .

اين روش باعث مي شود سازمان مراقبت هاي بهداشتي در رقابت حرفي براي گفتن داشته باشد .

ناوبار طراحي سايت را ساده پياده سازي کنيد

چيزي که هر سازمان مراقبت هاي بهداشتي بايد در مورد آن قبل از طراحي سايت فکر کند ، روندي است که بايد در آن گشت و گذار کرد .

هر طراحي سايت ، مخصوصا طراحي سايت هاي مراقبت بهداشتي ، نياز دارد تا اطلاعاتش را از يک راه استوار ، حسي و منطقي سازماندهي کند .

اين به کاربر اجازه مي دهد که بداند در چه صفحه اي از طراحي سايت قرار دارد .

و چگونه به ساير اطلاعات موجود پس از پايان کارشان با چيزي که به آن علاقه دارند ، دسترسي پيدا کنند .

روند درک چگونگي گشت و گذار طراحي سايت شما حتي براي آن دسته از کاربراني که براي اولين بار وارد سايت شما شده اند ، بايد در چند ثانيه قابل کشف باشد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/284/



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

پنج نکته اي که بايد در مورد چگونگي طراحي سايت براي صفحات آرايشي و بهداشتي بدانيد

مطمئن شويد قابليت هاي طراحي سايت شما ، متناسب با موبايل است

با اين حال ، سازمان هاي مراقبت بهداشتي مثل ساير صنايع در اين مسير با سرعت پيشرفت نمي کند .

شما مي توانيد طراحان سايتي استخدام کنيد که متخصص در صنعت شما باشند و کار طراحي سايت را براي شما انجام دهند .

البته اين کار را اگر مي خواهيد مطمئن شويد که به درستي انجام مي شود ، انجام دهيد .

از سوي ديگر ، شما مي توانيد از ابزار هاي متفاوتي براي طراحي سايت توسط خودتان استفاده کنيد .

فقط اطمينان حاصل کنيد که قبل از راه اندازي سايتتان ، کامل طراحي سايت را چک کنيد .

اگر شما به اين روند توجه نکنيد ، پس شما بايد فراموش کنيد که همه چيز در طراحي سايت شما به درستي در موبايل نمايش داده شود .

اگر شما به جزئيات بيشتري در مورد قوانين علاقه مند هستيد که :

به صورت آنلاين چه کاري را بايد انجام دهيد و چه کاري را نبايد انجام دهيد .

اين موارد نيز بايد فراموش کنيد .

از تصاوير و ويدئو ها براي شرح اهدافتان توضيح دهيد

طراحي سايت ها که شامل تعداد زيادي متن هستند ، به سرعت علاقه مشتريانشان را از دست مي دهند .

زيرا مردم به طور عمومي توجه زيادي هنگام جست و جو در اينترنت ندارند و فقط به عکس ها نگاه مي کنند .

با اين حال ، تنها راهي که شما بتوانيد توجه آن ها را براي طراحي سايت خود به دست آوريد ، استفاده از عکس ها و ويدئو ها است .

شما بايد با فايل هاي چند رسانه اي به آن ها شوک وارد کنيد .

شما بايد از تصاوير براي تکميل متون ، شرح خدماتتان و طراحي سايت خودتان به سختي استفاده کنيد .

اين کار به افراد ايده ي شفاف تري مي دهد که بايد منتظر چه چيزي باشند .

در قسمت بعدي بخش باقي مانده از تصاوير و ويدئو را توضيح خواهيم داد و پس از آن به سراغ ناوبار طراحي سايت خواهيم رفت .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/282/



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟

شفاف سازي John Meuller در مورد صفحاتي که بر اساس موقعيت مکاني است قابل توجه است :

براي اکثر موارد در سئو بايد خوب باشد .

من فکر مي کنم بخش شگفت انگيز صفحات واسط در سئو که شما بايد برايتان مهم باشد اين است که :

اگر تمامي اين صفحات مربوط به يک کسب و کار باشد ، به عنوان يک صفحه واسط به نظر مي رسد .

اما مثل تمرکز روي بخش محتواي تکراري سئو ، به نظر مي رسد در اکثر مواقع مشکلي وجود نداشته باشد .

گوگل تمامي اين صفحات را جداگانه ايندکس مي کند .

زيرا از نظر جامع اين صفحات سئو منحصر به فرد هستند .

آن ها محتواي منحصر به فرد نيز براي سئو دارند .

البته شايد يک سري متن هاي تکراري داشته باشد ولي به طور کلي اين صفحات براي خودشان منحصر به فرد هستند .

بنابراين ما آن ها را جداگانه ايندکس مي کنيم .

در نتايج جست و جوي سئو نيز وقتي کسي براي چيزي عمومي جست و جو مي کند و ما نمي دانيم کدام يک از اين صفحات بهترين انتخاب است ما يکي از اين آن ها را انتخاب مي کنيم .

و پس از آن ، به کاربر نشان مي دهيم .

همچنين ساير صفحات مختلف از آن را فيلتر مي کنيم .

بنابراين براي مثال اگر کسي در ايرلند است و در نتايج سئو به دنبال پل هاي دنداني است و شما صفحات محتلفي براي کلينيک هاي مختلف داريد و اين سرويس را ارائه مي کنيد :

ما يکي از اين صفحات را به عنوان نتيجه سئو انتخاب مي کنيم و به او نشان مي دهيم .

همچنين بقيه صفحات شما نيز طبق روال ، فيلتر شده و به وي نشان داده نخواهد شد .

اما به طور اساسي ايده اي که در اين مورد وجود دارد اين است که :

اين يک نماينده خوب از محتواي سئو يي است که در سايت شما وجود دارد .

و اين تمام چيزي است که ما تمايل داريم به کاربر نشان دهيم .

از طرف ديگر اگر کسي به طور خاص به دنبال پل هاي دندان در Dublin باشد ، ما مي توانيم کلينيک مختص آن را که در سايت شما موجود است به او نشان دهيم .

اين نتيجه سئو قطعا تناسب بيشتري با عبارت جست و جو شده خواهد داشت .

پس ما متوجه مي شويم که پل هاي دنداني که شما در سايتتان چيز هاي زيادي در مورد آن داريد و Dublin چيزي است که براي اين صفحه سئو منحصر به فرد است .

بنابراين ما مي توانيم متوجه منظور کاربر شويم و نتيجه سئو ي دلخواه را به او نشان دهيم .

پس محتواي تکراري چيزي نيست که من بخواهم زيادي نگران آن باشم .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/281/



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

پنج نکته اي که بايد در مورد چگونگي طراحي سايت براي صفحات آرايشي و بهداشتي بدانيد

مطالبتان را به صورت قابل فهم تهيه کنيد

صنعت مراقبت هاي بهداشتي متشکل اصطلاحات پزشکي ، سرخجه و ساير شرايط فني است .

اين موارد براي بهره وري بين پزشکان است .

با اين حال هنگامي که براي بيماران استفاده مي شود ، تحقيقات نشان مي دهد اين باعث اختلال بين ارتباط پزشک و بيمار مي شود .

نتيجه زياد متفاوت نيست وقتي که اطلاعات در اينترنت در دسترس نيست .

مردم از طراحي سايت شما بازديد مي کنند تا در مورد حالت و مريضي خود که با آن دست و پنجه نرم مي کنند اطلاعات به دست آورند .

آن ها اين اطلاعات را براي اين مي خواهند تا به آن ها کمک کند در مورد آن تصميمي بگيرند .

آن ها مي خواهند بدانند بعد از اين چه بايد بکنند .

اگر آن ها متوجه نشوند که شما چه مي گوييد ، يک جورايي طراحي سايت شما را ترک خواهند کرد .

بعد از آن طراحي سايت و سازماني را پيدا مي کنند که موارد را طوري توضيح دهد که متوجه آن شوند .

اين مي مي تواند عواقب زيادي را براي شما به همراه داشته باشد .

از دست دادن درآمد ، ترافيک و حتي تاثير گذاري بد روي شخصيت مشتري شما از عواقب آن است .

مشتري شما ممکن است فکر کند که نمي تواند با بقيه ارتباط برقرار کند .

مطمئن شويد قابليت هاي طراحي سايت شما ، متناسب با موبايل است

شرکت ها از انواع صنايع ، شروع به طراحي سايت دوباره کرده اند تا آن ها را با موبايل متناسب سازند .

در چند سال اخير اين اتفاق رخ داده است .

دليل آن هم اين است که بيش از پنجاه درصد جست و جو در سراسر وب با دستگاه هاي موبايل اتفاق مي افتد .

به اين دليل ، شما بايد مطمئن شويد طراحي سايت شما در موبايل قابل فهم باشد .

همان طور که طراحي سايت شما بايد در دسکتاپ ، تبلت و لپتاپ قابل فهم باشد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/280/



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟

گوگل انواع مختلفي از صفحات را در سئو به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد .

صفحات واسط مي تواند به عنوان صفحات زيادي در يک وبسايت شناخته شود که :

براي رتبه گيري سئو در کلمات کليدي به خصوصي با استفاده از محتواي اصلي بسيار کم طراحي شده است .

براي مثال ، صفحات مکان يا location اکثرا در نهايت به عنوان صفحه واسط به نظر مي رسد .

اين در خقيقت يک جنبه بسيار جالب از سئو ي مدرن است که دائما نيز در حال تغيير است .

در گذشته ي نزديک ، نتايج سئو يي که بر اساس موقعيت يا مکان بود ، از کيفيت کم تري برخوردار بود .

و بنابراين گوگل صفحات وسط را بر اساس تاريخچه در بسياري از مثال ها ، رتبه بندي مي کرد .

سردرگمي بيشتري براي کسب و کار هاي واقعي وجود دارد که فکر مي کنند بايد براي مکان هاي به خصوصي در سئو رتبه بگيرند .

اما در حقيقت اين کسب و کار ها از نظر جغرافيايي مربوط به آن مکان ها نيستند .

اين کسب و کار ها از صفحات واسط براي رتبه گيري سئو در اين مکان ها استفاده مي کنند .

گوگل در مورد اين صفحات واسط چه مي گويد ؟

چند سال قبل گوگل گفته بود :

براي مثال ، جست و جو کنندگان شايد ليستي از نتايج دريافت مي کردند که همه به يک سايت سئو شده مي رسيد .

پس اگر کاربري روي يک نتيجه کليک مي کرد ، آن را دوست نداشت و بعد روي نتيجه ي بعدي کليک مي کرد و باز هم به همان سايت مي رسيد و آن را دوست نداشت پس :

اين يک تجربه واقعا خسته کننده و اذيت کننده بود .

يک سوال در مورد انتشار محتوا در چندين صفحه و هدف قرار دادن موقعيت هاي جغرافيايي متفاوت در يک سايت پرسيده شد .

در ذهن داشته باشيد در حاليکه اين استفاده درستي از صفحات سئو نيست :

گوگل سايتي را به خاطر محتواي تکراري در صفحات داخلي سئو پنالتي نمي کند .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/279/



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

پنج نکته اي که بايد در مورد چگونگي طراحي سايت براي صفحات آرايشي و بهداشتي بدانيد

مطمئن شويد که طراحي سايت شما براي تمامي مردم از جمله کساني که ناتواني دارند ، مناسب است

در کشور آمريکا قانوني وجود دارد که مي گويد :

تمامي طراحي سايت ها بايد به گونه اي باشد که همه مردم از جمله کساني که ناتواني دارند ، بتوانند از آن استفاده کنند .

احتمالا اگر طراحي سايت يک کسب و کار اين قانون را رعايت نکند دچار مشکل خواهد شد .

با اين که اين مورد يک الزام قانوني براي هر طراحي سايت در اينترنت است

اين قانون مخصوصا براي سازمان هاي مراقبت بهداشتي که تعداد زيادي از افراد ناتوان روزانه به آن مراجعه مي کنند ، بسيار مهم تر است .

شايد شما فکر کنيد که اين يک احساس رايج است .

اما اکثر سازمان هاي مراقبت بهداشتي هم اکنون اين قوانين را در فضاي مجازي زير پا مي گذارند .

يکي از مشهور ترين موارد در صنعت مراقبت هاي بهداشتي ، مراقبت بهداشتي Tenet است .

اين سازمان مجيور شد تغييرات چشمگيري در طراحي سايت خو ايجاد کند تا اين قوانين را رعايت کند .

اگر مي خواهيد بدانيد که چه کار هايي بايد انجام دهيد تا طراحي سايت شما هم بر طبق اين قانون باشد ، به اين صفحه مراجعه کنيد .

آن ها پانصد و هشت استاندارد را تصحيح کردند .

آن ها نياز هاي يک طراحي سايت در سال 2018 را بازگو کردند .

شما نيز بايد در هنگام طراحي سايت جديد يا آپديت آن ، اين موارد را به ياد داشته باشيد .

مطمئن نيستيد که اين پانصد و هشت استاندارد به چه معني است ؟

خوب شما بايد اين صفحه را هم مطالعه کنيد .

اين صفحه يک راهنماي قابل فهم براي کساني است که :

مي خواهند طراحي سايت خود را متناسب با تمامي مردم از جمله کساني که ناتواني دارند ، انجام دهند .

در قسمت بعدي اين مقاله موارد باقي را توضيح خواهيم داد .

مورد بعدي که مي خواهيم در طراحي سايت اين صنعت به آن اشاره کنيم اطلاعاتي است که در اختيار کاربران قرار مي دهيد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/278/



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

سايت هايي که فقط به فکر کسب درآمد هستند ، در گوگل اسپم شناخته مي شود

آيا اين همه اخبار بد است ؟

البته که اين طور نيست .

در برخي موارد به خصوص اگر شما بخواهيد موارد زير را انجام دهيد ، زمين بازي را به آن واگذار مي کنيد :

  • خودتان را متفاوت کنيد
  • قابل توجه باشيد
  • در دسترس باشيد
  • محتواي منحصر به فرد براي سئو به سايت اضافه کنيد
  • به کاربران از طريق راه هاي اصلي کمک کنيد

گوگل به سئو کار ها يا اکثر سايت ها توجه نمي کند .

اما اين غول موتور هاي جست و جو به کاربرانش اهميت زيادي مي دهد .

پش اگر شما به کاربراني که از گوگل وارد سايت سئو شده شما مي شوند کمک کنيد و آن ها را به سايت هاي ديگر منتقل نکنيد ، حداقل داريد يک کار درست انجام مي دهيد .

با در نظر داشتن اين مورد در ذهن ، براي مثال ما سايت هاي مرتبط را به صورت متفاوت مي سازيم .

صفحات واسط

قبل از اين که اين مورد را توضيح دهيد ابتدا آن را تعريف کنيم .

اين صفحات داراي کيفيت پاييني است که براي رتبه گيري سئو بهينه شده است .

اين گونه صفحات مثل يک واسط بين کاربر و محتواي اصلي عمل مي کند .

الگوريتم هاي سئو ي گوگل به طور دائم سايت هايي که داراي اين گونه صفحات هستند را مورد هدف قرار مي دهد .

اين بررسي ها با آپديت هايي که براي کيفيت الگوريتم هاي سئو مي آيد ، سخت گيرانه تر مي شود .

تعريف صفحات واسط در سئو مي تواند بار ها عوض شود .

براي مثال در عکس زير که از سال 2011 در دسترس است ، تمامي صفحات موجود در سايت به نظر مي رسد که بيش از پنجاه امتياز منفي براي پنالتي دريافت کرده است .

اين امتياز براي تمامي کلمات کليدي است که اين سايت براي آن ها سئو شده است .

در ابتدا رتبه بندي سئو ي گوگل براي عبارات کليدي تجاري سقوط کرد که مي توان آن را دوره آخر الزمان ترافيک لقب داد .

سئو

بعد از آن وبمستران ايميلي از طرف گوگل وبمستر دريافت کردند که امروزه از آن به عنوان کنسول جست و جوي گوگل نام برده مي شود .

اين ايميل شامي اطلاعاتي بود که مي گفت شما از تکنيک هاي نادرستي در برخي از صفحات استفاده کرديد .

در همين زمان ، ما سريعا متوجه نشديم که صفحات گفته شده همان صفحات واسط هستند .

اين واضح است که تعريف گوگل از صفحات واسط در سئو بار ها عوض مي شود .

بسياري از مردم متوجه نمي شوند چيزي که دارند مي سازند همان صفحات واسط است که گوگل در سئو به آن ها اشاره مي کند .

در قسمت بعدي در مورد اين که گوگل چه صفحاتي را به عنوان واسط تشخيص مي دهد صحبت خواهيم کرد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/277/



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مرداد 1398 | نظرات ()