نوشته شده توسط : گرگ سفید

محتواي اصلي يک صفحه

طبق راهنماي گوگل در سال 2017 :

محتواي اصلي سئو دليلي است که صفحه وجود دارد .

يا شايد بايد دليلي باشد که صفحه وجود داشته باشد .

گوگل روي چه چيزي تمرکز کرده است ؟

تمامي نگراني گوگل در سئو مربوط به هدف يک صفحه است .

از ديگر موارد مي توان به محتواي اصلي يک صفحه ، محتواي تکميلي آن و روشي است که آن صفحه کسب درآمد مي کند .

و اين که آيا اين روش ، تجربه کاربري را در مورد استفاده از محتواي اصلي سئو تحت تاثير قرار مي دهد ؟

اگر سئو ي يک وب سايت براي تبديل بازديدکننده به مشتري به منظور استفاده از محتواي اصلي باشد :

وبمستران بايد مراقب باشند که همين راه را پيش بگيرند .

همچنين گوگل يک الگوريتم براي ترتيب صفحه دارد که صفحاتي که در بالاي آن ها تبليغات زيادي وجود دارد را کنار مي گذارد .

يا سايت هايي که کاربر را مجبور مي کنند :

براي رسيدن به محتواي اصلي سئو ، تبليغات زيادي را اسکرول کنند .

محتواي مکمل سئو که کيفيت بالايي دارد بايد براي تجربه کاربري جذاب يک صفحه يا سايت ، مشارکت داشته باشد .

همچنين اين بخش نبايد با محتواي اصلي سئو در تناقض باشد يا در کار آن اختلال ايجاد کند .

گوگل مي گويد :

محتواي اصلي سئو دليلي است که صفحه وجود دارد .

يا شايد بايد دليلي باشد که صفحه وجود داشته باشد .

پس احتمالا مهم ترين بخش يک سايت براي سئو از نظر گوگل ، محتواي اصلي است .

محتواي مکمل يک صفحه

يک مثال از محتواي مکمل در يک صفحه از سئو ، لينک هاي ناوبار است .

اين لينک ها به کاربر اجازه مي دهد از بخش هاي ديگر سايت بازديد کند .

همچنين لينک هاي موجود در هدر و فوتر نيز مي تواند نقشي در اين مورد داشته باشد .

در قسمت بعدي اطلاعات بيشتري در مورد محتواي مکمل يک صفحه در اختيار شما خواهيم گذاشت .

اين که چه چيز هايي مي تواند در اين بخش از سئو ايفاي نقش کند ، موضوعي است که احتمالا ذهن شما را بسيار درگير کرده است .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/295/



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

پنج روش براي اين که متوجه شويد طراحي سايت شما براي سال 2019 آماده است يا خير

امروزه ، هيچ شکي نيست که اينترنت نقش مهمي در هر چيزي ايفا مي کند .

دولت ، کسب و کار ، رسانه ، سرگرمي و حتي روابط اجتماعي به طور وسيعي به اينترنت وابسته است .

اينترنت تبديل به يک کاغذ و خودکار ، تابلوي اعلانات ، ميکروفون ، صفحه تلويزيون و پيام رسان در يک پکيج شده است .

و حتي پس از آن ، هيچ نشاني از توقف در اين مسير نداده است .

و همچنان به نوآوري و معرفي پيشرفت ها ادامه مي دهد .

که باعث تغييرات زيادي در زندگي ما شده است .

بنابراين ، اين کامل ايمن است که فرض کنيم داشتن حضور آنلاين قطعا براي بقا در اين نسل يکي از بايد ها است .

امروزه ، ايجاد حضور آنلاين به اين راحتي ها هم نيست .

وقتي که نام طراحي سايت خود را انتخاب کنيد که انصافا کار راحتي است

شما بايد اطلاعات مرتبط در مورد خودتان ، هدفتان و پيامتان که همگي به زمان و تلاش قابل توجهي نياز دارد ، در طراحي سايت قرار دهيد .

بعد از آن ، شما بايد با بقيه فاکتور ها تعامل کنيد .

مثلا چگونه روابط خود را با مردم ديگر در اينترنت پايه گذاري کنيد .

يا چگونه محتواي خود را مديريت کنيد تا مردم به راحتي و آساني به ان ها دسترسي پيدا کنند .

و در آخر ، طراحي سايت خود را مستحکم نگه داريد و مطمئن شويد که بروز است .

و براي اين که به شما کمک کنيم که متوجه شويد طراحي سايت شما براي اين شروع اينترنتي آماده است :

ما 5 راه براي شما ذکر کرده ايم که مي توانيد متوجه شويد طراحي سايت شما آمادگي لازم را دارد يا خير .

در ثسمت بعدي اين 5 مورد را براي شما ذکر خواهيم کرد .

شما بايد در طراحي سايت خود تمامي اين پنج مورد را به کار ببريد تا مطمئن شويد :

طراحي سايت شما آمادگي لازم براي حضور در بين طراحي سايت هاي سال 2019 را دارد .

در ادامه با گرگ سفيد همراه باشيد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/296/



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

پيشنهاد هايي که باعث تقويت کار طراحي سايت خواهد شد

دکمه هاي اشتراک در شبکه هاي اجتماعي را به سايت اضافه کنيد

دکمه هاي شبکه هاي اجتماعي بيشتر از چيزي که امروز در طراحي سايت ها مي بينيد ، رايج شد .

آن ها واقعا يک هدف بسيار مهم دارند :

به خواننده اجازه مي دهد محتواي طراحي سايت را در شبکه هاي اجتماعي به اشتراک بگذارد .

هميشه به هر طراحي سايت که انجام مي دهيد ، چنين دکمه هايي را انجام دهيد .

زماني که انجام داديد ، اگر محتوا قابليت اشتراک گذاري داشته باشد مي توانيد ترافيک طراحي سايت خود را افزايش دهيد .

بهترين و ايده آل ترين مکان براي اين دکمه ها ، بالا ترين و پايين ترين قسمت از محتواي پست مي باشد .

اضافه کردن دکمه هاي دستوري

دکمه هاي دستوري که به Call-To-Action نيز معروف هستند ، چيزي است که براي هر طراحي سايت ضروري و الزامي مي باشد .

اگر يک طراحي سايت هدفش اين باشد که کاربري را متقاعد کند که کار مشخصي را انجام دهد :

بايد از آن ها استفاده کند .

براي مثال مي توان به ثبت نام در سايت يا خريد يک محصول اشاره کرد .

هر نوشته ي وبلاگ در طراحي سايت ، نياز به يکي از اين دکمه ها دارد .

عکس ها

عکس ها در يک طراحي سايت بسيار کارآمد هستند .

زيرا محتوا را جذاب مي کنند وقتي يک مفهوم را منتقل مي کنند .

اين ممکن است که از بين عکس هاي مختلف براي طراحي سايت انتخاب کنيد .

با اين حال ، شما نمي توانيد هر عکسي را انتخاب کنيد .

آن هايي را انتخاب کنيد که متناسب با طراحي سايت هستند و کيفيت بالايي دارند .

عکس ها مي توانند از سايت هايي که مخزن هستند به دست آيند .

ممکن است نياز باشد براي آن ها هزينه پرداخت کنيد ولي در عوض خيلي بهتر هستند .

ناوبار طراحي سايت

آخرين مورد ولي بي اهميت نيست !

طراحي سايت شما به اندازه ناوبار آن خوب خواهد بود .

اين کاملا پر رنگ است زيرا مهم ترين قسمت طراحي سايت را تشکيل مي دهد .

بازديدکنندگان دوست ندارند وارد سايتي شوند که ناوبار نامناسبي دارد .

طراحي سايت که شما آن را انجام مي دهيد بايد اطلاعات مورد نياز کاربر را در چند ثانيه به آن ها بدهد .

همچنين بايد شامل يک قسمت جست و جوي خوب باشد تا کاربر هر چيزي را که خواست دقيقا به دست آورد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/294/



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

E.A.T چيست ؟

هدف گوگل اين است که به صفحاتي در سئو رتبه دهد که :

نويسنده آن ها تخصص قابل اعتماد در تجربه زمينه اي داشته باشند که دارند در مورد آن مي نويسند .

اين رتبه بندي هاي کيفيت ( انجام شده توسط ارزيابي انساني ) بر اساس سه حرف E.A.T يا E-A-T يا EAT مشخص مي شود .

اين سه حرف مربوط به سه کلمه " Authoritativeness " ، " Expertise " و " Trustworthiness " است .

معني اين کلمات به ترتيب : " تخصص " ، " اعتبار " و " اعتماد و امانت داري " است .

اين سه ويژگي سئو بايد در محتواي اصلي صفحه وجود داشته باشد .

راهنماي گوگل در مورد ارزيابي کننده کيفيت در سال 2017 را براي شما آورده ايم :

تخصص ، اعتبار و اعتماد هسته هاي مهم کيفيت در سئو است .

مهم : کمبود شاخص هاي EAT مي تواند باعث دريافت کيفيت پايين از جانب گوگل براي سئو شود .

همچنين داريم :

مقدار تخصص ، اعتبار و اعتماد که يک سايت در سئو دارد ، بسيار مهم است .

کيفيت و مقدار محتواي اصلي ، اطلاعات يک سايت و محبوبيت آن مي تواند اين شاخص ها را در سئو تحت تاثير قرار دهد .

در مورد موضوع صفحه فکر کنيد .

چه تخصص هايي ضروري است که يک صفحه به هدف خود برسد ؟

استاندارد يک تخصص بستگي به موضوع صفحه دارد .

کساني که به شما لينک مي دهند ، مي توانند روي اين شاخص هاي سئو تاثير بگذارند .

اين سخنان Marie Haynes در سال 2018 را نيز در نظر داشته باشيد :

من از Gary در مورد شاخص هاي EAT سوال کردم .

او گفت به طور گسترده به لينک هايي بستگي دارد که شما از سايت هاي معتبر دريافت مي کنيد .

براي مثال ، اگر واشنگتن پست به شما لينک دهد ، خيلي خوب است .

گوگل به طور مخفيانه همچنان يک موتور جست و جو بر اساس لينک دهي در سئو است .

در سال 2019 زمان و تلاش بيشتري نياز است که سايت خود را به بالاي ليست سئو ي گوگل برسانيد .

در قبل اين کار به مراتب راحت تر بود .

در قسمت بعدي در مورد محتواي اصلي صفحه صحبت خواهيم کرد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/293/



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

پيشنهاد هايي که باعث تقويت کار طراحي سايت خواهد شد

هر زماني که بخواهيد طراحي سايت را تقويت کنيد :

خيلي مهم است در مورد فاکتور هاي مختلف خود فکر کنيد .

شما مي توانيد کار هاي زيادي انجام دهيد .

چيزي که مهم است اين است که در آخر کار بدانيد بازديدکنندگان چه مي خواهند ؟

پيشنهاداتي که در زير به شما در مورد طراحي سايت ارائه مي شود ، دقيقا به شما کمک مي کند کاري که مي خواهيد را انجام بدهيد .

برنامه ريزي داشته باشيد

براي تازه کاران در طراحي سايت ، شما بايد مطمئن باشيد که سايت شامل نياز هاي بازديدکنندگان باشد .

يک برنامه مستحکم که در مورد آن خوب فکر کرده باشيد ، مورد نياز است .

شما مي خواهيد برنامه و مصاحبه مشتريان را در کنار يکديگر داشته باشيد .

براي مثال ، Pickerings Auto ، با مشتريان فروشگاه صحبت کرد تا متوجه شود نياز هاي يک طراحي سايت چيست .

پس از آن سريع اين نياز ها را پياده سازي کرد .

تغييرات مورد نياز در طراحي سايت انجام شد و نتايج به برنامه اي که در نظر داشتند ، کمک شاياني کرد .

عناصر غير ضروري زياد

اين واقعا يک اشتباه رايج است .

در تلاش براي ارائه اطلاعات تا جايي که ممکن است ، اما ما همچنان طراحي سايت هاي زيادي را مي بينيم که عناصر غير ضروري زيادي را اضافه مي کند .

قسمت هاي زيادي از کليت يک طراحي سايت هيچ پيغام يا ارزش واقعي ندارد .

بعضي مثال ها ، شامل مقاله هاي بلند غير ضروري ، انيميشن هاي پيچيده و عکس هاي زيادي است .

تمامي اين ها براي تجربه کاربري در طراحي سايت نامناسب است .

پشت آن ها هيچ هدف مشخصي وجود ندارد .

امروزه ، بازديدکنندگان طراحي سايت توجه کم تري دارند .

يک فرد اکثر اوقات هشت ثانيه از وقت خود را در در يک سايت مصرف مي کند .

پس از آن ، اين سايت را ترک خواهد کرد .

ماندن کاربران در سايت فقط وقتي رخ مي دهد که طراحي سايت جذاب باشد .

اضافه کردن قسمت هاي غير ضرروري توجه کاربر را کاهش مي دهد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/292/



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟

آيا شما داريد صفحات واسط براي سئو مي سازيد ؟

گوگل مي گويد :

واسط ها در سئو ، سايت ها يا صفحاتي است که براي رتبه گيري بالا در نتايج سئو ساخته شده است .

آن ها براي کاربران نامناسب هستند .

زيرا کاربران را به صفحات چندگانه مشابه در نتايج سئو هدايت مي کند .

که در نهايت هر کدام از اين صفحات ، کاربر را به يک مقصد يکسان مي رساند .

همچنين آن ها مي توانند کاربران را به صفحات واسط ديگري هدايت کنند که به اندازه مقصد ، مفيد نيست .

در اين جا مثال هايي از صفحات واسط در سئو براي شما آورده ايم :

  • داشتن نام دامنه ها يا صفحات چندگانه براي هدف قرار دادن يک منطقه يا شهر مشخص که کاربر را به يک صفحه مي رساند .
  • صفحاتي که توليد شده اند تا بازديدکنندگان را به صفحات واقعا قابل استفاده يا قسمت مربوطه برساند .
  • صفحات مشابهي که اساسا به نتيجه جست و جوي سئو نزديک تر از يک سلسله مراتب باشد .

به اين نکته تاکيد مي کنيم که :

واسط ها در سئو ، سايت ها يا صفحاتي است که براي رتبه گيري بالا در نتايج سئو ساخته شده است .

در ذهن داشته باشيد :

اين فقط مربوط به صفحاتي نيست که محلي باشند .

فقط آن ها نيستند که به عنوان واسط در نظر گرفته مي شوند .

John Mueller در سال 2018 بيان کرد :

براي گوگل ، اين که شما اساسا يک سايت واسط با صفحات کم ارزش بسازيد که يک عبارت مشخص را هدف قرار دهد ، به طور کلي تمام شده است .

اگر سايت شما با صفحات کم ارزش واسط توسط تکنيک هاي قديمي سئو ساخته شده است ، گوگل تمامي صفحات آن را ايندکس نمي کند .

اين کار در سال 2019 بيشتر از قبل براي سئو ، اسپم شناخته مي شود .

اگر اين کار را انجام دهيد کيفيت سايت شما روز به روز پايين تر خواهد آمد .

خلاصه

اگر شما داريد کلمات کليدي براي سئو مي سازيد که شامل محل ها مي شود و مربوط به يک کسب و کار است :

ريسک بزرگي خواهد بود که اين صفحات در سال 2019 به عنوان واسط شناخته شود يا خير !

اگر مي دانيد که شما صفحات واسط بسيار کم کيفيتي داريد :

يا بايد آن ها را پاک کنيد يا در مورد استراتژي سئو ي خود تجديد نظر کنيد .

اين کار ها باعث رتبه گيري بالا در سئو ي گوگل مي شود .

صفحاتي که مربوط به محل هاي جغرافيايي مي شود براي بعضي از سايت ها مناسب است و براي بقيه اين گونه نيست !

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/291/



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

هفت راز عالي در طراحي سايت که هيچ گاه نمي دانستيد

روي اسکرولينگ بيشتر از کليک کردن تمرکز کنيد

همان طور که گفته شد اگر شما اطلاعات را در اسلايدر و ساير قسمت هاي طراحي سايت جمع نکنيد

پس چگونه مي توانيد آن ها را به خوبي معرفي کنيد ؟

يک راه حل بهتر

فقط هر چيز کوچکي را در يک صفحه طراحي سايت بسيار بلند قرار دهيد .

مخصوصا چيز هايي که معمولا پنهان هستند .

به ما اعتماد کنيد .

واقعا اين روش ، کار مي کند .

يک تحقيق جذاب توسط تخم مرغ ديوانه وجود دارد که اين موضوع را اثبات مي کند .

آن ها از طراحي سايت هاي کوتاه و خلاصه ، به سايت هايي مي روند که 30 بار بيشتر از بقيه صفحه بلند داشته باشند .

نشانه هاي ظاهري مي تواند به طور مستقيم جلب توجه کند

يکي از اصلي ترين خصوصيات طراحي سايت ، راهنمايي مردم است .

شما مي توانيد با پر رنگ کردن فاکتور هاي مختلف به راحتي اين کار را انجام دهيد .

بنابراين سعي کنيد تمرکز را روي قسمت هايي از طراحي سايت قرار دهيد که مي خواهيد به آن ها توجه شود .

همان طور که گفته شد ، شما مي توانيد از نشانه هاي ظاهري بيشتري براي اين کار استفاده کنيد .

اولين کار اين است که از اين واقعيت خاص استفاده کنيد که انسان ها گرايش دارند همان جهتي را ببينند که افراد در تبليغاتشان مي بينند .

از شواهد و مدارک اجتماعي استفاده کنيد

اين مورد درباره به اصطلاح انطباق تعصبات است .

اين در واقع عادت مردم است که بقيه هم انجام مي دهند .

معني که مي دهد اين است که اگر مردم چيزي را قبول کنند ، بقيه هم تمايل دارند که عين آن را انجام دهند .

از ليست منظم و غير منظم استفاده کنيد

استفاده از ليست ها ، چه منظم و چه غير منظم يک راه خوب است که اطلاعات خواندني را در دسترس قرار دهيد .

همان طور که گفتيم ، از قرار معلوم مردم در طراحي سايت علاقه زيادي به غير قابل پيش بيني بودن دارند .

از تب ها ، اسلايدر و کاروسل استفاده نکنيد

صاحبان سايت دوست دارند ار کاروسل استفاده کنند .

اين معمولا عنصري است که اکثر کاربران منتظر آن هستند .

تحقيقات نشان مي دهد اين مورد کاملا در طراحي سايت بي ارزش است .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/290/



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟

آيا شما داريد صفحات واسط براي سئو مي سازيد ؟

در قسمت قبلي صحبت هاي Barry Schwartz را در اين زمينه از سئو براي شما آورديم .

اين جمله از ايشان را پر رنگ تر از بقيه در نظر داشته باشيد :

من فکر مي کنم اگر شما روي يک هدف براي يک صفحه از سئو تمرکز کنيد بيشتر از آن است که :

من مي خواهم براي اين کلمات کليدي مختلف رتبه سئو يگيرم .

اين به آن دليل است که گاهي اوقات اکثرا در حقيقت يک جايگزين به صفحات واسط براي صفحات محلي سئو است .

اين صفحات اساسا همان چيزي که وبمستران نياز دارند را براي آن ها به دست مي آورد .

به طور طبيعي ، صاحبان کسب و کار مي خواهند با سايتشان براي کلمات کليدي زيادي ، رتبه سئو بگيرند .

چالشي که براي وبمستران و سئو کاران وجود دارد اين است که :

گوگل نمي خواهد صاحبان کسب و کار براي کلمات کليدي بسياري با استفاده از محتواي خودکار توليد شده رتبه بگيرند .

مخصوصا وقتي آن ، صفحات زيادي در يک سايت با استفاده از ليستي از کلمات کليدي ، صفحه به صفحه توليد کند .

نتيجه آخر اين که ، وبمستران صفحات واسط سئو را درست مي کنند بدون اين که به درستي بدانند :

چه چيزي به گوگل عرضه مي کنند !

و حتي نمي دانند که گوگل تمامي اين صفحاتي که توليد محتواي خودکار شده است را ايندکس نمي کند .

ويکي پديا در مورد صفحات واسط سئو مي گويد :

صفحات واسط ، صفحات وبي هستند که براي ايندکسينگ اسپم ساخته شده است .

اين براي اسپم کردن ايندکسينگ سئو در يک موتور جست و جو است .

آن ها نتايج سئو را در برخي عبارات مشخص به ليست اضافه مي کنند .

هدف آن ها ارسال بازديدکننده به صفحات مختلف سئو در سايت است .

همچنين :

ايندکسينگ اسپم که از دو کلمه ايندکس و اسپم تشکيل شده است :

به عمل اسپمينگ در موتور هاي جست و جو اشاره دارد .

اين به نوعي ، يک نوع سئو ي اسپم حساب مي شود .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/289/



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

هفت راز عالي در طراحي سايت که هيچ گاه نمي دانستيد

از مزاياي قسمت بالايي طراحي سايت استفاده کنيد

رويکرد پيشگيرانه اصلي خود را اضافه کنيد

براي تقويت شانس خود در فروش يا جذب کاربر ، قسمت بالايي سايت بهترين زمان است که گشت و گذار کاربر در طراحي سايت را شکل دهيد .

اما مطمئن شويد که دکمه هاي شما در ديد و شفاف باشد .

از فايل هاي چند رسانه اي استفاده کنيد

فايل هاي صوتي ، ويدئو يا عکس کمک مي کند که نقاط مورد نظر را پر رنگ تر جلوه دهيد .

طراحي سايت خود را ساده پياده سازي کنيد

جدا از ساده نگه داشتن قالب سايت خود ، اين کار به کل طراحي نيز مربوط مي شود .

تحقيقات گوگل اثبات کرده است که بازديدکنندگان طراحي سايت ، پيچيدگي در ظاهر را دوست ندارند .

اما ايده چيست ؟

هر چه طراحي پيچيده تر باشد ، از نظر بازديدکنندگان زيبا تر به نظر نمي رسد .

خوب ، اين دقيقا چه معني براي طراحي سايت شما دارد ؟

جدا از موردي که به آن اشاره کرديم ، دو مورد ديگر نيز براي شما آورده ايم :

دوباره در مورد سايدبار فکر کنيد

طراحي سايت هايي که از سايدبار استفاده نمي کنند در حال افزايش است .

اين يعني طراحي سايت تک ستونه در حال انجام است .

اين مورد نشان مي دهد اختلالات کم تري را شاهد خواهيم بود .

و تمرکز اصلي را روي محتواي اصلي در طراحي سايت خواهيم گذاشت .

به طراحي استاندارد ايمان داشته باشيد

همه علم را دوست دارند .

اما آن ها ممکن است طراحي سايت هاي غير استاندارد را عجيب و غريب بدانند .

به اين دليل ، اين يک تصميم عاقلانه است که با طراحي هاي همه پسند و آشنا همراه شويم .

شما مي توانيد راه هاي ساده اي را براي اين کار پيدا کنيد و از راه هاي متفاوتي استفاده کنيد .

در قسمت بعدي در مورد اسکرول کردن و کليک کردن صحبت خواهيم کرد .

اگر به طراحي سايت هاي استاندارد ايمان نداشته باشيد ، ممکن است تعداد زيادي از کاربران خود را از دست بدهيد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/288/



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟

آيا شما داريد صفحات واسط براي سئو مي سازيد ؟

سايت Search Engine Land اين شفاف سازي ها را از طرف گوگل به سئو کاران توصيه مي کند :

گوگل مي گويد اگر مي خواهيد بدانيد صفحات شما براي سئو واسط هستند يا خير ، اين سوال ها را از خود بپرسيد :

  • آيا هدف سئو و جذب کاربران به سمت بخش هاي مفيد و متناسب سايت شماست ؟
    • يا آيا آن ها از تجربه کاربري سايت شما به درستي استفاده مي کنند ؟
  • آيا صفحات از قبل تعيين شده اند تا براي سئو در کلمات عمومي رتبه بگيرند يا صفحات شامل اطلاعات خاصي است ؟
  • آيا صفحات شامل قسمت هاي مختلف مثل محصولات ، موقعيت هاي مکاني براي دريافت ترافيک بيشتر در سئو است ؟
  • اين صفحات صرفا براي دريافت ترافيک ساخته شده است و به دليل نداشتن محتواي مفيد باعث ترک کاربران مي شود ؟
  • اين صفحات سئو مثل يک جزيره است ؟
    • دسترسي به آن ها از ساير قسمت ها سخت يا غير ممکن است ؟

Barry Schwartz از Seroundtable اين موضوع را در سئو ادامه مي دهد :

خوب ، يک صفحه ، واسط خواهد بود اگر شما مجموعه اي از آن صفحات داشته باشيد که :

کلمات کليدي را پر تکرار در آن استفاده کرده باشيد .

من فکر مي کنم اگر شما روي يک هدف براي يک صفحه از سئو تمرکز کنيد بيشتر از آن است که :

من مي خواهم براي اين کلمات کليدي مختلف رتبه سئو يگيرم .

اين کار ياعث مي شود صفحه شما به عنوان يک نتيجه سئو نمايش داده شود .

در حالي که اگر شما يک ليست از کلمات کليدي سئو داشته باشيد و بگوييد مي خواهم براي هر کرام صفحه جدا داشته باشم

و هر کدام از صفحات براي دو يا سه تا از اين کلمات کليدي باشد اين به آن معني است که :

شما داريد صفحاتي مي سازيد که شامل کلمات کليدي جهت دار است

که ما اساسا به آن ها به چشم واسط نگاه مي کنيم .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/287/



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()