نوشته شده توسط : گرگ سفید

2) فقط به طرح رنگ بد ، نه بگو

در حالي که يک رنگ صورتي داغ با رنگ سبز رنگ آهک ممکن است مورد علاقه شما باشد، آنچه را که خوانندگان شما انتظار دارند، در نظر بگيريد. اين طرح رنگي ممکن است کاملا بر روي يک سايت شايعه سازي براي نوجوانان کار کند، اما به عنوان وبلاگ شرکتي براي يک شرکت کت و شلوار مردانه، به شدت براي سئو نا متعارف است.

به همين ترتيب، گيمرها از هيچ چيز به جز يک پس زمينه سياه بر روي يک وبلاگ ايکس باکس 360 استفاده نمي کنند، اما در سايت والدين يا سايت حاملگي به نظر مي رسد ترسناک است. بنابراين در حالي که شما با رنگ ها يي متفاوتي را امتحان مي کنيد تا ترکيب خوبي براي وبلاگ خود پيدا کنيد، به خاطر داشته باشيد که تجربه کاربر و انتظارات آن را براي سئو در نظر ميگيريد.

3) RSS من!

مطمئن شويد که RSS شما موجود است. بسياري از راه حل هاي وبلاگ نويسي ميزبان به صورت خودکار Rss در دسترس ندارند، بنابراين شما بايد آن را به عنواني فاکتوري از سئو اضافه کنيد. و هنگامي که شما آن را اضافه کرديد، اطمينان حاصل کنيد که اين لينک هاي RSS در يک نقطه واضح است.آن ها را بعد از آخرين 20 پست جديد خود در پايين صفحه فهرست قرار ندهيد يا آنها را در يک صفحه جداگانه «درباره ما» پنهان نکنيد. همه ي اين لينک هاي اشتراکي مناسب را در نوار کناري خود قرار دهيد، دقيقا همان جايي که مردم براي آنها جستجو مي کنند. اگر از Feedburner در حال حاضر استفاده مي کنيد، به گزينه جديد MyBrand خود که به شما اجازه مي دهد فيد خود را براي يک تجربه کاربري و براي سئو مهيا کنيد، نگاهي بيندازيد.

4) پيشنهاد RSS و دکمه به اشتراک گذاري

بله، هنگامي که مردم مي خواهند به وبلاگ بپيوندند، اغلب آنها به دنبال آرم نارنجي Rssو آرم هاي جمع کننده ي استاندارد مانند Bloglines مي گردند. بنابراين بيشتر زمان صرف کردن براي اضافه کردن محبوب ترين ها به وبلاگ خود است ،مي ارزد ، به طوري که بازديد کنندگان به راحتي مي توانند اشتراک خود را با يک کليک بدون نياز به تلاش زيادي در بخشي از آن انجام دهند . اگر اشتراک گيري خود را سخت کنيد، اکثر فقط به دردسر نخواهند خورد. FeedButton يک سرويس ارائه مي دهد که به شما امکان مي دهد تا چندين RSS aggregator و feed reader را با يک دکمه رولپردازي تک گسترش دهيد و سئو کنيد.

5) ارسال پست از طريق ايميل

برخي افراد فقط RSS را دريافت نمي کنند. بنابراين آن را با ارائه يک گزينه براي به دست آوردن پست هاي وبلاگ خود از طريق ايميل انجام مي دهيم . محبوب ترين سرويس براي انجام اين کار به صورت خودکار FeedBlitz است، اگرچه ابزارهاي ديگري نيز براي اين فاکتور سئو وجود دارد.

6) تصميم گيري در مورد منابع کامل يا جزئي

آيا شما ارائه خود را کامل انجام ميي دهيد يا بصورت جزئي؟ اين يک ترجيح شخصي است و اغلب به فضاي بازاري که شما در آن وبلاگ داريد ، بستگي دارد . يکي از گزينه ها اين است که دو قسمت را ارائه دهيد، که يکي از آنها يک فيد کامل با پشتيباني تبليغاتي باشد، با يک آگهي شامل RSS ، و ديگري يک کپي از قطعه بدون تبليغ و آگهي، که در آن خوانندگان تبليغات را نمي بينند، اما بايد در واقع در هنگام ورود ، وبلاگ شما را بصورت کامل مشاهده کنند. اما اين اغلب به ترجيح شخصي و ترجيحات خوانندگان شما بستگي دارد.

7) قطعه / توضيحات محرمانه را بنويسيد

اگر شما از قطعه هاي RSS خود استفاده مي کنيد، مطمئن شويد که آنها را مجذوب مي کنيد يا خوانندگان را با يک cliffhanger ترک کنيد تا آنها را تشويق کنيد تا براي ديدن ادامه مطالب کليک کنيد و متن کامل را بنويسيد. اين کار باعث مي شود خوانندگان بيشتري از نوشته هاي شما استفاده کنند تا اينکه بصورت پيش فرض از تعدادي جمله در اول پست در وبلاگ به عنوان قطعه استفاده کنيد. از چکيده هاي خود براي ايجاد علاقه مندي و "کليک کردن" استفاده کنيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/36/



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

بيشتر اوقات اغلب ما به يک روند طراحي سايت به عنوان چيزي بيش از آن نگاه مي کنيم . اما مهم اين است که پشت اين روند را نگاه کنيد تا تاثيرات بازار و جنبش هاي روان شناختي را که بر آنها تاثير مي گذارند و آن را هدايت مي کنند را ببينيد.

 

امروزه يکي از مهمترين تأثيرات بازار در طراحي سايت ، گسترش سريع دستگاههاي موبايل است که براي مرور وب استفاده مي شوند.تنها اين رشد ادامه خواهد يافت. در ژانويه سال جاري، 8.5 درصد از وب سايت هاي وب جهاني از دستگاه هاي تلفن همراه دستي گرفته شده است و تعداد کاربران تلفن همراه در معرض 1.2 ميليارد عدد قرار دارد .

همانطور که کاربران بيشتر تبلت را به لپ تاپ و دسکتاپ ترجيح ميي دهند، تقاضا براي طراحي سايت پاسخگو افزايش مي يابد. طراحي براي دستگاه هاي تلفن همراه يک بازي کاملا جديد است، به ويژه که روانشناسي و اهداف کاربر متفاوت است، گستره هاي توجه کمتري دارند و پهناي باند گران تر است.

بسياري از گرايش هاي طراحي سايت که ما در حال حاضر شاهد آن هستيم، از اين تحول به سمت محتواي وب همراه متناسب گرايش يافته است. بياييد به برخي از گرايش هاي طراحي سربرگ نگاه کنيم که مي توان انتظار داشت که به عنوان فناوري تلفن همراه رشد کند.

Skeuomorphism

با توجه به بعضي ها(که غالبا کم اهميت اند) که بيش از حد استفاده مي شوند، skeuomorphism به معناي حفظ ويژگي هايي از طرح هاي قديمي - اغلب فيزيکي - که در آن اين ويژگي ها داراي يک هدف خاص و يا دليل است ، مي باشد . اين اغلب در برنامه هاي سينت سايزر اپل نشان داده شده است که با «دستگيره» هايي که مي توانيد تبديل کنيد، «لغزنده ها» را که مي توانيد حرکت دهيد، يا «کابل ها» که مي توانيد آن را وصل کنيد، نشان مي دهد.

در وب سايتي که زير نشان داده شده است، به طرحي که طراح هوشمندانه از نمايشگر لپ تاپ به عنوان يک ظرف براي آخرين اخبار استفاده مي کند توجه کنيد . عناصر ديگر در طراحي سايت ساخته مي شوند تا شبيه اشياء واقعي باشند. به طور کلي، يک اتاق در يک خانه شبيه سازي مي کند. Skeuomorphism، در اين مورد، صرفا تزئيني است.
در مقياس ظريف تر، اين تکنيک به روش هاي مختلفي ارائه مي شود، مانند:

  • پس زمينه بافت يا دانه (textured or grainy)
  • مرز هاي تعيين شده
  • ظاهر متن
  • روبان
  • دکمه هاي 3D

سايه ها

با وجود آنتاگونيسم برخي از طراحان نخبه، طراحي سايت اسکومومورفيک مزاياي بسياري از لحاظ قابليت استفاده دارد. براي مثال ، اين رابط را راحت، دوستانه و آشنا مي سازد. اين محيطي ايجاد مي کند که کاربران به راحتي مي توانند بدون نياز به کليک بر روي دکمه «راهنما»، برنامه را اجرا کنند. اين کاربران را تشويق مي کند تا "براي خودشان فکر کنند" با جذب کردن آنها براي کشف کردن. هنگامي که به درستي استفاده مي شود، طراحان اجازه مي دهند تا به طور موثر با هدف يک برنامه يا وبسايت ارتباط برقرار کرده و به کاربران کمک کنند آنچه را که سريعتر نياز دارند پيدا کنند. بعد از همه، سرعت در مرور تلفن همراه بسيار مهم است.

Skeuomorphism به خوبي مورد استفاده قرار مي گيرد و نيازهاي کاربر را بيشتر از آنچه طراح آن را دوست دارد برطرف مي کند. با دليل خوب، طراحان بسياري همچنان از آن استفاده مي کنند - حداقل تا زماني که يک روند ديگر هم همراه باشد.

سربرگ مرکزي

دستگاه هاي موبايل صفحه کوچکتر و رزولوشن پايينتري نسبت به اکثر مانيتورهاي کامپيوتر دارند . عناصر صفحه مرکزي باعث جذابيت بصري و دادن تعادل به يک صفحه نمايش در قطعنامه هاي کوچکتر مي شود. در قطعنامه هاي بالاتر، آن را به هويت وب سايت اضافه مي کند، و مناسب براي مارک هاي در حال ظهور است.

تايپوگرافي بزرگ

تعدادي از وب سايت هاي جاري فونت ها را در ابعاد Bold نشان مي دهد. اين باعث مي شود که کاربران براي مشاهده متن روي رايانه لوحي يا گوشي هوشمند راحت تر باشند. همچنين داراي مزاياي اضافه شده است: تاثير بيشتر با تصاوير کمتر. با کاهش بر روي عناصر گرافيکي و استفاده از تايپوگرافي موثر و فونت هاي با دقت انتخاب شده، کاربران مجبور نيستند پهناي باند زيادي صرف کنند تا پيام اصلي را در يک صفحه وب ببينند. وب سايت هاي طراحي شده در اين راه ، براي کاربران تلفن همراه جذاب هستند. همانطور که بازار تلفن همراه همچنان رشد مي کند، مي توان انتظار داشت که اين روند طراحي سايت به مدت طولاني ادامه يابد.
ادامه دارد...

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/35/



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

نکته ديگري که بايد در نظر بگيريد طراحي آيکون هاي شبکه اجتماعي است. اين همه به طراحي سايت طراح بستگي دارد که چقدر خوب و اصلي به نظر مي آيد.

 

در مورد ايجاد صفحات شخصي در شبکه هاي اجتماعي فراموش نکنيد. شانس بيشتري وجود دارد که افراد شما کسب و کار شما را از وب سايت خود شما پيدا کنند. اين به عنوان يک نکته به جاي يک روند به نظر مي رسد، اما لازم به ذکر است .

طراحي "خود" را طراحي کنيد

اين يک روند است که من در يک وب سايت پيدا کرده ام و به سادگي آن را دوست داشتم. اين به نظر مي رسد اصلي و خودماني است. البته، اگر شما قادر به ايجاد يک طراحي سايت که با دست کشيده مي شود باشيد . من در جايي مطالعه کردم که اين يک روند جديد در طراحي سايت است و من از ديدگاه زيباييشناسي موافقم.

اين به سادگي يک چيز اصلي است . من مطمئن هستم ديدن يک طراحي سايت که با دست کشيده شده مردم را تحت تاثير قرار مي دهد و آن را به ياد خواهند داشت . اگر چه اين يک روند جديد نيست، اما بسياري از طراحان وب از آن اجتناب مي کنند. من فکر مي کنم اين يک راه عالي براي نزديک شدن به طراحي سايت شما است، با توجه به اين واقعيت که لازم نيست که کامل باشد، اما قطعا يک لمس شخصي براي وب سايت خود اضافه خواهيد کرد.

طرح بندي يک صفحه

اين روند براي وب سايت هاي پروفايل شخصي مناسب تر است. اين مانند کارت هاي کسب و کار ديجيتال است که در آن مي توان مهمترين اطلاعات و ارتباطات خود را بدون ايجاد يک وب سايت فوق العاده ارائه داد که در نهايت در اين مورد به نوعي بي فايده است. همه چيز در مورد رفتن به مينيماليستي است و اطلاعات را به روشني ارائه مي دهد، اما هنوز هم به شيوه اي ظريف است. اگر به فکر تنظيم يک پروفايل شخصي در وب هستيد، براي صفحه تان طرح بندي داشته باشيد.

سازگار براي دستگاه هاي صفحه لمسي

علاوه بر فرمت قديمي براي موبايل که براي وبسايتها وجود دارد، لازم نيست که سازگاري با دستگاههاي صفحه لمسي را فراموش کنيد. با افزايش محبوبيت تبلت و گوشي هاي هوشمند، نمي توانيد فقط از تلفن همراه خود استفاده کنيد و نسخه اي از وب سايت خود را براي صفحه نمايش هاي کوچکتر داشته باشيد. به طور کلي بايد به طراحي سايت توجه شود، اما همانطور که در يک صفحه کوچک ديده مي شود، از اين رو، با وضوح کوچک تر، اما با حفظ جزئياتي که شما مي خواهيد مردم روي آن تمرکز کنند .

HTML و CSS3

اگر چه طراحان زيادي وجود دارد که به سادگي افکار فلسفي را دوست دارند، اما به آرامي به HTML5 روي مي آورند. فلش سازگار با نسخه هاي تلفن همراه از وب سايت ها نيست و به عنوان کاربران اينترنت به تلفن هاي هوشمند و تبلت ها مهاجرت مي کنند، طراحان وب نياز به پيدا کردن چگونگي رفع آن دارند و پاسخ آن ها استفاده از HTML5 است. اين برنامه به طراحان وب و توسعه دهندگان امکان مي دهد طرح هاي خود را ، در عين اطمينان از انعطاف پذيري و اتصال داده ها سريعتر نيز ارائه دهند .

CSS3 يک روند ديگر براي طراحي سايت است و توسعه دهندگان از آشنايي با آن بسيار خوشحال هستند . شما مي توانيد وب سايت هاي با محتوا را با الزامات سبک وزن ايجاد کنيد و صفحات تميز و سريع بارگيري کنيد - چه چيز ديگري مي خواهيد؟ Mastering CSS3 يکي ديگر از نيازهاي شما براي طراحي بيشتر در سايت است.

انيميشن و 3D

براي افزودن ادراک عميق به وب سايتهاي شما، طراحي سه بعدي احتمالا بهترين گزينه است. بله، انيميشن و 3D کار سختي است، اما هنگامي که شما اين کار را انجام مي دهيد، مي توانيد مطمئن باشيد که وبسايت شما خاص و منحصر به فرد خواهد بود. کاربران وب سايت هايي را که "متفاوت" فکر ميکنند و چيزي را که هيچ وب سايتي از آن ندارند را دارند ، قدرداني مي کنند .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/34/



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

6 وابسته به دسته بندي و آرشيو محتوا و صفحات خود بر اساس تاريخ نباشيد و آن ها را بر اساس کلمات کليدي مرتب کنيد.

متن پيوندها براي جستجوگرها بسيار مهم است، و آرشيوهاي سئو مبتني بر تاريخ تمايل دارند متن لنگر مبتني بر کلمات کليدي متناسب سئو داشته باشند. سازماندهي وبلاگ شما بر اساس دسته بندي ها يک گام در مسير درست است، اما پياده سازي برچسب گذاري و تگ کردن ابرها در سراسر وبلاگ شما يک روش بهينه مطلوب براي سئو موتور هاي جستجوگر است.

7. در صفحات دسته بندي شما در کلمات کليدي هيچ ثباتي وجود ندارد.

هنگامي که دسته ها پس از تحقيق در رابطه با کلمات کليدي انتخاب شده اند پس صفحه ي دسته بندي شما که شامل تمامي کلمات کليدي است مي تواند از مزاياي سئو به خوبي بهره مند شود. اما براي اينکه واقعا صفحات دسته بندي بهترين شانس را براي رقابت براي کلمات کليدي مورد نظر خود داشته باشند، بايد به دنبال تمرکز کلمه کليدي باشيد.

با اين حال، در اغلب موارد، با تمرکز کليدي سئو در همه جاي سايت، با انتشار پست هاي جديد ، پست ها در بالاي صفحات قرار مي گيرند و پست هاي قديمي سقوط مي کنند. با استفاده از پستهاي "sticky" که در بالاي صفحه دسته قرار ميگيرند، صرف نظر از سن اين پست، به شما امکان ميدهد که کپي مقدماتي غني از کلمات کليدي را به صفحات اضافه کنيد. و پست هاي قديمي شما نا ديده گرفته نشود.

8. URL هاي متناسب

URL هاي بهينه شامل کلمات کليدي مرتبط سئو ، محبوب و حداقل تعداد کاراکتر هاي غيرحرفي، و فاصله هستند. در صورت استفاده از وردپرس، مطمئن شويد که گزينه هاي "" Permalink Optionsخود را تغيير دهيد تا URL هاي خود را بازنويسي کنيد ، نه اينکه از پيش فرض شناسه هاي پست و پيوند هاي پيشنهادي وردپرس استفاده کنيد.

همچنين در صورت استفاده از TypePad يا Movable Type، URL ها در ميان کليدواژه هاي کوتاه سئو قرار مي گيرند. به عنوان مثال پست در پلت فرم TypePad تحت عنوان "هتل ها، مهمان نوازي و رسانه هاي اجتماعي" که از bloomberg_marketing/2007/08/hotels-hospital.html به http://bloombergmarketing.blogs.com/ تبديل شده است را در نظر بگيريد.

توجه کنيد که نشاني اينترنتي کوتاه شده است و کلمات "مهمان نوازي" و "رسانه هاي اجتماعي" از بين رفته است. اگر از وردپرس استفاده مي کنيد، از " post slug" استفاده کنيد تا به صورت سفارشي نام فايل آدرس URL را بنويسيد و کلماتي مانند «که» را از نشاني اينترنتي سئو که در عنوان پست ظاهر مي شود، حذف کنيد، اما هيچ نشاني به URL اضافه نکنيد.

9. هر دسته بندي در وبلاگ شما بايد دسته خاصي داشته باشد تا افرادي که بيشتر به يک موضوع علاقه مند هستند ، بتوانند خوراک خاص خود را به اشتراک بگذارند.

در صورتي که صفحاتي در وبلاگ شما ميزباني شده است، اين کار را انجام دهيد. فيد هاي برچسب مخصوص براي کاربران و جستجوگرها عالي هستند. RSS هاي بهينه شده سئو عبارتند از: "متن کامل"، نه يک فيد خلاصه اي ، داراي بيش از 10 مورد کامل (به عنوان مثال 20 يا 50)، داراي عناوين موردنياز غني از کلمات کليدي، استفاده از نام تجاري شما در عناوين ، شامل کلمات کليدي مهم در عنوان سايت ، و داراي يک توضيح جامع و قانع کننده در رابطه با وب سايت.

10. ارائه پادکست هاي بهينه

در صورتي که در وبلاگ خود سايت هاي پادکست را منتشر مي کنيد، مطمئن شويد که برچسب ID3 را بهينه سازي سئو کرده ايد، که شامل يادداشت هاي نمايش داده شده با هر پادکست است و مطمئن شويد که شما در دايرکتوري هاي پادکست مانند iTunes حضور داريد.

11. اگر قصد در تغيير وبلاگ يا وب سايت خود داريد.

سعي کنيد وبلاگ قبلي خود را حذف نکنيد تا بازديدکنندگان شما به redirect 301 برخورد نکنند. شما مي توانيد با انتشار يک پيام حاوي آدرس وبلاگ جديدتان ، اين موضوع را علني کرده و دنبال کندگان خود را آگاه کنيد.

12. براي استفاده از متن لنگر (Anchor text) به جاي استفاده از کلماتي مانند "اينجا" "کليک" "قبلي" "بعدي" و .. از کلمات کليدي مرتبط با پيوند و لينک استفاده کنيد.

گول اين کلمات را نخوريد و سعي کنيد از کلمات مرتبط استفاده کنيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/33/



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

من در هفته جاري در مورد استراتژي موتورهاي جستجو در مورد جستجوگرها از طريق وبلاگ ها صحبت کردم، به نظر مي رسد که اين موضوع 100? ارگانيک مربوط به سئو وبلاگ است. حتي سئو کاران برتر گاهي در وبلاگ هاي خود اشتباه مي کنند ، به نظر شما آن ها چه اشتباهاتي مي توانند مرتکب شوند؟ من در اينجا مهم ترين آن ها را ليست کرده ام:

 

.1 اجازه دادن به برچسب هاي عنوان براي توليد خودکار (از عنوان پست، دسته بندي ها، و غيره).

هر صفحه دسته بندي بايد لينک مخصوص به خود را داشته باشد و خودتان آن ها را دستکاري کنيد. فقط اجازه ندهيد که نرم افزار هاي وبلاگ مجددا از عنوان پست يا نام گروه براي عنوان صفحه شما استفاده کنند. دليل اين کار چيست؟ از آنجا که يک عنوان پست ايده آل، به ندرت يک برچسب و تگ ايده آل است. عنوان پست يا عنوان گروه خود را سئو کنيد براي مثال با اضافه کردن مترادف ها، چندين فعل در زمان هاي مختلف، و غيره به آن مي توانيد تاثير زيادي براي جذب خواننده داشته باشيد.

به عنوان مثال، صفحه ايي با عنوان "بازاريابي در شبکه هاي اجتماعي" داريد اما مي توانيد آن را به "رسانه هاي اجتماعي بازاريابي ، پادشاه سايت هاي شبکه هاي اجتماعي" تغيير دهيد که علاوه بر جذابيت بيشتر کلمات کليدي بيشتري را نيز در خود جاي داده. چگونه بايد اين کارها را انجام دهيد؟ اگر وبلاگ شما توسط WordPress طراحي شده باشد، مي توانيد از پلاگين WordPress به نام SEO Title Tag استفاده کنيد.

اگر زمان يا منابع کافي براي توليد عنوان هاي منحصر ب فرد را نداشته باشيد و مايل باشيد با برچسب هاي خودکار توليد شده ادامه دهيد، بايد حداقل يک تگ عنوان سئو بر روي صفحه اصلي داشته باشيد و سپس در بقيه وبلاگ ها قرار دهيد، نام وبلاگ را در پايان عنوان برچسب به جاي ابتداي آن (و يا حذف آن در مجموع) قرار دهيد. اين کار به شما برچسب هاي متمايز تر و منحصر به فرد ارائه مي دهد.

2. صفحاتي که بايد فهرست و ايندکس شوند.

بعضي از صفحات نبايد به شاخص هاي جستجو مجاز باشند، زيرا آنها اساسا محتواي کمي تري نسبت به ديگ صفحات دارند (مانند فرم "ايميل" و يا "صفحاتي با تصاوير زياد"). صفحات ايندکس شده سئو خود را در Google با استفاده از سايت: query operator جستوجو کنيد و صفحاتي که شايستگي زيادي براي ايندکس شدن ندارند را در فايل robots.txt غير فعال کنيد.

3. داشتن خانه هاي متعدد براي وبلاگ شما

آيا وبلاگ يا وب سايت شما با لينک هاي مختلف قابل دسترس است؟ به عنوان مثال، ries.typepad.com و www.originofbrands.com و originofbrands.com همه به يک صفحه منجر مي شوند.

4. از "optional excerpts" براي به حداقل رساندن محتواي تکراري استفاده نکنيد.

اين ممکن است با نام هاي ديگر در ساير سيستم عامل هاي وبلاگ شناخته شده باشد، اما در WordPress "optional excerpts" در فرم Write Post است که در آن شما مي توانيد يک نسخه متناوب براي نمايش در صفحه permalink تعريف کنيد. اين امر محتواي پست منحصر به فرد به صفحه پيوندي را کاهش مي دهد و باعث کاهش توانايي شما در سئو براي محتواي تکراري مي شود.

5. از rel = nofollow به منظور استراتژيک جريان افزايش لينک استفاده نکنيد.

برخي از پيوندهاي داخلي بسيار مفيد نيستند زيرا آنها داراي anchor text غيرمتعارف (مثل “Permalink” and “Comments”) هستند. برخي از لينک هاي خارجي تنها به افزايش نفوذ پيوند ها کمک مي کند، و تاثيري در اعتار بخشيدن به سئو وب سايت يا جذب بازديد کننده ندارند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/31/



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

تايپوگرافي

طراحان وب ممکن است تعداد محدودي از انواع فونت هاي ظاهري متن را که در يک سبک هستند به جاي تعداد مختلفي از فونت هاي ظاهري انتخاب کنند. اکثر مرورگر ها تعداد خاصي از فونت هاي معروف را شناسايي ميکنند؛ بنابراين طراحان براي جلوگيري از مشکل اکثرا از ان ها استفاده مي کنند. دانلود فونت ها بعدا در فونت هاي نمونه ي CSS3 قرار گرفت و از ان زمان در Safari 3.1، Opera 10 و Mozilla Firefox 3.5 اجرا شده است. اين موضوع متعاقبا علاقه ها را به تايپوگرافي وب و دانلود فونت ها افزايش داد.

اکثر طراحي سايت ها فضاي اضافي دارند تا متن ها را در قالب پاراگراف بندي در بياورند و از متن هاي وسط چين شده جلوگيري کنند.

انيميشن هاي متحرک

طراحي UI و طراحي ظاهري صفحه تحت تاثير استفاده از انيميشن هاي متحرک قرار مي گيرند. انتخاب استفاده از اين انيميشن ها به مخاطب هاي وب سايت مورد نظر بستگي دارد. ممکن است استفاده از انيميشن هاي متحرک در وب سايت هاي تفريحي و سرگرمي انتظار رود اما مخاطب هاي يک وب سايت با مطالبي جدي و رسمي تر(مانند کار و حرفه، اجتماعي و دولتي) ممکن است استفاده از انيميشن ها را غير ضروري و گيج کننده بدانند(مگر اينکه به هدف تئزينات و سرگرمي به کار رفته باشند).

اما اين موضوع به معناي استفاده نکردن از انيميشن هاي متحرک و ويدئو هاي مرتبط با متن حتي براي محتوا هاي جدي نيست. در هر صورت، طراحي انيميشن هاي متحرک مي تواند باعث ايجاد تفاوت هاي بصري مؤثر و يا گيج کننده شود.

انيميشن هاي متحرکي که به دست بازديد کننده هاي سايت اغاز نمي شوند باعث بروز مشکلات دسترسي پذيري مي شوند. استاندار هاي دسترسي پذيزي کنسرسيوم جهاني وب مستلزم توانايي بازديد کننده در غير فعال کردن انيميشن ها مي باشد.

کيفيت کد ها

از نظر طراحان وب، مطابقت داشتن با استاندار ها عمل شايستي است. معمولا اين کار با يک شرح از عملکرد خاص هر عنصر انجام داده مي شود. عدم تطابق با استاندار ها باعث غير قابل استفاده شدن و ارور دادن وب سايت ها نمي شود اما تطابق با انها مي تواند باعث سازگاري سايت با شکل درست صفحات به منظور سهولت در خوانده شدن و تناسب عناصر کدنويسي شده (شامل ارور هاي کد ها و اطمينان از به درستي شناخته شدن ID ها و class ها) شوند.

گاهي اوقات به ‌صفحاتي که کد نويسي مناسبي ندارند tag soup (کد نويسه غير قابل فهم- بيشتر شبيه کدهاي سمت سرور) گفته مي شود. استاندار سازي بر اساس W3C فقط وقتي ممکن است که بيان DOCTYPE (نوع سند) به درستي انجام شده باشد که براي هايلايت کردن ارور ها در کدنويسي به کار مي رود. سيستم ارورها و جاهايي که با استانداردهاي طراحي سايت سازگاري ندارند را شناسايي مي کند. اين خطاها مي توانند توسط کاربر در اينده اصلاح شوند.

محتواي توليد شده

وب سايت ها به دو روش توليد مي شوند: استاتيکي و ديناميکي

وب سايت هاي استاتيکي

يک وب سايت که به صورت استاتيک طراحي شده يک فايل منحصر به فرد براي همه ي صفحات سايت ذخيزه مي کند و هر دفعه اي که يک کاربر صفحه خاصي را باز مي کند، محتواي يکساني نشان مي دهد. اين محتوي در طي طراحي سايت تنها يک بار توليد مي شود. معمولا اين ويژگي به صورت دستي نوشته مي شود. اگر چه برخي از سايت ها هم مانند وب سايت هاي ديناميک از يک پروسه ي ساختاري اتوماتيک استفاده مي کنند که اطلاعات نهايي ان ها به طور طولاني مدت به صورت صفحات کامل ذخيره مي شود. اين وب سايت هاي استاتيک که به طور اتوماتيک ساخته مي شوند با توليد کننده هايي همچون Jekyll و Adobe Muse در سال 2015 فراگير شدند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/32/



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

بينگ در ماه اکتبر اعلام کرد که از بيش از 1000 سيگنال سئو مورد استفاده براي تعيين رتبه بندي صفحات استفاده مي کند. گوگل معمولا با استفاده از بيش از 200 فاکتور سئو اين کار را کرده است. بازي در پيش داريم . پيش بيني من اين بود که گوگل به سرعت راهي براي برابري رقم بينگ پيدا کند. ديروز، آن را انجام داد.

 

200 فاکتور گوگل

گوگل طي چند سال اخير گفته است که بيش از 200 سيگنال سئو براي رتبه بندي صفحات استفاده مي کند. اين رقم براي توضيح پيچيدگي تصميم گيري درمورد صفحات اول نشان داده شده است، اما هرگز به عنوان نوعي از "لاف زدن" درباره ي حقوق الگوريتم پيچيده تر نبوده. اشميت: فهرستي از عوامل رتبه بندي Google 200 نشان مي دهد که اسرار تجاري بيشتر در مورد برخي از سيگنال هاي مورد استفاده توضيح مي دهد.

1000 فاکتور بيينگ

در ماه اکتبر، بينگ به عنوان بخشي از اعلاميه خود براي استفاده از داده هاي فيس بوک براي ايجاد نتايج "دوست داشتني" به 1،000 سيگنال رتبه بندي سئو خود اشاره کرد.

در Bing ما به بيش از 1000 سيگنال نگاه مي کنيم تا بهترين نتيجه را بدست آوريم.

رها کردن جنگ هاي سيگنال رتبه بندي!

هيچ اشتباهي نکن. بينگ اين رقم را 5 برابر بيشتر از رقمي که گوگل به طور تصادفي به آن اشاره کرده است، نمي دهد. ناگهان، تعداد سيگنال هاي رتبه بندي سئو تبديل به يک مسئله رقابتي شد.

من فکر نميکردم که گوگل برايي پاسخ دادن مدت زيادي را طول دهد !

گوگل مدتها ادعا کرد که بيش از 200 عامل سئو براي رتبه بندي نتايج جستجوي خود استفاده مي شود. امروز، بينگ مي گويد که از 1000 سيگنال استفاده مي کند. انتظار مي رود ادعاي گوگل در مدت کوتاهي افزايش يابد.

1،000 سيگنال رتبه بندي گوگل

کمتر از يک ماه طول کشيد تا گوگل به طور رسمي به بيينگ برسد. Matt Cutts، مدير بخش مبارزه با اسپم گوگل در سخنراني روز گذشته در Pubcon، گفت که گوگل داراي بيش از 200 سيگنال سئو است و بسياري از آنها بيش از 50 متغيير در يک عامل واحد دارند.

باز هم، هيچ حادثه اي در اينجا وجود ندارد. 200 عدد سيگنال را در 50 عدد ضرب کنيد و ادعا کنيد که 10،000 عدد سيگنال سئو داريد و راهي براي گفتن آن اين است که بگوييد هميشه عدد 10000 وجود داشته و به طور ناگهاني افزايش نيافته !
در بيطرفي، Cutts در پاسخ به سوال که ويرايشگر اخبار خود، بري شوارتز، سوال کرد، بيانيه اي مطرح کرد. به همين ترتيب، او يک سخنراني بزرگ در مورد اينکه چگونه رتبه بندي گوگل از بينگ پيشي گرفت نداشت. و او گفت که نميخواهد وارد مسئله بازي با ارقام شود ! اما دوباره او ارقام را از بين برد !

اين واقعا مهم نيست

همه چيز خنده دار تر از هر چيز ديگري است. من شکي ندارم که گوگل تغييراتي داشته باشد. من شکي ندارم که بينگ داراي 1000 عامل سئو خودش است. اما خير، اينگونه نيست که هرکس سيگنال هايسئو بيشتري نسبت به رقيب خود داشته باشد ، به نحوي که يک موتور جستجوي بهتر را ايجاد مي کند. اين يک سيگنال وحشتناک براي استفاده است!

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/30/



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

طراحي سايت از يک صفحه ساده ارائه اطلاعات خاص در اينترنت به طراحي فانتزي، با جزئيات پيچيده و برنامه هاي پيچيده رفته است؛ از اين رو صنعت در حال دست زدن به نيازهاي روزافزون تکنولوژي و روند در حال توسعه است.

 

روند رو به زوال مي رود، برخي از گرايش هاي قديمي در يک جعبه پنهان مي شوند، در حالي که ديگر گرايش هاي قديمي به زندگي باز مي گردد و در برخي موارد، برخي از انقلاب هاي کاملا جديد نشان مي دهد که همه چيز را از بين مي برد. به همين دليل است که طراحان وب در سراسر جهان بايد با آخرين روند طراحي سايت در ارتباط باشند، زيرا مشتري همواره آن را درخواست مي کند.

مثالي براي درک بيشتر

به عنوان مثال، نمي توانيد دکمه هاي شبکه هاي اجتماعي را ناديده بگيريد. اينها نه چندان دور به عنوان يک روند ظاهر شدند، چرا که شبکه هاي اجتماعي در شبکه امروز بسيار محبوب هستند و ناديده گرفتن آنها به اين معني است که شما عملا بخشي از جمعيت نيستيد. يا ديگري اين که ، شما به سادگي نمي توانيد يک طراحي سازگار با وب سايت خود را براي تلفن هاي همراه و تبلت ها فراموش کنيد. اين قطعا يکي از جديدترين روندهاي است که نميتوان آن را ناديده گرفت. پيش بيني مي شود که به زودي اينترنت به تلفن همراه برمي گردد و اگر آينده از آن بخواهد، طراح بايد با آن کار کند.

به همين دليل است که ما تصميم گرفتيم در مورد آخرين روند طراحي سايت در سال 2011 و روند جديد سال جديد را به شما بگويم. اگر فکر مي کنيد مي توانيد چيزي به اين ليست اضافه کنيد، خوشحال خواهيم شد که آن را بخوانيم! هيچ نظم خاصي از روند ارائه شده وجود ندارد. هر روند مهم است و همه چيز بستگي به نوع وب سايت طراحي شده براي طراح دارد.

تايپوگرافي بزرگ، تايپوگرافي کوچک

با استفاده از تايپوگرافي در طراحي سايت اخيرا بسيار "مرسوم، مد روز" بوده و هنوز محو نشده است. جايگزيني تايپوگرافي بزرگ و تايپوگرافي کوچک مي تواند تاثير قابل توجهي ايجاد کند حتي بدون استفاده از گرافيک هاي فانتزي. حداقل چيزي که ايجاد تايپوگرافي که براي وب سايت شما نياز است ، دارد ، اين است که وقت گرانبهاي شما را نميگيرد و از طرفي در نهايت شما را با يک طراحي فوق العاده سوپرايز مي کند .

البته اين کار براي تمام انواع وب سايت ها کار نمي کند، اما شما ممکن است از تايپوگرافي چشمگير در Header ها، آرم ها يا پاورقي ها استفاده کنيد. شما هرگز نمي دانيد که چگونه اين روند را دوست داريد و از آن در طراحي سايت هاي بيشتر استفاده مي کنيد، در عين حال ايده هاي جديدي هم به ذهنتان مي آيند. با استفاده از فونتهاي فوق العاده و مخلوط کردن حروف پررنگ و .. تبديل به يک روند شده و به راحتي کاربران را جذب مي کند.

براي تصاوير و پس زمينه عکس آماده شو!

درست مانند هدر ها و پانورام هاي بزرگ و قابل توجه، تصاوير و عکس ها در زمينه هاي مختلف به منظور جذب توجه بازديدکنندگان استفاده مي شود. ما در حال حاضر برخي از پست هاي مربوط به زمينه هاي عکس را براي شما قرار مي دهيم که مي توانيد براي کسب اطلاعات بيشتر آن را بررسي کنيد و اين بيشتر يا کمتر روند بسيار محبوبي است که اخيرا در وب استفاده مي شود. مهمترين نکات را به ياد داشته باشيد: فقط از عکس هاي با کيفيت بالا استفاده کنيد و دقت کنيد پس زمينه با محتواي شما قاطي نشود.

دکمه هاي شبکه اجتماعي نبايد ناديده گرفته شود

همانطور که قبلا ذکر کردم، شبکه هاي رسانه هاي اجتماعي سايت را فتح کرده اند. مردم به اشتراک مي گذارند و اجتماعي مي شوند و اين زندگي اي است که در سايت هاي بزرگ وجود دارد . از اين رو حتي سعي نکنيد که آيکون هاي رسانه هاي اجتماعي را مخصوصا محبوب ترين آن ها را فراموش کنيد. افراد متفاوت هستند و شبکه هاي اجتماعي زيادي وجود دارند و به هيچ وجه صدمه اي به آنها نخواهد رسيد تا همه افراد بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را در وبسايت هاي مورد علاقه خود به اشتراک بگذارند.
ادامه دارد

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/29/



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

اين زماني بود که TechCrunch وب سايت خود را با نگاه کاملا جديد مجددا راه اندازي کرد. در طي چند روز اول پس از راه اندازي، TechCrunch به علت کم رنگ بودن رنگ سبز مورد انتقاد قرار گرفته بود، اما به زودي بازديدکنندگان خود را با طراحي سايت هماهنگ کردند. اتفاقي که افتاد اين بود که بازديدکنندگان به ظاهر قديمي TechCrunch عادت کرده بودند و آنها فورا نمي توانستند با طراحي سايت جديد سازگاري داشته باشند، اما به زودي احساس کردند که فقط ظاهر کمي (که از هر چي گذشته بد نبود) تغيير کرده.

 

کاهش محتواي بي فايده

با گذشت زمان، مديران سايت متوجه مي شوند که برخي از محتويات را مي توانند از وب سايت خود حذف کنند، در حالي که مي توانند از قسمت ديگري نيز استفاده کنند. آسان نيست که چنين تغييري را روي هوا انجام دهيم، اما بازسازي مجدد وبسايت، اين فرصت را براي مديران وب فراهم مي کند تا آنها بتوانند محتواي وب سايت خود را تجزيه و تحليل کند. ما بايد درک کنيم که محتوا داراي نوعي عمر مفيد است. و با گذشت زمان قديمي مي شود و به همين دليل بي استفاده مي شود.

به ياد داشته باشيد که مينيماليسم نياز ساعتي است و اين روز ها طراحي سايت مجدد به طور جدي بر روي ارائه حداقلي از محتوا تمرکز مي کند. از اين گذشته، هنگام طراحي سايت مجدد، ارائه محتوا بايد در نظر گرفته شود. همچنين، طراحان بايد بازديد کنندگان را در درک اهميت محتوا و استفاده بيش از حد از آن ها کمک کنند.

کار رقبا را کپي نکنيد

گاهي اوقات ما موفقيت هاي رقبامان را بسيار موفق مي دانيم بطوري که در نهايت آنها را کپي مي کنيم. ما مانند بچه ها فرض مي کنيم که اگر چيزي دقيقا همانند رقيب هايمان ايجاد کنيم پس اگر ما آنها را شکست ندهيم، قطعا موفق خواهيم شد. خوب، اين اتفاق نمي افتد!

ما بايد درک کنيم که خوانندگان يک احساس شخصي نسبت به يک وب سايت دارند و اين لمس شخصي است که آنها را به وب سايت متصل مي کند. اگر وبسايت خاصي از روي محتواي سايت ديگري شروع به کار کند،چه چيزي است که نظر ديگران را به اين سايت جلب کند؟ در عوض، خوانندگان رقيب اصلي را ترجيح مي دهند. پس از هر چيز ، "اصل ها هستند که به فروش مي روند "

سئو ي موتورهاي جستجو را از دست ندهيد

خوب، به عنوان يک طراح، بسيار مهم است که مطمئن شويد طراحي سايت مجدد بر رتبه بندي موتورهاي جستجو تاثير نمي گذارد. برخي از دلايل اينکه طراحي وبسايت مجدد ممکن است رتبه بندي موتورهاي جستجو را از دست بدهد عبارتند از:

در طرح سايت تازه متن "عنوان" را براي هر صفحه تغيير دهند. تغيير در اين متن به اين معني است که موتورهاي جستجو بايستي پايگاه داده هاي خود را بازخواني کنند که ممکن است بر رتبه بندي وب سايت تأثير بگذارد.

ساختار URL اين وبسايت به چيزي مفيد و سودمندتر براي SEO تبديل شده است. اگر چه ممکن است در بلندمدت کمک کند، اما طراحان بايد درک کنند که در صورت تغيير ساختار URL، تمام رتبه بندي موتورهاي کنوني را از دست خواهند داد.

ايجاد پيوند در طراحي سايت جديد باعث ايجاد تعادل اصلي ارتباط داخلي مي شود. بايد فهميد که اتصال به مقالات ديگر در يک وب سايت يکي از عوامل SEO است که گوگل در نظر گرفته است. خوب، اگر طراح يک طرح که تعدادي پست مرتبط در طراحي جديد داشته باشد، طراحي کرده باشد، ساختار پيوند بين وب سايت که بر رتبه بندي موتورهاي جستجو تاثير مي گذارد، تغيير خواهد کرد.

مثال فوق العاده!

هيچ مقاله طراحي بدون ذکر مجله Smashing کامل نيست، عبادت گاهي براي طراحان . اجازه دهيد با چک کردن ظاهر SmashMag در سال 2007 شروع کنيم.

در آن زمان، SmashMag فقط يک وبلاگ ديگر طراحي بود که ظاهر ساده اي براي فهميدن داشت. همانطور که SmashMag رشد کرد درخواست براي طراحي سايت بهتر نيز افزايش يافت . SmashMag به اندازه کافي هوشمند بود تا طراحي سايت دوباره خود را طوري انجام دهد ، که احساسي که درون سايت وجود داشت از بين نرود!

طراحي سايت در سال 2010 نمونه اي کامل از يک طراحي مجدد وبلاگ است که در آن منطق پشت وب سايت باقي مي ماند و فضاي بيشتري براي حاميان وبلاگ فراهم مي شود تا بتوانند پول بيشتري براي سود وبسايت کسب کند. توجه داشته باشيد که چگونه SmashMag هيچ تغييري در محتواي انجام نداده است. تنها تغيير يک انحراف کوچک از صفحه اصلي وبلاگ بود، به طوري که خوانندگان در وب سايت گيج نشوند.

مطلب بعدي آخرين مطلب است. طراحي سايت مجدد SmashMag در حال حاضر يکي ديگر از انحراف هاي کوچک در آخرين طراحي آن است. اين منو بهينه سازي شده بود و يک نوار کناري ديگر قرار گرفت تا دسترسي به آرشيو آسان تر شود. بايد توجه داشته باشيد که در اندازه آگهي هايي که به نفع هر دو، خوانندگان و حاميان مالي است، هيچ گونه سازش صورت نگرفته است.

چرخه تجديد ساختار SmashMag نمونه اي کامل از چگونگي استفاده از وب سايت ها در طراحي مجدد بدون از بين بردن روح واقعي وب سايت مي باشد.

نتيجه گيري

مانند هر بخش ديگري از صنعت طراحي، طراحي سايت مجدد شامل مجموعه قوانيني است که بايد دنبال شود. اگر چه طراحي مجدد ممکن است کار ساده اي باشد اما به برنامه ريزي و تفکر نياز دارد. من نمي گويم که طراحي مجدد شما موفقيت آميز نخواهد بود اگر شما از اين قوانين پيروي نکنيد اما مطمئنا به شما طراحي سايت جديدي را ارائه ميدهد که به شما کمک مميکند .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/28/



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

هر کس و سگ خود (بله، چندين سگ وجود دارند که براي خود وبلاگ شخصي دارند) امروزه يک وبلاگ را راه اندازي کرده اند، اما بسياري از آنها اقداماتي را براي سئو ي وبلاگ ها براي خوانندگان و موتورهاي جستجو انجام نمي دهند. در حالي که وبلاگ ها مي توانند با کسب و کار مرتبط باشند (وبلاگ ديگري در مورد مزوتليوما هر کسي)، آنها همچنين مي توانند شخصي باشند که در مورد ساندويچ همبرگر بزرگي که امروز براي ناهارداشتيد و يا خدمات ابلهانه اي که در آن رستوران مرسوم، شب گذشته داشتيد صحبت کنيد.

 

وبلاگ براي چه کاري است ؟

اما آيا وبلاگ شما براي کسب و کار يا شخصي است، شما بايد اطمينان حاصل کنيد که شما وبلاگ خود را براي هر دو ، خواننده خود و موتور هاي جستجو سئو ميکنيد (پس از هر چيزي شما ميخواهيد بازديدکنندگان دوباره به وبلاگ شما باز گردند). متاسفانه، بهينه سازي يک گام مهمي است که به نظر مي رسد بيش از حد در بسياري از وبلاگ ها از بين رفته است ، حتي کساني که جذابيت گسترده اي براي خوانندگان دارند و توانايي کسب درآمد را دارند.

با اين حال، سئو ي يک وبلاگ کمي متفاوت از بهينه سازي موتور جستجوگر وب سايت خود (سئو) است، به ويژه به اين دليل که اکثر وبلاگ ها از سيستم عامل هاي وبلاگ استاندارد خارج مي شوند و يا بدتر از آن، به عنوان يک وبلاگ ميزباني شده در نام دامنه شخص ديگري اجرا مي شود. و مسائل مربوط به طراحي وجود دارد که مي تواند منحصر به وبلاگ ها باشد که مي تواند رتبه بندي شما را تحت تاثير قرار دهد.

طراحي قالب براي وبلاگ

بياييد با آن مواجه شويم، زماني که شما مي خواهيد يک قالب جديد را براي وبلاگتان طراحي کنيد، بيشتر طراحان وبلاگ بر روي ايجاد وبلاگ شما به طريقي که مي خواهيد، تمرکز مي کنند. اما متأسفانه براي وبلاگ نويسان، خيلي از طراحان بزرگ وبلاگ در سئو تخصصي ندارند، به اين معني که طراحي وبلاگ شما از شما مي تواند به رتبه بندي موتور جستجوي شما آسيب برساند. در حالي که شما ممکن است يک طراحي فوق العاده اي داشته باشيد که به نظر خوانندگان خوش و زيبا بيايد، اما خوانندگان جديد ممکن است شما را پيدا نکنند اگر وبلاگ شما به خوبي در موتورهاي جستجو ارزيابي نشود.

همچنين هنگامي که وبلاگ خود را براي تجربه کاربر سئو مي کنيد، کاربران را قادر مي سازيد که بدون داشتن هيچ گونه مشکلي به وبلاگ شما بازگردند. بازديدکنندگان تکراري کرم وبلاگ شما هستند، بنابراين با پيروي از اين نکات، شما به آنها ابزارهاي لازم را براي بازگشت به سايتتان مي دهيد .

رتبه وبلاگ

خوشبختانه، اگر در مورد وبلاگ خود رتبه خوبي داشته باشيد، در حالي که تجربه بازديد کننده خود را در سايت خود محدود نکنيد، مطمئنا چيزهايي وجود دارد که مي توانيد بررسي و رفع کنيد براي جلوگيري از هر گونه مسائل مربوط به نمايه سازي از وقوع، و اطمينان از وجود وبلاگ خود را در موتورهاي جستجو.
بنابراين در اينجا مشاوره هايي در مورد چگونگي سئو ي وبلاگ شما براي هر دو کاربران و موتورهاي جستجو بدون بي ثباتي کردن يکي و يا ديگري است.

1) قالب پيش فرض ! شمردني است !

من زماني که يک وبلاگ را با استفاده از "خارج از جعبه" وردپرس و يا الگو MovableType ديدم ، حس سقوط کردن داشتم . طراحي براي ايجاد يک نگاه منحصر به فرد براي وبلاگ خود، و يا حداقل، استفاده از برخي از قالب هاي رايگان در دسترس و کمي تغيير آن را با يک آرم منحصر به فرد و يا يک ارتقاء رنگ جزئي سفارشي ، استخدام کردم .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/27/



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 فروردين 1398 | نظرات ()