نوشته شده توسط : گرگ سفید

آزمايش صفحات وبسايت

بهتر است همواره از ابزارهاي اختصاصي گوگل و منابع شخص ثالث براي آزمايش صفحه وب سايت خود استفاده کنيد تا بتوانيد html ارائه شده را مشاهده کنيد و از اين طريق بتوانيد مطمئن شويد تمامي محتواي مورد نظرتان در صفحه وب سايت منتشر شده است و از سئو ي مناسب برخوردار است .

گوگل

گوگل، راهي بسيار طولاني براي ارائه جاوا اسکريپت پيموده است و به دليل چارچوب هاي متنوع جاوا اسکريپت که هرروزه بيشتر و بيشتر براي انتشار محتوا مورد استفاده قرار مي‌گيرند، بسيار مهم است تا اطمينان حاصل کنيد که گوگل مي‌تواند تمامي محتواي مورد نظر سئو را به دقت بر روي صفحه وب سايت منتشر کند. اگر به دلايلي گوگل نتواند با دقت تمام صفحات شما را ارائه دهد، بنابراين ممکن است برخي از محتواي مورد نظرتان منتشر نشود و در بدترين حالت، ممکن است بخشي از محتواي اصلي که در واقع مهم ترين بخش مطالب مورد نظر شماست، انتشار داده نشود.

در ابتدا، اگر با نحوه ارائه جاوا اسکريپت در گوگل آشنا نيستيد، اين ويديو مي‌تواند خلاصه بسيار مفيدي را به شما ارائه دهد. نحوه کار به اين صورت است که گوگل، صفحه را کرال يا خزش (خزنده ها ( Robots- Spider-Crawler) در اصل نرم افزارهاي تحت وبي هستند که با الگوريتم هاي هوشمند و پيچيده اي که موتورهاي جستجو براي آنها تهيه کرده اند وارد صفحات وب مي شوند . اين کرولر ها با ديدن لينک هايي که در اين صفحات مشاهده مي کنند بيکار ننشسته و به آن لينک ها ميخزند . و ممکن است باز مجددا در آن صفحات , لينک هاي ديگري باشد که به همين صورت اين خزيدن ادامه پيدا مي کند .) مي کند و آن را به بخش پردازنده براي ارائه محتواي سئو ارسال مي‌کند.

زمان نشان دادن صفحات استاتيک

Html پايدار يا استاتيک هنگامي نشان داده مي شود که لينک ها يا پيوند هاي موجود به بخش کاوشگر (Crawler) منتقل مي شوند. پردازنده، صفحه مورد نظر را به کروم منتقل مي کند و محتواي مورد نظر سئورا ارائه مي‌دهد. اين محتوا شامل محتواي منتشر شده از طريق جاوا اسکريپت است. سپس صفحه نهايي يا نتيجه پردازش ساير لينک ها يا پيوند هاي اضافي، مجددا به بخش کاوشگر منتقل مي‌شوند.

مراحل انتشار محتوا

بنابراين، در واقع دو فاز يا مرحله براي انتشار محتوايي که بر اساس جاوا اسکريپت تهيه شده است وجود دارد:
هنگامي که اختلافاتي را در انتشار محتواي مورد نظر مشاهده مي‌کنيد، ممکن است متوجه شويد که برخي از دستورالعمل ها يا کدهاي مهم گم شده اند يا اين که به مکان جديدي منتقل شده اند. در مطالعه اي که اخيراً انجام شده است، موردي مشاهده شده است که در آن تگ ربات هاي متاي سئو (قطعاتي از کد هستند که دستورالعمل هاي خزنده براي چگونگي خزيدن يا فهرست محتواي وب را ارائه مي دهند.)

در حالي که دستورالعمل فايل robots.txt به پيشنهادات رباتها براي چگونگي بررسي سئو ي صفحات وبسايت است، دستورالعمل هاي متا پيشنهادهاي بيشتري را در مورد نحوه خزيدن و فهرست محتواي يک صفحه ارائه مي دهند.) و تقريباً هزار خط پايين تر از کد اصلي و خارج از تيتر و در بخش بدنه ي محتواي مورد نظر منتقل شده است. اين اتفاق براي کسي که اهميت زيادي به انتشار محتواي خود مي دهد ممکن است بسيار ترسناک باشد.

اهميت بررسي صفحات

به همين علت، آزمايش و تست نهايي صفحات وب سايت براي افرادي که صاحب سايت هستند و براي بخش سئو بسيار مهم است تا مطمئن شويد که تمامي بخش هاي مهم محتوا به صورت مناسب و منظم ارائه شده است. متاسفانه، در حالي که به بسياري از شرکت ها طي سال هاي گذشته کمک کرده ام (از زبان نويسنده)، متاسفانه متوجه شدم که تعدادي از آن ها بهترين روش و راه براي مشاهده html ارائه شده را نمي‌دانند؛ بلکه ترجيح مي دهند که به سادگي صفحات خود را داخل نسخه فعلي کروم مشاهده کنند و محتوا را بدون ارائه جاوا اسکريپت منتشر کنند و با انجام اين کار تصور مي‌کردند که بهترين کار را انجام داده‌اند. متاسفانه، اين کار باعث ارتکاب خطا و اشتباهات زيادي مي شود. در بدترين حالت، سايت مورد نظر ممکن است با عدم ارائه و انتشار مقدار زيادي از محتواي مورد نظر مواجه شود.

بنابراين تست صفحات واقعا مهم است.

به همين دليل تصميم گرفتيم پستي در اين رابطه منتشر کنيم. در ادامه 6 روش براي مشاهده html ارائه شده در صفحات خود را مشاهده مي کنيد. تمرکز اصلي اين پست بر روي ابزارهاي اختصاصي گوگل خواهد بود، اما در کنار اين ابزارها برخي از ابزار هاي شخص ثالث را نيز مورد بحث قرار مي دهيم.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/46/



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

مهم ترين بخش اجرايي در به کارگيري قانون يک سوم در طراحي سايت ، قسمتي است که در بالاي اسکرول يا قسمت پيمايش ظاهر مي‌شود. قسمت ورودي به يک صفحه وب، به طور معمول حاوي چندين عنصر کليدي است - لوگو يا هدر (Header)، ناوبري (Navigation) و تصوير پايه يا اطلاعات. بهتر است اين اطلاعات و موارد را در قسمت هاي کليدي قانون يک سوم قرار دهيد تا تاثير آن را مشاهده کنيد.

 

سپس به اين فکر کنيد که کاربران چگونه صفحه وب سايت شما را مورد جستجو قرار مي دهند؟ آيا در طراحي سايت شما قسمت هايي وجود دارد که بهتر است در آن بخش از قانون يک سوم استفاده کنيد؟

مفهوم قانون يک سوم داراي بيشترين اهميت در قسمت هوم پيج (Homepage) طراحي سايت مي‌باشد. زيرا اين قسمت مکاني است که کاربران، نظر و احساسات اوليه نسبت به طراحي سايت شما را در ذهن خود شکل مي دهند و تصميم مي گيرند که آيا اين وبسايت براي آن ها مفيد ميباشد يا خير. قانون يک سوم در قسمت محتواي صفحه داراي درجه اهميت کمتري مي‌باشد، اما همچنان داراي ارزش بالايي در اين بخش است. قانون يک سوم به طور رايج براي ايجاد بخش اخبارو تبليغ نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

تبليغات، اغلب در کنار گريد بالا در سومين بخش صفحه نمايش و در قسمت زيرين هدر (Header) افقي ظاهر مي‌شود. سايدبار ها و تبليغات سايدبار اغلب در قسمت گريدلاين (Gridline) سمت راست قرار مي‌گيرند. اين تنظيمات رايج به اين جهت طراحي شده است که نگاه ها را به سمت تبليغات پولي بکشاند و همچنين اين بخش را از بخش محتواي اصلي طراحي سايت جدا سازد.

عکس ها

يکي از مهم ترين کاربردهاي قانون يک سوم، در عکاسي و برش تصوير است. روش شکل گيري يک عکس مي تواند کمک بسيار زيادي به سوي نگاه به تصوير و طراحي سايت و جلب توجه آن کند.

عکاسان، اغلب تصاوير خود را با در نظر گرفتن قانون يک سوم ثبت مي‌کنند. يک عکاس سعي مي کند تا به نحوي تصوير خود را ثبت کند که چشمان شخص بيننده با استفاده از قانون يک سوم، گريد لاين هاي مختلف را مشاهده کند. اين قانون اغلب در رابطه با فيلم بردارها نيز صدق مي‌کند.

با استفاده از قواعد يک سوم براي تصاوير در طراحي سايت ، مي توان از آن براي فضاهاي باز و اشياي جهت دار نيز استفاده کرد. استفاده از گريد، به ايجاد حس تعادل و هماهنگي طبيعي نيز کمک مي‌کند. به اين فکر کنيد که چگونه يک تصوير مي تواند در قانون يک سوم و گريد قرار بگيرد - به اين فکر کنيد که منظره افقي يک چشم انداز يا آسمان از چه جهتي درون يک تصوير قرار مي‌گيرند (بخش يک سوم بالايي پيشنهاد مي شود). همچنين بايد توجه زيادي به قرارگيري فضاي مرده يا بلا استفاده در تصوير نشان دهيد (به به فضاي زيادي در نزديکي قسمت داخلي تقاطع يک سوم ها توجه زيادي نشان دهيد.)

ساخت گريد قانون يک سوم

ايجاد گريد قانون يک سوم براي استفاده در پروژه طراحي سايت ، کاري تقريبا راحت است. اکثر برنامه هاي ويرايش تصوير الگويي درون ساخته دارند که با استفاده از آن ها مي توانيد گريد ايجاد کنيد. در ادامه با چندين پيشنهاد براي شروع اين کار با شما همراه هستيم. بر روي کاغذ، نه بلوک طراحي کنيد به طوري که هر نه بلوک داراي اندازه هاي يکسان باشند. هنگام ايجاد اين طرح، اطمينان حاصل کنيد که نسبت ابعاد طراحي سايت خود را در ذهن داشته باشيد.

اين کار را مي توانيد با استفاده از محاسبات رياضي نيز به وسيله دست انجام دهيد. (براي انجام اين کار چندين وب سايت نيز در دسترس مي باشد.) کار خود را با اندازه گيري طول و عرض اندازه صفحه نمايش که مي خواهيد از آن استفاده کنيد شروع کنيد. سپس عرض و طول آن را به سه قسمت تبديل کنيد. اندازه هر کدام از آن ها به اندازه بلوک هاي شما مي باشد. به عنوان مثال، يک سايت به اندازه 768 در 1024 به نه بلوک 256 در 341 تقسيم مي شود که نسبت آن ها سه به سه مي باشد.

ايجاد گريد

در نرم افزار ويرايش تصوير مانند فتوشاپ، مي توانيد از يک ابزار برش استفاده کنيد؛ يا اين که گريد سفارشي درست کنيد. براي ايجاد گريد سفارشي، منوي Preferences را باز کنيد و از گزينه Guide، Grid and Slices را انتخاب کنيد. در گزينه گريد: تمامي گريد لاين ها را به صد در صد و Subdivision ها را به سه تغيير دهيد. گزينه گريد را روشن کنيد (يا خاموش) تا بتوانيد گريد موردنظر را با استفاده از دکمه Ctrl+’ بر روي تصوير خود قرار دهيد (در سيستم مک از دکمه +’ استفاده کنيد). اين گريد قابل پرينت شدن نيست؛ بلکه تنها بر روي تصوير قرار مي گيرد.

ابزار برش

در نسخه هاي اخير فتوشاپ، هنگام استفاده از گريد قانون يک سوم، ابزار برش نيز باز مي‌شود. با استفاده از ابزار برش اتوماتيک، طراح مي تواند مشاهده کند که تصويرش چگونه به نظر مي‌رسد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/45/



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

طراحان، همواره در رابطه با ساختارهاي گريد يا شبکه مانند صحبت مي کنند. محبوبيت اين ساختارها به دور از تعجب نيست؛ زيرا گريد ها مانند پايه و استخوان بندي تمامي پروژه هايي است که مربوط بهطراحي سايت مي باشند.

 

اما استفاده از قانون يک سوم - يک گريد مبتني بر رياضي - براي طراحي سايت هايي که قدمت آن ها به هزاران سال مي رسد چگونه است؟ آيا طراحان تا به حال به اين مورد فکر کرده اند؟

پاسخ اين سوال بايد مثبت باشد.

قانون يک سوم مسئله اي سيار مهم در بخش گريد مي‌باشد؛ که مي‌تواند چگونگي نگاه مردم به تصاوير، وب‌ سايت‌ها و ساير اطلاعات بصري را توصيف کند و توضيح دهد. انجام اين کار، چه به صورت غريزي و چه از روي قصد، حتمي است و تقريباً تمامي افرادي که به يک تصوير نگاه مي‌کنند، تصوير مورد نظر را با استفاده از تئوري که پشت اين گريد وجود دارد تحليل مي‌کنند.

قانون يک سوم چيست

قانون يک سوم داراي سه فريم يا چهارچوب در قسمت عرض و سه فريم يا چهار چوب در قسمت طول مي باشد که مي تواند بر روي يک تصوير قرار بگيرد و به طراحان، اطلاعات زيادي در رابطه با چگونگي جهت‌گيري چشم ها هنگام نگاه کردن به يک تصوير يا طراحي سايت خاص منتقل کند. گريد به طراحان و علي‌الخصوص عکاسان کمک مي‌کند تا بتوانند چگونگي و جهت نگاه شخص به يک تصوير را درک کنند.

تمامي بلوک ها در قانون يک سوم داراي يک اندازه مي باشند (9 بلوک در کل)؛ اما اين بلوک ها مي توانند بسته به پروژه موردنظر، داراي اندازه و شکل هاي متفاوت باشند. تمامي بلوک ها يا کل گريد، تمامي پروژه يا شبکه کامل را مورد پوشش قرار مي دهند يا مي توانند بر روي يک تصوير کامل يا اسکرين شات قرار بگيرند.

فوايد گريد

اين گريد، در چندين نکته مهم کمک بزرگي به طراحان مي کند که اين نکته ممکن است کمي باعث تعجب شما باشد.

سوي نگاه، هنگام نگاه کردن به طرحي خاص معمولا از سمت بالا به پايين و سپس از چپ به راست مي باشد.

بهترين طراحي سايت ، به معناي طراحي سايت متقارن نيست. بيشترين مکان بازديد شده در نگاه به يک طراحي سايت ، با توجه به قانون يک سوم، قسمت داخلي گوشه پايين بلوک بالايي مي باشد.

حتي اگر درهنگام طراحي سايت ، قانون يک سوم را در ذهن خود در نظر نمي گيريد، اين قانون همچنان قابل اجرا است.

تمرکز

به اين فکر کنيد که چگونه اين اصول مي‌تواند در طراحي سايت شما مورد استفاده قرار بگيرد. هر کاربر بر روي قسمت هاي داخلي گريد قانون يک سوم تمرکز مي کند. بخش کانوني شماره يک، تقاطع يا قسمت داخلي بخش بالاي گريد و سمت چپ آن مي باشد - 41% چشم ها در اين قسمت توقف مي کنند و به اين قسمت از تصوير يا صفحه نگاه مي کنند. اين امر باعث مي‌شود اين بخش يا مکان از تصوير، بهترين قسمت براي قرار گيري لوگو يا ساير اطلاعات کليدي و مهم باشد.

پس از قرارگيري نگاه ها به اين سمت، چشم ها به تقاطع يا بخش داخلي زيرين اين قسمت منتقل مي‌شوند - سپس کاربران، تقاطع قسمت داخلي بالا و سمت راست اين بخش را نگاه مي کنند و در آخر به تقاطع يا قسمت داخلي پايين و سمت راست آن خيره مي‌شوند. بهتر است به اين نکته نيز اشاره کنيم که کمتر از 15 درصد افراد بر روي قسمت يک سوم پاييني صفحه تمرکز مي کنند؛ طراحان بايد به اين نکته توجه کنند و به مکان قرارگيري اطلاعات نيز حساسيت خاصي نشان دهند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/44/



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

آژانس John Cabot پس از بررسي 1,324 نفر در انگلستان دريافت که کاربران وب پس از مشاهده ي پيام "غير ايمن" در وب سايت ها، به نوعي اشتياق خود براي مشاهده ي وب سايت را از دست مي دهند و در موارد بسيار زيادي از جستجو در سايت مورد نظر منصرف مي شوند. اما بحث امروز در رابطه با واکنش سريع و بدون فکر به اين پيغام نيست، بلکه نتايج بررسي ها و تحقيقات انجام شده نشان داد که مشاهده ي پيغام ذکر شده بر روي رفتار کاربران و احساس آن ها نسبت به وب سايت و برند مورد نظر نيز تاثير بسزايي دارد و چه بسا سئو ي آن را به خطر ميندازد .

 

ترس و بي ميلي

از سال 2014، HTTPS تبديل به سيگنال اصلي سئو در گوگل شده است، و از جولاي سال 2018 (تير ماه 1397) به بعد، شرکت گوگل تصميم گرفت تا تمامي وب سايت هاي HTTP را در مرورگر "کروم" خود با نام "غير ايمن" علامت گذاري کند. با اين وجود، نتايج اين بررسي نشان مي دهد که نزديک به 47 درصد افراد تا حدودي معناي اخطاري که آن را مشاهده مي کردند، مي دانستند. نزديک به 46 درصد نيز اعلام کردند که مايل نيستند اطلاعات شخصي يا مالي خود را با اين گونه وب سايت ها به اشتراک بگذارند و 64 درصد از گروه ذکر شده گفتند که در صورت مشاهده با چنين اخطاري، سايت را بلافاصله ترک خواهند کرد.

ساير نگراني هاي کاربران عبارتند از:

  • دستگاه آن ها در معرض ويروس قرار داشت – 14 درصد
  • وارد صفحه اي تقلبي از وب سايت مورد نظر خود شده بودند – 12 درصد
  • محتواي مورد نظر آن ها قابل اعتماد و بر اساس حقايق و دانسته هاي معتبر نبود – 9 درصد
  • استفاده از اطلاعات بخش ثبت نام کاربران براي Spam Mail – 8.4 درصد

نتايج اين بررسي همچنين نشان مي دهد بسياري از افراد نگران اين هستند که اطلاعات بخش Search History يا تاريخچه ي جستجوي آن ها به فروش برسد.

تاثير بر روي احساس و نظرات افراد نسبت به برند مورد نظر

با توجه به انتظارات متفاوت افراد از برند مورد نظر، پيغام "غير ايمن" تاثير بسزايي بر روي نظرات و انتظارات افراد از برند مورد نظرشان داشته است که به طور مستقيم روي سئو تاثير مي گذارد . اما جان لوئيس، خرده فروش آمريکايي، تا حدي با اين ايده مخالف بود و اعلام کرد در اکثر موارد، وفاداري، اعتبار و مشتري مداري برند مورد نظر مي تواند بر پيغام "غير ايمن" در وب سايت غلبه کند.

به هرحال، با توجه به ايده ها، بررسي ها و تحقيقات ذکر شده به نظر مي رسد هشدار "غير ايمن" مبحثي بسيار مهم است و امروزه نرخ تبديل سئو يا ماندن کاربران در سايت (Conversion Rate) به شدت تحت تاثير اين پيغام اخطار قرار دارد.

چرا بايد به اين پيغام اهميت دهيم

نتايج بالا نشان مي دهد نيمي از جمعيت آماري اين بررسي نگراني زيادي از بابت اين پيغام نداشتند. بنابراين هنگام مواجهه با اين اخطار، نيمي از اين افراد واکنش خاصي نشان نمي دهند، اما ترکيب HTTPS به عنوان عاملي براي سئو و واکنش هاي ناخواسته ي بازديد کنندگان در هنگام مشاهده ي پيغام "غير ايمن"، در واقع ضرورتي براي به کار گيري رمزگذاري (Encryption) HTTPS است. به عبارتي ديگر، هيچ بهانه اي براي عدم به کارگيري HTTPS وجود ندارد.
John Cabot دريافت که علاوه بر اين بررسي، همچنان ميليون ها وب سايت با اخطار "غير ايمن" وجود دارند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/43/



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

21) پينگ ساير سايت ها

هنگامي که شما يک ورودي وبلاگ جديد باري سئو را اضافه مي کنيد، ممکن است بخواهيد به سايت پينگ مانند Technorati و FeedBurner بپردازيد تا آنها بدانند شما يک ورود وبلاگ جديد را در سايت خود داريد. شما هم اکنون مي توانيد جستجوي وبلاگ را در گوگل نيز براي نشان دادن سريعتر در موتور جستجوي وبلاگ خود در blogsearch.google.com پينگ کنيد. پينگ خودکار يک گزينه در پانل کنترل اکثر سيستم عامل هاي وبلاگ مانند WordPress و MovableType است. و Ping-o-Matic يک سرويس ارائه مي دهد که به شما امکان مي دهد تا سريعا انتخاب کنيد و آنچه را که براي پينگ انتخاب مي کنيد مناسب باشد.

22) خريد نام دامنه خود

هميشه فکر نکنيد که شرکت ميزباني وبلاگ شما براي هميشه رايگان خواهد بود . اگر شما يک خواننده وفادار را ايجاد مي کنيد چه اتفاقي مي افتد و بعد يک روز شما کشف کنيد که yourblogname.examplebloghost.com ديگر کار نمي کند زيرا examplebloghost.com از کار بيرون آمده است؟

شما مي خواهيد اطمينان حاصل کنيد که موتورهاي جستجو داراي يک URL هستند که هميشه وبلاگ شما را پيدا مي کنند و وبلاگ شما به درستي سئو شده است ، تا اينکه در مورد اين که آيا در مورد دوباره قرار گرفتن با رتيبه بندي خوب در فهرست بندي دامنه باشيد که اين اتفاق زماني مي افتد که شما به اندازه کافي خوش شانس باشيد که پست هاي وبلاگ خود را از شرکت ميزباني رايگان خود دريافت کنيد. هر دو Blogger و WordPress گوگل به شما اين امکان را مي دهند که از سرويس وبلاگ ميزباني آنها در هنگام نمايش آن در دامنه خود به جاي نام تجاري خود استفاده کنيد.

نکته: همچنين به داستان مربوطه ما مراجعه کنيد.

23) Spam و نظرات و پيگيري بازگشت خود را مديريت کنيد

شما نمي خواهيد Google يا ياهو توده اي از لينک هاي هرزنامه در سايت شما به تمام انواع سايت هاي کم کيفيت تر که به وسيله يک اسپم وبلاگ به وبلاگ شما ارسال مي شود پيدا کنند. براي مديريت سئووبلاگ خود از هر يک از ابزارهاي زيادي که در بازار وجود دارد استفاده کنيد تا هرکدام از نظرها و هرزنامه هاي پيگيري را مديريت کنيد.

24) از ساختار URL خوب استفاده کنيد

از "permalinks" مانند www.yourblogsite.com/؟p=123 استفاده نکنيد. در عوض، از www.yourblogsite.com/2007/01/01/blog_entry_title_here استفاده کنيد. اکثر سيستم عامل هاي وبلاگ نويسي شما را قادر مي سازد تا permalink هاي استاندارد شده را به اين سبک از موتورهاي جستجوي دوستانه تغيير دهيد. و فقط در صورتي که پلت فرم وبلاگ شما از URL هاي پوياي دلخواه براي هر ورودي استفاده مي کند، اطمينان حاصل کنيد که ربات ها مي توانند به راحتي آنها را خزيدن يا از يک بازنويسي مجدد براي ايجاد ساختار خوب مانند مثال براي سئو استفاده کنند.

25) از دسته هاي بزرگ استفاده کنيد

هنگامي که يک پست مي نويسيد، آن را در 1 تا 3 دسته مختلف مرتبط با پست سئو قرار دهيد. به عنوان مثال، مقاله اي در تلويزيون آناتومي خاکستري را نشان مي دهد و مي تواند تحت "آناتومي خاکستري" و "ABC" برويد. از وسوسه شدن در مورد تقسيم آن به ده دسته مختلف ، از جمله شامل "درام"، "بيمارستان"، "کارآموزان" و "سياتل" به دليل آن است که فقط بيش از حد است اجتناب کنيد . اما اگر شما چيزي درباره Anatomy Grey نوشتيد، خواننده خود را براي يافتن همه پستهاي خود در بخش Anatomy Gray آسان کنيد، زيرا آنها فقط بايد بر روي لينک رده در بالا يا پايين صفحه کليک کنند.

صبر براي گوگل

در حالي که برخي از وبلاگ نويسان اصرار مي کنند که سئو موتورهاي جستجو به طور طبيعي به کساني که صبر مي کنند توجه مي کند ، واقعا چه کسي مي خواهد منتظر گوگل باشد؟ يک وبلاگ نويس مي تواند به چندين چالش منحصر به فرد در هنگام بهينه سازي موتورهاي جستجو برخورد کند و اين موضوع اکنون براي آن است که روي آن پرش انجام دهيد تا اينکه فقط اميدوار باشيد که آن را بنويسيد، و رباتها به آن برسند . اکنون بسيار ساده تر است تا اطمينان حاصل کنيد که در حال حاضر وبلاگ خوبي سئو شده است تا مسئله اي که 6 ماه پس از رفتن صفحه فهرست وبلاگ شما در گوگل باشد براي شما بوجود مي آيد!

سوال

آيا هر کس ديگري راهنمايي هايي در اختيار دارد که مي توانند در ليست 25 مورد از بهترين نکات بهينه سازي وبلاگ خود قرار دهند؟ من چند تاي ديگر داشتم اما براي اين ليست مناسب نبود ، اما علاقه دارم در مورد نکات شما در اين مورد بشنوم !

نظراتي که در اين مقاله بيان شده است از نويسنده مهمان و نه لزوما موتور جستجو است . نويسندگان در اينجا ليست شده اند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/41/



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

متخصصان طراحي سايت مانند Jacob Nielsen و Kyle Soucy اغلب به طراحي صفحه نخست براي موفقيت وب سايت تاکيد کرده اند و اظهار کرده اند که صفحه نخست مهم ترين صفحه يک وب سايت است. هرچند طراحان در سال 2000 دريافتند که مقدار زيادي از ترافيک وب سايت توسط کاربران از طريق رد کردن صفحه نخست و مستقيما هدايت شدن به محتوي داخلي سايت به وسيله ي موتور هاي جست و جو، خبرنامه هاي ايميلي و RSS feed ها بود. که اين موضوع باعث شد بسياري از طراحان به اين استدلال برسند که صفحات نخست برخلاف تصور اکثر افراد اهميت کمتري دارند. ‌Jared Spool در سال 2007 نشان داد که صفحه نخست يک وب سايت در واقع کم اهميت ترين صفحه در وب سايت است.

 

در سال 2012 و 2013، carousel ها (که به انها اسلايدرها و بنرهاي متحرک نيز گفته مي شد) به يک عنصر طراحي سايت بسيار محبوب در صفحه نخست تبديل شدند که اغلب براي نمايش دادن محتواي جديد و اصلي در يک فضاي محدود استفاده مي شدند. بسياري از طراحان معتقد بودند که carousel ها يک عنصر طراحي سايت بي فايده هستند و به بهينه سازي موتور جست و جو و قابليت استفاده از وب سايت اسيب مي زنند.

حرفه ها

دو شغل اصلي براي ساختن يک وب سايت وجود دارد: طراح وب و توسعه دهنده ي وب که هر دو پا به پاي يکديگر در وب سايت کار مي کنند. طراحان وب مسئول جنبه ي ظاهري وب که شامل طرح، رنگ بندي و تايپوگرافي وب مي شود، هستند. همچنين طراحان وب بايستي اطلاعاتي در مورد زبان هاي کدها مانند HTML و CSS داشته باشند، هرچند ميزان اطلاعات يک طراح با ديگري متفاوت مي باشد. به ويژه در سازمان هاي کوچک ممکن است يک فرد تمام مهارت هاي لازم براي طراحي سايت و برنامه نويسي کل صفحات وب را به عهده داشته باشد در حالي که در سازمان هاي بزرگ تر ممکن است يک طراح وب فقط مسئول طراحي جنبه ي ظاهري باشد.

شغل هاي بيشتري که ممکن است در ساختن وب سايت کارامد باشند شامل:

  • طراحان گرافيک براي ايجاد جنبه هاي بصري مانند لوگو ها، طرح صفحات و دکمه ها
  • متخصصان بازاريابي اينترنتي براي کمک به برقراري حضور مؤثر وب از طريق راه حل هاي استراتژيک به منظور هدف گيري کردن بازديد کننده هاي سايت و با استفاده از تکنيک هاي بازاريابي و تبليغاتي در اينترنت
  • نويسندگان سئو براي تحقيق و پيشنهاد کردن بهترين و صحيح ترين کلمات براي استفاده در انواع مختلف وب سايت و براي بالا بردن دسترسي پذيري وب سايت و اسودگي دسترسي در تعداد زيادي از موتور هاي جست و جو
  • کپي رايتر هاي اينترنت براي ايجاد محتواي نوشته شده ي صفحات به منظور جذب بازديد کننده هاي هدف سايت

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/42/



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

15) به صفحات سبک Cascading خود نگاه کنيد.

اکثر وبلاگ ها مقدار زيادي از CSS را براي ايجاد اين نگاه سفارشي استفاده مي کنند. و در حالي که اکثر طرح هاي "خارج از جعبه" که استاندارد با قالب و سئو نصب مي شوند شامل تمام CSS ها در يک فايل خارجي هستند، قطعا برخي از طراحان وبلاگ وجود دارند که CSS خود را بر روي صفحات قالب هاي شخصي قرار مي دهند تا همه آنها را در فايل CSS خارجي. و هنگامي که شما CSS را در يک فايل خارجي قرار ندهيد، مي تواند صفحات شما را درهم بشکند و در مهمترين بخش صفحه قرار بگيرد - متن ورود – پايين تر از کد HTML قرار ميگيرد در حالي که بايد بعد از توده ها از خطوط کدگذاري CSSقرار گيرد .

16) اغلب پست بذاريد

هر چقدر بيشتر پست بذاريد، بيشتر احتمال دارد Googlebot و ديگر رباتها به طور منظم روي سايت شما متوقف شود. اگر شما فقط يک بار در يک ماه پست بذاريد، انتظار اين را داشته باشيد که ممکن است مدت بسيار زيادي طول بکشد تا دوباره Google روي سايت شما توقف کند و ببينيد که شما دوباره به روز شده ايد يا خير يا روي سئو ي خود کار کرده ايد. گوگل سايت هاي جديد به روز شده را دوست دارد، بنابراين براي درست انجام شدن کار ، کاري که bot در نظر دارد را بايد انجام داد .

17) پيوند عشق را گسترش دهيد

اگر درباره يک داستان وبلاگ نويسي داريد، داستان اصلي و همچنين تفسيرهاي ديگر در مورد يک موضوع را قرار دهيد . هنگامي که شما اين کار را انجام مي دهيد، وبلاگ نويسان ديگر در زمينه وبلاگ شما از وجود وبلاگ شما آگاه مي شوند (اگر قبلا آنها را نديده ايد)، هنگامي که افراد از وبلاگ شما پيغام مي گيرند، آگاه مي شوند. و همچنين اين احتمال را افزايش مي دهد که آنها شما را در مورد آن داستان يا چيزي که در آينده در مورد داستان شما مي گذارند، پيوند مي دهند و روي سئو ي خارجي شما تاثير دارد .

18) از لنگر متن خود آگاه باشيد

هنگامي که شما به ورود وبلاگ شخصي يا حتي يک پست قبلي در سايت خودتان پيوند مي دهيد، مطمئن شويد که پيوند را درست انجام داديد . اين بدين معني است که به جاي پيوند دادن به ورود وبلاگ شخصي با متن لنگر «اينجا کليک کنيد»، اشتباها شما با استفاده از متن لنگر مربوط به ورود به وبلاگ، مانند «شوت جيسون در بازي Widget جديد ايکس باکس 360» پيوند مي دهيد و باعث سئو ي يک سايت غير مرتبط شده ايد .

19) ايجاد داستان هاي منحصر به فرد

وبلاگنويسان دوست دارند به ساير وبلاگ نويسان پيوند داشته باشند تا سئو ي خارجي آن ها تقويت شود . وقتي نوشته هاي اصلي وبلاگ را، به جاي آن که چيزي را که شخص ديگري گفته است، استفاده کنيد ، اين احتمال را افزايش مي دهد که براي کسي به اندازه کافي جالب به نظر برسد که بتواند به آن پيوند داشته باشد و در مورد آن صحبت کند. و خواننده وبلاگِ وبلاگ نويس ممکن است اين مطلب را بخواند و تصميم بگيرد چيزي درباره چيزي که شما گفتيد نيز بنويسيد، به اين معنا که لينک ديگري نيز هست. و اگر خوش شانس باشيد، اين ويروسي خواهد بود، به اين معني است که ناگهان به نظر مي رسد که هر وبلاگ نويس در فضاي بازار شما درباره آنچه که نوشتيد صحبت مي کند. براي حداکثر قرار گرفتن در معرض ديد و پيوند ، اين کار را تکرار کنيد.

20) از پلاگين پست هاي مرتبط استفاده کنيد

نه تنها اين باعث مي شود که خوانندگان را براي مقالات ديگر در سايت خود که مربوط به پست فعلي شما هستند، حفظ کنند، بلکه همچنين به شما اجازه مي دهد تا از يک صفحه جاري در وبلاگ خود به نوشته هاي قديمي تر بپردازيد و سئو ي داخلي را نيز در نظر بگيريد . اغلب مطالب قديمي تر چند صفحه عميق در يک صفحه بايگاني را دفن مي کنند و اين به شما اين امکان را مي دهد تا نوشته ها ي چند ماه يا چند سال قبل را به نمايش بگذاريد و اين “قديمي ولي طلايي" را در موتورهاي جستجو کمي بيشتر استفاده کنيد. چند پلاگين مربوط به پست در دسترس است که بسته به وبلاگي که شما استفاده مي کنيد وجود دارد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/39/



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

طراحي سايت استاتيکي

يکي از برتري هاي طراحي سايت استاتيکي اين است که با هاست متناسب تر هستند زيرا هاست انها فقط اطلاعات ثابتي را براي وب سايت هاي استاتيک از سرور دريافت و ميزباني مي کند. که اين ويژگي کار سرور و خطر به وجود امدن حفره هاي امنيتي را کم تر مي کند. همچنين انها صفحات را سريع تر و با سخت افزار هاي سرور ارزان پشتيباني مي کنند. اهميت اين برتري ها به دليل اينکه هاست کردن ارزان وب ويژگي هاي ديناميک داشتند و سرور هاي مجازي کارايي بالا براي وقفه هاي کوتاه با هزينه ي اندک ارئه مي دادند، کم تر شد.

تقريبا تمام طراحي سايت ها اندکي محتوي ثابت دارند براي مثال پشتيباني از داده هايي مانند عکس ها و شيوه نامه ها معمولا به صورت ثابت مي باشد حتي در وب سايتي که داراي صفحات ديناميک مي باشد.

طراحي سايت ديناميکي

طراحي سايت ديناميکي در طي زمان وجود وب سايت تغيير مي کنند و توليد مي شوند و از تکنولوژي سمت سرور براي توليد صفحه هاي وب استفاده مي کنند. انها به طور معمول محتواي خود را از يک يا تعداد بيشتري ديتابيس هاي back-end استخراج مي کنند. برخي کوئري هاي ديتابيس در ميان ديتابيس هاي وابسته هستند که فهرست ها را بررسي و يا اطلاعات عددي را خلاصه مي کنند. بقيه ممکن است از ديتابيس هاي سايت ها مانند MongoDB يا NoSQL براي ذخيره کردن محتواي بيشتر(براي مثال پست هاي بلاگ يا مقاله هاي wiki) استفاده کنند.

پروسه

در پروسه ي طراحي سايت ، صفحه هاي ديناميکي اغلب به وسيله ي استفاده از فايل پيش نمايش يا شماي کلي يک وب سايت استاتيکي طراحي مي شوند. مهارت هاي لازم براي طراحي سايت هاي ديناميکي بسيار گسترده تر از مهارت هاي مورد نياز براي طراحي سايت هاي استانيکي مي باشد. اين مهارت ها شامل مهارت هاي سمت سرور، کد نويسي ديتابيس و همچنين مهارت طراحي تعاملي سمت مشتري مي شود. حتي پروژه هاي ديناميکي با سايز متوسط هم تقريبا هميشه به تلاش تيمي نياز دارند.

تاريخچه

زماني که طراحي سايت هاي ديناميکي براي اولين بار توسعه يافتند، معمولا مستقيما به زبان هايي مانند Perl، PHP يا ASP کد نويسي مي شدند. برخي از اين زبان ها به ويژه PHP و ASP از شيوه اي با يک الگو استفاده مي کردند که از طريق ان يک صفحه ي سمت سرور همانند ساختار يک صفحه ي کامل سمت مشتري بود و اطلاعات در مکان هايي که با تگ ها مشخص مي شدند وارد مي شدند. اين يک راه سريع تر براي توسعه نسبت به کد نويسي صرفا بر اساس آيين کدنويسي زباني مانند Perl بود.

اما امروزه چه مي گذرد ؟

امروزه در بسياري از طراحي سايت ها ابزار و اسباب هاي متمرکز بر اپليکيشن و سطح بالاتري مانند سيستم هاي مديريت محتوي جاي هر دوي اين روش ها را گرفته است. اين سيستم ها هدف اصلي پلتفرم هاي کدنويسي را نهايي کرده و وانمود مي کنند که يک وب سايت وجود دارد تا محتوي را بر اساس يکي از چندين مدل به خوبي شناخته شده (مانند بلاگ براساس زمان مرتب شده، يک مجله ي موضوعي، يک سايت خبري و يا يک سايت عمومي براي تبادل نظر) ارائه دهند. اين ابزار ها اجراي اين طراحي سايت ها را اسان کرده و انها را بدون نياز به کدنويسي کاملا سازمان دهي‌ شده و بر اساس زيبايي سايت طراحي مي کنند.

اديت کردن محتوي به خودي خود(همانند صفحه الگو) ميتواند هم به وسيله ي ابزارهاي خود وب سايت و هم نرم افزار third-party انجام شود. امکان اديت کردن تمام صفحات فقط براي کاربران خاصي مانند مديران و افراد قراردادي مقدور مي باشد. در برخي موارد خاص افراد ناشناس توانايي اديت کردن محتوي مشخصي را دارند که اين امکان کم تر متداول است. براي مثال مي توان به اضافه کردن نظرها و پيام ها در صفحات تبادل نظر و يا سايت ويکي پديا اشاره کرد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/40/



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

نامه هاي بزرگ توجه جلب مي کنند. طراحان از آن براي طراحي سايت استفاده مي کنند تا اهداف يک وب سايت را به زودي و به صورت مشخص در اختيار شما قرار دهند. عنوان Zurb زير يک پيام عميق را به مشتريان در چهار کلمه ارائه مي دهد:

 

هدر عظيم کوين تامپسون به شما اين امکان را مي دهد تا متوجه شويد که اين يک وب سايت شخصي است و تجاري نيست. متن برجسته تر و همراه يک خوش آمد گويي دوستانه در گوشه سمت چپ صفحه قرار گرفته مي شود.

فراخواني براي اقدام

معمولا از طراحي سايت هاي برنامه استفاده مي شود، سربرگ تماس به عمل متشکل از دو قسمت اصلي است: شعار يا زمين، و دکمه ثبت نام. مطالعات نشان مي دهد که قرار دادن تماس به عمل در بخش برجسته اي از يک صفحه وب - در اين مورد، هدر - نرخ تبديل را بهبود مي بخشد.

Shoplocket يک فرم کلي ثبت نام در سربرگ را ادغام مي کند. فقط نام کاربري و رمز عبور خود را وارد کنيد و آماده شروع به فروش مي باشيد. کاربران براي بارگذاري يک فرم ديگر نيازي به بارگذاري صفحه ديگري ندارند و اين يک امتياز خوب است. هنگام مرور از طريق وب سايت ها در يک دستگاه تلفن همراه، هر چه صفحات کمتري بارگذاري کنيد، پهناي باند بيشتري ذخيره مي کنيد.

گلوک دو دکمه تماس به عمل بر روي سربرگ خود ارائه مي دهد. دکمه اصلي ("ثبت نام براي پخش") بزرگتر و با رنگ برجسته تر است. دکمه ثانويه، از سوي ديگر، بسيار کوچکتر و سبکتر است. اين توجه کاربر را نسبت به اقدام فوري بيشتري رقيب مي کند.

دکمه هاي تماس به بسياري از شکل ها در بسياري از فرم ها آمده است. آنها مي توانند مشتريان را به خريد يک محصول ترقيب کنند يا يک صفحه باز کنند تا بتوانند در مورد آن بيشتر بدانند. صفحه فرود براي پرندگان خشمگين: فضا داراي چهار دکمه تماس به همان اندازه برجسته است که به مشتريان چهار گزينه براي خريد بازي مي دهد:

تصوير برداري و هنر بردار

نقاشيها يک برند انسان محور را در اختيار شما قرار مي دهند و به طراحي کلي يک سبک دوستانه و غير رسمي کمک مي کنند. طراحان وب از اين به عنوان يک فرصت براي بيان خلاقيت خود استفاده مي کنند. علاوه بر اين، بسياري از وب سايت ها از تصاوير براي نشان دادن دستورالعمل ها و يا ارائه واضح تر استفاده مي کنند.

تصاوير در طراحي سايت در موضوعات مختلف قرار مي گيرند. مثلا محله با استفاده از يک تصوير محيط زيست براي عنوان آن.
Headerساخته شده توسط سنجاب در خدمت هدف ديگري است. يکي از حباب هاي چت در آثار هنري يک عکس از آخرين کار Chipmunk را نشان مي دهد.

هدر پانوراما Iutopi شما را غرق در زير سطح مي کند .
لحن سورئاليستي اين تصاوير به خوبي (با اين حال سورئال) با بسياري از دستگاه هاي تلفن همراه لمسي ه خوبي تعامل ميکند .

ستون هاي باري چپ

بسياري از وبسايتها هدر را از بالاي صفحه و با فشار دادن آن به نوار کناري همراه با بقيه ناوبري مي گيرند. اين به جلوگيري از پيمايش عمودي براي رسيدن به محتوا در يک صفحه کوچک تلفن همراه کمک مي کند؛ همچنين از اشکال و مستغلات اضافي در مانيتورهاي روميزي عريض استفاده مي کند. طرح هاي جديد براي Smashing Magazine و وب سايت Notepad ++ (در ميان بسياري ديگر) اين را نشان مي دهند.

طبق گفته jakob nielsen، اقتدار مشهور در قابليت استفاده از وب، "کاربران وب 69 درصد از وقت خود را در حال مشاهده نيمه سمت چپ صفحه و 30 درصد از نيمه سمت راست را مشاهده مي کنند. بدين ترتيب يک طرح متداول احتمالا سايت را سودآور تر مي کند. »اين بدان معني است که هنگام جستجو جهت، بيشتر کاربران به سمت چپ صفحه اول نگاه مي کنند. براي کمک به بازديدکنندگان، تا ساختار و هويت يک وب سايت را سريعتر درک کنند، ايده ي خوبي است که منو و سرصفحه نام تجاري در سمت چپ قرار بگيرد. آمازون و ديگر وب سايت هاي بازار، منو محصول خود را در سمت چپ صفحه قرار مي دهند.‌

نتيجه

آيا اين روند طراحي سايت به تعويق افتاده است؟ يا آيا آنها در طراحي سايت ديگر «چيزهاي بعدي بزرگ» جايگزين خواهند شد؟ همانطور که مردم بيشتر و بيشتر از دستگاه هاي تلفن همراه استفاده مي کنند تا اطلاعات را به اينترنت برسانند، اسکومورفيسم مناسب، مينيماليسم و تايپوگرافي هوشمند براي حفظ آن است. ديگران؟ خواهيم ديد. فقط زمان مي تواند آن را نشان دهد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/37/



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

8) توجه به چگونگي نوشتن

يکي از وبلاگ نويسان مورد علاقه من ، عادت ناخوشايندي دارد که نوشته هاي طولاني با جزئيات را بدون نوشتن حتي يک پاراگراف ساده و با اندازه قلم کوچکتر از حد معمول، مي نويسد . اگر براي يک لحظه نگاه کنم، سخت است که جاي خود را در نوشته هاي 1000 کلمه اي آن پيدا کنم. به عنوان يک نتيجه، من آن را اغلب نميخوانم ، به دليل آن که خواندن اين چنين ، تجربه ي دردناکي است و روي سئو تاثير منفي دارد .

9) شمارش املا

املا نيز داراي ارزش قابل ذکر است. قبل از اينکه بخواهيد مطلبي را نشر دهيد ، يکي از چندين مرورگر املايي را روي مطلب خود اجرا کنيد . هر واژه اي لازم نيست که کامل باشد و من خودم را مجبور به گمراه کردن در موارد ناخواسته مي دانم. اما خود من هم وقتي مطلبي ميخوانم و پشت سر هم با غلط املايي مواجه ميشوم ، اذيت ميشوم. و بله، اگر به اندازه کافي اين اتفاق بيفتد، من از سرخوردگي ديگر مطالب را دنبال نميکنم و آن مطلب سئو ي خود را از دست مي دهد .

10) فونتوگرافي شمارش

فونت را طوري تنظيم کنيد که به راحتي خوانده شود . برخي از وبلاگ نويسان فکر مي کنند باحال است که دست خط خود را به يک فونت سفارشي تبديل کنند يا از يک فونت مرسوم و مدرن استفاده کنند که به عنوان يک طرح فتوشاپ مناسب تر است !اما هر کسي فونت هاي عجيب و غريب را نصب نکرده است، يعني اين افراد فونت ها را به صورت استاندارد مانند Times New Roman مي بينند، و اين واقعا مي تواند ظاهر وبلاگ شما را از بين ببرد. بنابراين به جاي اينکه متن نوشته هاي وبلاگ خود را طراحي کنيد از يک فونت استاندارد در ابعاد استاندارد براي جذب مخاطب سئو استفاده کنيد.

11) ناوباري را فراموش نکنيد

آيا اين وبلاگ بخشي از يک سايت بزرگتر است، مانند وبلاگ شرکتي در سايت يک شرکت بزرگ؟ فقط به صفحه اصلي وبلاگ مراجعه نکنيد. سنديت هاي اخير خود را در نوار کناري سايت اصلي براي تشويق بازديد کنندگان براي بررسي وبلاگ نيز پيوند دهيد. لينک هاي داخلي به شدت به سئو کمک مي کنند .

12) ميزبان شما چقدر سريع است؟

يکي ديگر از وبلاگ هاي مورد علاقه من به قدري کند است که زمان زيادي از کليک در Rss من تا ورود کامل به سايت صرف مي کند . خوانندگان را اينگونه از دست ندهيد، زيرا شرکت ميزبان شما فکر مي کند 30 ثانيه يک زمان کاملا منطقي براي بارگذاري يک صفحه است.

13) اجتناب از افزونگي ويجت!

بله، قطعا برخي از ويدجت هاي جالب وجود دارند که شما مي توانيد به وبلاگ خود اضافه کنيد، مانند MyBlogLog يا يک جعبه عکس فليکر که با گالري عکس شما مرتبط است. اما آگاه باشيد که داشتن تعداد زيادي جاوا اسکريپت مي تواند سايت شما را کند کند. بنابراين براي بارگيري ويجت هاي زيبا و اما نه ضروري، زمان بارگيري را قرباني نکنيد.

14) داراي عنوان هاي توصيفي

بعضي از نرم افزارهاي وبلاگ باعث مي شوند عناوين ورودي شما در صفحات نتيجه موتور جستجو بسيار تکراري باشند و ممکن است باعث کاهش کليک شما شوند زيرا ممکن است عناوين بسيار بهينه اي داشته باشيد. اگر عنوان شما چيزي شبيه به " وبلاگ صنعت تکنولوژي جديد جيسون Xbox 360 عنوان شده براي انتشار آوريل " اعلام شده آن را به "عنوان جديد Xbox 360 عنوان شده براي انتشار آوريل" تغيير دهيد .

به دليل اينکه شما به عنوان يک وبلاگ معتبر در آن بازار شناخته شده ايد ، استفاده از نام وبلاگ در اول عنوان به سادگي فضاي حياتي را از بين مي برد و باعث مي شود که بقيه عنوان سئو به چشم نيايد و در نتيجه جستجو کاهش يابد. و اطمينان حاصل کنيد که عناوين شما واقعا ورودي را افزايش مي دهند و باعث تعجب خواننده شود نشود که بر روي وبلاگ چه مي تواند باشد. اطمينان از داشتن عناوين عالي براي خوانندگان و موتورهاي جستجو براي ارسال خوانندگان به شما يکي از اولين گام هايي است که شما بايد براي بهينه سازي وبلاگ خود داشته باشيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/38/



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 فروردين 1398 | نظرات ()