نوشته شده توسط : گرگ سفید

دلايلي که شما نياز به يک صفحه اصلي خيره کننده داريد چيست ؟

صفحه اصلي طراحي سايت شما ، چيزي که ارائه مي دهيد را معرفي مي کند

صفحه اصلي طراحي سايت شما به مشتريان شما يک ايده مختصر از چيزي که بايد انتظار داشته باشند مي دهد .

البته اين بستگي دارد که آن ها تصميم بگيرند بقيه صفحات طراحي سايت را بررسي کنند يا خير !

صفحه اصلي شما بيشتر شبيه به يک بروشور تبليغاتي است .

يکي از مواردي در طراحي سايت شما است که مشتري را جذب مي کند روي محصولاتي که شما ارائه مي دهيد کليک کنند .

براي مثال ، اگر شما پيشنهادي براي حل مشکل خدمات يا محصولي ارائه دهيد ، مطمئن شويد که کامل توضيح مي دهيد چه کاري انجام مي دهيد .

با محصولات و خدماتتان هيچ راه فراري براي مشتري باقي نگذاريد .

پس از اين آن ها مي توانند به کسب و کار شما جذب شوند .

بهترين راهي که اين کار را انجام دهيد اين است که :

مطمئن شويد پيغامتان کاملا منتقل مي شود ، مستحکم است و جذابيت دارد .

صفحه اصلي طراحي سايت شما بازديدکنندگان را جذب مي کند

طراحي سايت شما در صفحه اصلي چيزي است که باعث انتقال کاربران به قسمت هاي ديگر طراحي سايت مي شود .

اين مي تواند شامل فرم ها ، کليک روي لينک ها و يا حتي ورود به وبلاگ آموزنده شما باشد .

به ياد داشته باشيد ، بازديدکنندگان شما بايد در اولويت اصلي شما باشند .

بنابراين ، اطمينان پيدا کنيد صفحه اصلي طراحي سايت شما مختصر باشد .

اين صفحه بايد کاملا به هدف شما اشاره کند .

مقدمه اي کوتاه داشته باشيد که شما که هستيد .

در مورد تيمتان و اين که چه سرويس هايي ارائه مي کنيد چند پاراگراف توضيح دهيد .

وقتي بازديدکنندگان با اين ها مواجه شوند ، متوجه مي شوند که شما آن ها را به ياد داشته ايد .

و اين که به مشکلاتشان اهميت مي دهيد و راه حلي براي حل آن ها داريد .

در قسمت بعدي بيشتر درباره اين مورد توضيح خواهيم داد تا طراحي سايت جذاب تري داشته باشيد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/304/



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

محتواي مکمل يک صفحه

ادامه نکات کليدي درباره محتواي مکمل در سئو

  • گاهي اوقات محتواي اصلي سئو در صفحه لندينگ براي عبارت جست و جو شده مفيد است .
    • اما در عوض صفحه تبليغات غير اخلاقي يا لينک هاي غير اخلاقي ساير سايت ها را نشان مي دهد .
    • اين مورد مي تواند بسيار مخرب باشد و يک تجربه کاربري بد را در سئو به کاربر ارائه دهد .
  • عبارت جست و جو شده و ميزان مفيدي محتواي صفحه اصلي بايد با تجربه کاربري موجود براي سئو تطابق داشته باشد .
  • صفحاتي که تجربه کاربري ضعيفي ارائه مي کند رتبه پاييني در کيفيت دريافت مي کند مثل :
    • صفحاتي که براي دانلود نرم افزار هاي مخرب اقدام مي کند .
  • حتي اگر حاوي عکس هايي باشد که به موضوع جست و جو شده در سئو مربوط باشد .

اهميت محتواي منحصر به فرد براي سئو ي سايت شما

Shaun Anderson در سال 2018 گفت :

محتواي تکراري اکثر اوقات گمراه کننده يا گيج کننده نيست .

اين مورد براي اکثر سايت ها چيز عادي است .

و کاملا از هدف مخرب بودن به دور است .

محتواي کپي شده اغلب اوقات مي تواند توسط الگوريتم جريمه شود .

شايد هم به صورت دستي اين اتفاق بيفتد .

محتواي تکراري در سئو جريمه نمي شود اما اغلب اوقات يک مورد بهينه براي صفحات نيست .

خيلي مراقب باشيد !

اگر مي خواهيد محتواي کپي را با يک سري تغييرات تبديل به محتواي منحصر به فرد کنيد بايد مراقب باشيد .

از نظر کيفيت يک صفحه در سئو ، محتواي تکراري ( يا به عبارتي ، محتواي کپي ) مي تواند يک عامل براي دريافت کيفيت پايين باشد .

تعويض متن کپي يا تغيير در آن مي تواند يک عامل ديگر در امتياز پايين کيفيت براي سئو باشد .

اگر سايت شما توسط اين تکنيک هاي سئو پر شده است ، احتمالا جزو کم کيفيت ها توسط الگوريتم هاي گوگل رده بندي شود :

  • اگر تمام چيزي که در صفحه داريد به عنوان کم کيفيت شناخته شود ، شما يک صفحه سئو ي کاملا کم کيفيت داريد . پس همين جا توقف کنيد .
  • اگر سايت شما با اين صفحات ساخته شده است ، به عنوان يک سايت کم کيفيت شناخته مي شود .
  • اگر شما بک لينک هاي دستي خريده ايد ، اين يک فاجعه در سئو است .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/303/



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

دلايلي که شما نياز به يک صفحه اصلي خيره کننده داريد چيست ؟

در قسمت قبلي در مورد صفحه اصلي طراحي سايت صحبت کرديم .

اين که به چه دلايلي اين صفحه اهميت زيادي دارد را به طور خلاصه دوباره براي شما يادآوري مي کنيم :

  • چيزي که شما داريد ارائه مي کنيد را معرفي مي کند .
  • جذب بازديدکننده براي طراحي سايت از اين طريق امکان پذير است .

در اين قسمت مي خواهيم به چند مورد ديگر اشاره کنيم که اهميت اين صفحه از طراحي سايت را دو چندان مي کند .

صفحه اصلي شما ، صفحه لندينگ شما است

يک زماني صفحه اصلي و صفحه ليندينگ ، هدف هاي متفاوتي را در طراحي سايت داشتند .

با اين حال ، امروزه اين صفحات در ارتباط با يکديگر کار مي کند که نتيجه مشابهي را به دست آورد .

صفحات لندينگ استفاده مي شوند تا بازديدکننده را به مشتري تبديل کند .

صفحه اصلي نيز همين هدف را دنبال مي کند .

شما مي توانيد اين دو صفحه را با هم ترکيب کنيد .

اما بايد مطمئن شويد که پيغام شما به درستي منتقل شود .

اطمينان حاصل کنيد ساير لينک هاي ناوبار ، دکمه هاي دستوري و تيتر ها را مبهم نسازد .

همچنين ، مطمئن شويد بهترين قالب را براي صفحه اصلي طراحي سايت انتخاب کنيد .

با اين کار شما مي توانيد بهترين چيزي را که در نظر داريد به دست آوريد .

صفحه اصلي را بهينه کنيد

ساخت يک وبلاگ با يک صفحه اصلي خيره کننده کاملا راحت است .

تنها چيز هايي که نياز داريد موارد زير است و موفق خواهيد شد .

يک سر تيتر قوي بسازيد

تيتر صفحه اصلي طراحي سايت شما بايد يک پيغام شفاف و مشخص داشته باشد .

براي به دست آوردن اين موضوع از کلمات پر قدرت استفاده کنيد که احساسات بازديدکننده را بر انگيزد .

در قسمت بعدي کلماتي را که مي تواند تاثير مثبتي داشته باشد براي شما خواهيم گفت .

همچنين ساير مواردي که در بهينه سازي صفحه اصلي طراحي سايت تاثير دارد را به پايان خواهيم رساند .

اميدواريم تا امروز گرگ سفيد توانسته باشد انتظارات شما را برآورده سازد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/306/



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

ايجاد تعادل بين نرخ تبديل با قابليت استفاده و جذب کاربر

براي مثال پنجره هاي پاپ آپ و خودکاري که باز مي شود را در سئو در نظر بگيريد .

با توجه به سخنان توسعه دهنده قابليت استفاده در سئو ، Jakob Nielson ، نود و پنج درصد از بازديدکنندگان :

از اين پنجره هاي پاپ آپ و پنجره هايي که غير ارادي در سايت هاي سئو باز مي شود متنفر هستند .

مخصوصا آن هايي که شامل تبليغات ناخواسته در سئو است .

در حقيقت ، پنجره هاي پاپ آپ به طور دائم به عنوان اولين رتبه در ليست بد ترين تکنيک تبليغات در سئو انتخاب شده است .

اين تبليغات از چندين سال پيش براي سايت هاي سئو شده به وجود آمده است .

طرفداران موجود براي دسترسي وبسايت سئو شده اشاره مي کنند :

  • باز کردن يک پنجره جديد از مرورگر بايد با اختيار کاربر باشد .
  • پنجره هاي پاپ آپي که باز مي شود نبايد صفحه ديد کاربر را مختل کند .
  • همه لينک ها به صورت پيش فرض بايد در همان پنجره باز شود .
    • يک استثنا وجود دارد . با اين حال ممکن است بعضي صفحات شامل ليستي از لينک ها باشد .
    • اين در بعضي مواقع راحت تر است تا هر لينک در صفحه جداگانه باز شود .
    • با اين کار کاربر مي تواند به سرعت به صفحه قبلي برگردد .
    • حتي در بعضي مواقع اين پيشنهاد خوبي است که به کاربر گوييد اين لينک را در صفحه جديد باز کن .
  • به بازديدکننده بگوييد که آن ها قرار است با يک صفحه پاپ آپ مواجه شوند . ( از تگ title استفاده کنيد )
  • پنجره هاي پاپ آپ در همه مرورگر ها کار نمي کند .
  • آن ها براي کاربر دلسرد کننده هستند .
  • به کاربر يک جايگزين ارائه دهيد .

با اين حال ، يک حقيقت تلخ براي طرفداران دسترسي و قابليت استفاده اين است که :

بشنوند که پنجره هاي پاپ آپ در سئو مي توانند به صورت موفقيت آميز مورد استفاده قرار گيرد .

براي مثال مي توان فرم هاي ثبت نام را به اين شکل درآورد .

در قسمت بعدي اين آموزش سئو به شما خواهيم آموخت که چگونه مي توان استفاده مفيدي از آن داشت .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/305/



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

دلايلي که شما نياز به يک صفحه اصلي خيره کننده داريد چيست ؟

اولين نگاه هميشه در ذهن باقي مي ماند .

يک اشتباه کوچک ممکن است فروش کسب و کار شما را به خطر بيندازد .

اين دقيقا همان چيزي است که شما بايد هنگام طراحي سايت در صفحه اصلي در ذهن نگه داريد .

با توجه به يک تحقيق قطعي ، حدود نود و چهار درصد از نگاه اول بازديدکنندگان بستگي به پايه طراحي سايت دارد .

اين عدد بسيار بزرگي در اين زمينه است .

با يک صفحه اصلي خيره کننده در طراحي سايت ، شما مي توانيد مطمئن باشيد که بازديدکنندگان شما براي مشاهده بيشتر باز خواهند گشت .

زيرا شما آن ها را در نگاه اول قانع کرده ايد .

بدون اين مورد ، رقبا از شما جلو خواهند زد و بزودي شما کسب و کارتان را پايان خواهيد داد .

صفحه اصلي شما ، برندتان را قدرت مي بخشد

وقتي مشتريان روي لينکي که به طراحي سايت شما داده شده است کليک مي کنند ، اولين صفحه اي که به آن ها نمايش داده مي شود ، صفحه اصلي است .

اين چيزي است که تعيين مي کند که آيا آن ها طراحي سايت را ترک مي کنند يا خير ؟

درست مثل پذيرش در يک دفتر کار :

اگر آن ها مودب نباشند ، سرد برخورد کنند و به درستي ميزباني نکنند ، شما در اولين فرصت آن جا را ترک خواهيد کرد .

با اين حال ، وقتي شما به يک مسئول پذيرش مي رسيد که با لبخند با شما صحبت مي کند :

چه اتفاقي مي افتد ؟

يا مثلا کسي که نگران مشکل شماست و تلاش مي کند مشکل شما را درک کند يا کسي که آماده است خدماتشان را به شما پيشنهاد کند .

به طور ساده به خاطر همين برخورد اوليه قبل از اين که مشکل خود را بيان کنيد :

احساس مي کنيد که همين الان مشکل شما حل شده است .

اين دقيقا همان اتفاقي است که در مورد يک طراحي سايت خيره کننده اتفاق مي افتد .

شما برند خود را قوي مي کنيد زيرا مشتري يک تصوير کامل از چيزي که انتظار داشت را در اختيار دارد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/302/



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

محتواي مکمل يک صفحه

ادامه نکات کليدي درباره محتواي مکمل در سئو

  • گمراه کردن يا اساس طراحي فريبنده کار را خيلي سخت مي کند که بگوييم هيچ پاسخي در اين صفحه نيست .
    • که باعث ضعيف شدن تجربه کاربري مي شود .
  • ريدايرکت کردن در سئو حقيقت منتقل کردن کاربر به آدرس ديگري است که در ابتدا درخواست شده است .
    • دليل هاي زياد خوبي براي ريدايرکت وجود دارد براي مثال :
      • وقتي يک سايت به يک آدرس جديد مي رود ، با اين حال ، بعضي ريدايرکت ها طراحي شده است تا موتور هاي جست و جو و کاربران را فريب دهد .
    • اين ها يک تجربه کاربري ضعيف است و کاربران شايد احساس گيجي با فريب خوردگي کنند .
    • ما اين نوع ريدايرکت ها را براي سئو ، مخفي مي ناميم .
    • اين ريدايرکت ها در سئو فريبنده است و بايد امتياز پاييني در کيفيت دريافت کند .
  • با اين حال ، شما احتمالا با صفحاتي رو به رو شويد که شامل بحث هاي اسپم در فروم يا کامنت ها باشد .
    • ما اين موارد را در سئو اسپم در نظر مي گيريم اگر کسي کامنت نا مربوطي ارسال کند يا به نظر برسد که کمکي به کاربر نمي کند .
      • اما در عوض براي تبليغ يک محصول يا لينک سازي استفاده شده است .
    • بار ها اين کامنت ها توسط بوت ها ارسال شده است .
    • کامنت هاي اسپم در سئو به راحتي شناسايي مي شود .
    • اين کامنت ها احتمالا شامل تبليغ ، دانلود يا لينک هاي ديگر يا متن هاي کوتاه نا مربوط به موضوع صفحه است .
      • براي مثال مي توان به جمله هايي مثل " سلام " ، " خوبه " ، " من اين جا جديد هستم " اشاره کرد .
    • وبمستران بايد اين کامنت ها را شناسايي کنند و براي اين که تجربه کاربري ضعيفي در سئو نداشته باشند ، آن ها را پاک کنند .
  • اين اعمال سئو کار را براي خواندن خيلي سخت مي کند و يک تجربه کاربري ضعيف حساب مي شود .
    • منظور کم کيفيت ترين نوع محتواي اصلي در سئو بدون هيچ تغييري و استفاده از کپي از مطالب ديگران است .

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/301/



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

پنج روش براي اين که متوجه شويد طراحي سايت شما براي سال 2019 آماده است يا خير

در قسمت قبلي در مورد اصلاح محتواي طراحي سايت صحبت کرديم .

در ابتدا شما بايد اطمينان حاصل کنيد که محتوايي که تهيه کرديد متناسب و از لحاظ نگارشي درست باشد .

زيرا هدف از محتواي طراحي سايت شما ، انتقال هدف شما است .

همچنين بايد در نظر داشته باشيد زباني که شما صحبت مي کنيد لزوما به صورت کامل براي بقيه قابل فهم نيست .

پس بايد ساختار متن خود طوري بچينيد که قابل فهم باشد .

همچنين در مورد سئو ي طراحي سايت نيز صحبت کرديم و براي انجام آن تاکيد فراوان داريم .

سازگاري با مرورگر هاي مختلف

مرورگر هاي زيادي وجود دارد که به کاربران اجازه دسترسي به اينترنت را مي دهد .

در اکثر موارد ، اين مرورگر ها مشکلات زيادي در سازگاري با طراحي سايت شما خواهد داشت .

بنابراين قبل از اين که طراحي سايت خود را آنلاين کنيد :

مطمئن شويد که از طريق همه اين مرورگر ها مي توانيد به آن بدون مشکلي دسترسي داشته باشيد .

اگر مشکلي وجود داشت نيز اطمينان حاصل کنيد که حل شده باشد .

بکاپ گيري

علامت ديگري که نشان مي دهد طراحي سايت شما آماده است اين است که شما از قسمت هاي مهم آن بکاپ داشته باشيد .

در کنار تمامي تلاش ها ، خوب است که نقشه B نيز داشته باشيد .

بنابراين ، در مورد شما ، بايد در هنگام آنلاين کردن طراحي سايت ، به مشکلي بخوريد .

اگر شما بکاپ داشته باشيد ، مي توانيد اين مشکل را حل کنيد و دوباره وبسايت خود را راه بيندازيد .

پشتيباني

آخرين مورد است ولي بي اهميت نيست .

يکي از علائم يک طراحي سايت خوب ، سيستم ريسپانسيو و سريع است .

اين مورد همچنين شامل سيستم چت آنلاين و ايميلي است که پاسخگوي آن باشيد .

تمامي اين چيز هاي کوچک بايد به ترتيب به طراحي سايت شما اضافه شود تا عملکرد درستي داشته باشد .

و در نهايت مهم تر اين که مطمئن شويد تمامي بازديدکنندگان يک تجربه کاربري شيرين و راحت داشته باشند .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/300/



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

محتواي مکمل يک صفحه

نکات کليدي درباره محتواي مکمل

  • محتواي مکمل در سئو مي تواند قسمت بزرگي از يک صفحه با کيفيت باشد که به دليل هدفش جذابيت دارد .
  • محتواي مکمل مفيد ، محتوايي است که مورد هدف محتوا و هدف صفحه قرار گرفته است .
  • سايت هاي کوچک تر مثل سايت هاي کسب و کار هاي محلي و سازمان هاي اجتماعي يا وبسايت ها و وبلاگ هاي شخصي براي هدفشان شايد به محتواي مکمل کم ترين نياز داشته باشد .
  • يک صفحه مي تواند بدون داشتن محتواي مکمل در سئو ، رتبه بالا يا حتي بالا ترين رتبه را بگيرد .

در اين جا نقل قول هايي در مورد محتواي مکمل سئو داريم :

  • محتواي مکمل در يک تجربه کاربري خوب در صفحه تاثير دارد . اما به طور مستقيم به صفحه براي رسيدن به هدفش کمک نمي کند .
  • محتواي مکمل سئو توسط وبمستران توليد مي شود و يک بخش مهم از تجربه کاربري است .
    • يک نوع رايج از آن لينک هاي ناوبار است که به کاربران اجازه مي دهد بخش هاي ديگر سايت را مشاهده کنند .
    • در بعضي از موارد محتواي پشت تب ها ممکن است به عنوان بخشي از محتواي مکمل در نظر گرفته شود .
  • محتواي مکملي که در تجربه کاربري يک صفحه و سايت مشارکت دارد :
    • يک نقطه قوت براي دريافت کيفيت بالا در سئو است .
    • اين جمله پنج بار براي سئو تکرار شده است .
  • با اين حال ما از سايت شرکت ها و سازمان هاي بزرگ انتظار داريم که تجربه کاربري خوبي براي سايتشان به کار گيرند .
    • براي مثال مي توان به محتواي مکمل مفيد اشاره کرد .
  • براي سايت هاي بزرگ ، محتواي مکمل ممکن است يکي از راه هاي اساسي براي کاربران باشد تا محتواي اصلي را پيدا کنند و در سايت جست و جو کنند .
    • کمبود محتواي مکمل مفيد در سايت هاي بزرگ با محتواي زياد ممکن است :
      • يکي از دلايل دريافت رتبه پايين در کيفيت باشد .
  • با اين حال بعضي صفحات عمدا طوري طراحي شده است که تجربه کاربر را از محتواي اصلي به سمت تبليغات ببرد .
    • به غير از تبليغات مي توان به لينک هاي تبليغاتي يا محتواي مکمل سئو نيز اشاره کرد .
    • در اين موارد خواندن يا استفاده از محتواي اصلي سخت مي شود که نتيجه آن يک تجربه کاربري ضعيف است .
    • اين صفحات بايد رتبه پاييني در سئو بگيرد .

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/299/



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

محتواي مکمل يک صفحه

محتواي مکمل يک صفحه چيست ؟

در راهنماي گوگل در مورد سئو در سال 2017 داريم :

محتواي مکمل يک صفحه ، در يک تجربه کاربري خوب از صفحه مشارکت دارد .

اما به طور مستقيم به صفحه کمک نمي کند که به هدفش در سئو برسد .

محتواي مکمل به وبمستران کمک مي کند و بخش مهمي از تجربه کاربري است .

يک نوع رايج از محتواي مکمل لينک هاي ناوبار است که به کاربر اجازه مي دهد از بخش هاي ديگر سايت ديدن کند .

در نظر داشته باشيد که در برخي موارد ، محتواي پشت هر تب ممکن است به عنوان بخشي از محتواي مکمل صفحه در نظر گرفته شود .

وقتي بحث صفحه وب و تجربه کاربري مثبت مي شود :

گوگل در مورد عملکرد و استفاده از محتواي مکمل سئو زياد صحبت مي کند .

براي مثال ، لينک هاي ناوبار که براي کاربران مفيد باشد .

در اين مورد راهنماي سئو ي گوگل در سال 2017 مي گويد :

به طور مختصر ، فقدان محتواي مکمل سئو ي مفيد ممکن است دليلي براي دريافت کيفيت پايين در رتبه بندي باشد .

البته اين مورد بستگي به هدف صفحه براي سئو و نوع وب سايت دارد .

ما استاندارد هاي متفاوتي براي کسب و کار هاي کوچک داريم .

اين کسب و کار ها وجود دارد تا به جوامعشان خدمت کند .

آن ها اين کار را در مقابل کسب و کار هايي انجام مي دهند که صفحات زيادي در سايت خود دارند .

براي بعضي از صفحات ، مثل فايل هاي PDF يا JPEG ما محتواي مکملي براي سئو انتظار نداريم .

اين با ارزش است که به ياد داشته باشيد که يک محتواي مکمل خوب براي سئو نمي تواند :

محتواي اصلي سئو را که ضعيف است از دريافت کيفيت پايين در رتبه بندي نجات دهد .

راهنماي گوگل در سال 2017 مي گويد :

محتواي اصلي سئو تمام چيزي است که باعث مي شود يک صفحه به هدف خود برسد .

محتواي مکمل سئو که خوب باشد قطعا يک گزينه قابل قبول است .

همان طور که هميشه بوده است .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/297/



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

پنج روش براي اين که متوجه شويد طراحي سايت شما براي سال 2019 آماده است يا خير

محتواي خود را اصلاح کنيد

هدف اصلي طراحي سايت شما اين است که پيام شما يا اهدافتان را برساند .

بنابراين اولين اولويت شما بايد اين باشد که مطمئن شويد :

محتواي موجود در طراحي سايت شما مرتبط و از لحاظ گرامر درست باشد .

شما بايد اين را نيز در نظر بگيريد که تمامي افراد که از اينترنت استفاده مي کنند :

با زباني که شما استفاده مي کنيد به خوبي آشنايي ندارند .

بنابراين ، شما بايد جملات و بند هاي خود را طوري سازماندهي کنيد که :

مردم با تحصيلات ابتدايي نيز متوجه منظور و حرف هاي شما بشوند .

بهينه سازي يا سئو

يکي از مهم ترين ابزار ها يا روش ها براي دريافت ترافيک براي طراحي سايت خود ، سئو است .

سئو يا بهينه سازي موتور هاي جست و جو روندي است که طراحي سايت شما را بهينه مي کند تا :

در موتور هاي جست و جوي معروف رتبه بالايي بگيرد .

از معروف ترين هاي آن ها مي توان به گوگل اشاره کرد .

اين روش ها شامل استفاده از تگ ها ، عکس ها ، کلمات کليدي و بک لينک ها مي شود .

اکنون ، قبل از اين که گيج شويد يا احساس خفگي کنيد ، بدانيد که سئو ي يک طراحي سايت خيلي سخت نيست .

در حقيقت ، هر کسي به طور رايگان مي تواند سئو ي پايه را در سطح اينترنت ياد بگيرد .

با اين حال ، اگر مي خواهيد به کيفيت بالا برسيد که سئو کاران شما را به آن مي رسانند :

مي توانيد از يک شرکت طراحي سايت محبوب درخواست کمک کنيد .

در قسمت بعدي موارد زير را با يکديگر بررسي خواهيم کرد :

گروه گرگ سفيد همه روزه آماده خدمت رساني به شما عزيزان مي باشد .

شما مي توانيد سوال هاي خود را از طريق تيکتينگ با ما در ميان بگذاريد .

سازگاري با انواع مرورگر ها يکي از مهم ترين مواردي است که بايد رعايت کنيد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/298/



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مرداد 1398 | نظرات ()