اضافه شدن بخش "پاسخ هاي غني" به دستيار گوگل
نوشته شده توسط : گرگ سفید

کمپاني گوگل به تازگي گرافيک ها ، ابزارها و محتواي بصري پيشرفته‌تري را به بخش جستجوي سئو ي خود در دستگاه‌هاي آندرويد اضافه کرده است. با استفاده از اين تصاوير و انواع جديدي از محتوا که با عنوان پاسخ غني شناخته مي‌شود بيرگون به نظر مي‌رسد کمپاني گوگل قصد دارد تا نتايج جستجوي خود را در دستيار خود با جستجوهاي انجام گرفته در دستگاه هاي موبايل مطابقت دهد.

 

اسنيپت ها، OneBox، پنل Knowlege، پاسخ هاي مستقيم. تصاوير قرار گرفته در سمت چپ نشان دهنده نتايج قبل از استفاده از ويژگي جديد دستيار سئو ي گوگل و تصاوير قرار گرفته در سمت راست نشان دهنده نتايج پس از استفاده از ويژگي جديد پاسخ‌هاي غني در دستيار سئو ي گوگل است. تصاوير قرار گرفته در سمت چپ هم اکنون به امکاناتي مانند دکمه ذخيره، نشان گر سهام و نمودار گرافيکي و محتواي پيشرفته مجهز شده است.

تعدادي از اسنيپت ها و ساير انواع محتوا در اين نتايج سئو وجود دارند که برخي از آن ها شامل محتواي علامت گذاري شده هستند و برخي از آن ها از اين ويژگي برخوردار نيستند. مثال ها و دسته‌بندي‌هاي محتواي ديگري نيز در اين ويژگي جديد گوگل قرار دارد.

چرا بايد به اين ويژگي جديد اهميت دهيم؟

از آن جايي که دستيار جديد سئو ي گوگل هم اکنون بر روي بيش از ميليون ها دستگاه قابل دسترسي است، اهميت آن دو چندان مي شود. از آن جايي که گوگل منبع و جريان اصلي دريافت اطلاعات براي کاربران است، اين نتايج براي بازديدکنندگان، بازاريابان و شرکت گوگل اهميت زيادي دارد و نتايج سئو ي به دست آمده در آن باعث جلب توجه افراد زيادي مي شود.

از آن جايي که درصد زيادي از حجم جستجوي سئو ي گوگل در طي ساليان آينده به دستيار گوگل منتقل مي شود، شرکت ها به طور صعودي بر روي اين ويژگي سئو تمرکز مي کنند و شرکت گوگل رفته‌رفته شروع به کسب درآمد از آن مي کند.

شرکت گوگل اخيراً تستي از ليست خدمات خود را در نتايج دستيار خود گنجانده است. اين فضا به طور قابل توجهي با ارزش است، زيرا توجه توجه کاربران به آن جلب شده است و موارد زايد بسيار کمي در اين تست سئو مشاهده مي شود.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/81/





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: